https://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rulequote:Op donderdag 11 juni 2026 22:48 schreef MisterFox het volgende:
Ik geloof niet dat dit te maken heeft met relaties of psychologie, maar de 5 seconden regel klinkt leuk maar uiteraard is dat helemaal niet waar.
Er bestaat niet zoiets als de 5 seconden regel.
Urban legend staat daar he?quote:Op donderdag 11 juni 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Ja, ik ken hetquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:50 schreef Masberum het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Five-second_rule
Het is bullshitquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:57 schreef Jordy-B het volgende:
De 5-secondenregel is wel een ding, maar alleen als het product en de vloer droog zijn.
Het heeft er niks mee te maken of bacteriën op je eten komen het heeft te maken met eigenwaarde. Net als dat je geen eten uit een vuilnisbak gaat eten. Jij blijkbaar wel, sorryquote:Op donderdag 11 juni 2026 22:53 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Ja, ik ken het
Er klopt alleen helemaal niks van. Het is niet waar — dat is overigens wetenschappelijk onderzocht. Het kost niet 5 seconden voordat bacteriën op een object komen.
Sorry!
Wattes?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het heeft er niks mee te maken of bacteriën op je eten komen het heeft te maken met eigenwaarde. Net als dat je geen eten uit een vuilnisbak gaat eten. Jij blijkbaar wel, sorry
Wat?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:00 schreef Masberum het volgende:
[..]
Het heeft er niks mee te maken of bacteriën op je eten komen het heeft te maken met eigenwaarde. Net als dat je geen eten uit een vuilnisbak gaat eten. Jij blijkbaar wel, sorry
Serieus? Je pakt eten van de grond en het heeft niks met eigenwaarde te maken als je dat doet als een zwerver?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wattes?
Wtf heeft eigenwaarde ermee te maken joh?
Oke, ik zie met wat voor mensen ik hier te maken heb. Eet lekker van de vloer, dat is het Jezusquote:
Ja, serieus. Heeft 0,0 met eigenwaarde te maken. Of met zwervers.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Serieus? Je pakt eten van de grond en het heeft niks met eigenwaarde te maken als je dat doet als een zwerver?
Waarom? Denk dat dit wel veel met psychologie te maken heeft maar oke (wat ook wel blijkt uit de eerste antwoorden). Maar oke, naar een nutteloos subforum blijkbaarquote:
Je gaat toch niet van de grond eten als je wat eigenwaarde hebt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wattes?![]()
Wtf heeft eigenwaarde ermee te maken joh?
Veel plezier als er gasten komen en je spul van de grond afraapt en hen dat clipje laat zienquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:13 schreef MisterFox het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
BUSTED!
Het is meerdere keren onderzocht en het is gewoon niet waar.
Er zit een verschil tussen iets oprapen van een pas gedweilde vloer en de straat.
Eh…quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:19 schreef Masberum het volgende:
[..]
Veel plezier als er gasten komen en je spul van de grond afraapt en hen dat clipje laat zien, God Jezus zeg
Nou inderdaad, ook al gaat het daar niet heen terugquote:Op donderdag 11 juni 2026 23:21 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Eh…
Misschien dat R&P toch wel het juiste forum was voor dit topic.
Maar als er mensen zijn die bij jou op visite zijn. Jij laat iets vallen op de vloer en geeft dat aan hen. Zou je hen dan eerlijk vertellen dat het op de vloer gevallen was?quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:21 schreef MisterFox het volgende:
[..]
Eh…
Misschien dat R&P toch wel het juiste forum was voor dit topic.
Ik zou er eerst op gaan stampen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 23:23 schreef Masberum het volgende:
[..]
Maar als er mensen zijn die bij jou op visite zijn. Jij laat iets vallen op de vloer en geeft dat aan hen. Zou je hen dan eerlijk vertellen dat het op de vloer gevallen was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |