Mijn eigen vraag blijft ook nog altijd open staan (had ik anders niet opnieuw gepost, maar ik was toch al bezig met antwoorden op de vraag hiervoor, en dan zet ik het er maar gewoon bij):
De titel & uitvoerende van dit casette-fragmentje http://members.lycos.nl/linking_girl/mmmmmmmmm2.mp3
Regelmatig op id&t-radio te horen maar helaas altijd in de non-stop uurtjes.
quote:Dat dacht ik dus ook al, maar die kan ik nergens vinden 'in de winkel' dus weet ik de titel ook niet
Op woensdag 26 februari 2003 18:07 schreef postinggirl het volgende:
Zo te horen is het in ieder geval van One Two Trio. De titel weet ik niet, maar die kan je er eventueel zelf uit proberen te halen.
Edit: Apres Skileraar heet ie, toch bedankt voor het mee denken .
quote:Hij klinkt wel lekker is er bij ID-T.nl geen online tracklist ofzo..?
Mijn eigen vraag blijft ook nog altijd open staan (had ik anders niet opnieuw gepost, maar ik was toch al bezig met antwoorden op de vraag hiervoor, en dan zet ik het er maar gewoon bij):De titel & uitvoerende van dit casette-fragmentje http://members.lycos.nl/linking_girl/mmmmmmmmm2.mp3
Regelmatig op id&t-radio te horen maar helaas altijd in de non-stop uurtjes.
[Dit bericht is gewijzigd door Erosjuhhh op 26-02-2003 18:20]
quote:Woehoe! Dat is 'm, bedankt...
Op woensdag 26 februari 2003 17:33 schreef ranja het volgende:[..]
Jackie Wilson - Reet petite
komt uit de 50's maar was dankzij de reclame in de late 80's pas eem hit... die moet het wel zijn
Ik kende Jackie Wilson eigenlijk alleen maar van (Your Love Keeps Lifting Me) Higher and Higher
quote:Nee. Anders zou ik het hier ook niet vragen. Id & T-radio heb ik al gemaild (schijnt te mogen volgens hun site), maar twee dagen later heb ik nog steeds geen antwoord.
Op woensdag 26 februari 2003 18:18 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]Hij klinkt wel lekker is er bij ID-T.nl geen online tracklist ofzo..?
quote:mm..
Op woensdag 26 februari 2003 18:22 schreef postinggirl het volgende:[..]
Nee. Anders zou ik het hier ook niet vragen. Id & T-radio heb ik al gemaild (schijnt te mogen volgens hun site), maar twee dagen later heb ik nog steeds geen antwoord.
Ik denk dat ik het maar op geef en het als 'vraagteken' van 'vraagteken' op mijn eerstvolgende cd ga zetten. Tenzij er toevallig nog iemand komt die het weet.
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 26-02-2003 18:28]
quote:dan weet ik het ook nie
Op woensdag 26 februari 2003 18:26 schreef postinggirl het volgende:
Daar stond het ook al, en daar heb ik ook nog geen antwoord gekregen.
quote:Afgelopen dagen heb ik meer soundclips geluisterd dan me lief was (meer dan 500 stuks in ieder geval)... en ook daar zat hij niet tussen
Op woensdag 26 februari 2003 18:22 schreef postinggirl het volgende:
Nee. Anders zou ik het hier ook niet vragen. Id & T-radio heb ik al gemaild (schijnt te mogen volgens hun site), maar twee dagen later heb ik nog steeds geen antwoord.
quote:Als je het mij vraagt is het nie een nummer op zich maar word hier gefade tussen het nummer van olav basoski en een nieuw nummer da nieuwe nummer wa word ingestart herken ik zo nie.
Op woensdag 26 februari 2003 18:48 schreef MSXUser het volgende:[..]
Afgelopen dagen heb ik meer soundclips geluisterd dan me lief was (meer dan 500 stuks in ieder geval)... en ook daar zat hij niet tussen
Staat er ook niets op het ID&T forum?
Ze faden ( mixen ) die nummers soms op zo'n lange manier door elkaar dat het een op zichzelf staand nummer lijkt beetje pielen met muziek .
Maar goed mag van mij ook echt een op zichzelf staand nummer zijn ken er vrij veel maar herken dit dus niet.
quote:Dank U!
Op woensdag 26 februari 2003 17:44 schreef AirwiN het volgende:[..]
Zoek es naar Azzida Da Bass - Doom's Night (Timo Maas Remix)
quote:Zoals ik al zei, een Remix
Op woensdag 26 februari 2003 19:48 schreef MrGio het volgende:[..]
Dank U!
het gaat over een fiets die rijdt en worden er steeds meet onderdelen gezegt
anders weet ik het niet uit te leggen
quote:Henkie - De fiets van Piet van pa...
Op woensdag 26 februari 2003 20:40 schreef Jan-jaap het volgende:
ik kom niet op de naam van een liedjehet gaat over een fiets die rijdt en worden er steeds meet onderdelen gezegt
anders weet ik het niet uit te leggen
(zie ook de talloze topics in het Muziek forum)
Ik kreeg op het id&t-forum de aanwijzing dat er daar al eerder over was gepraat en na een tijdje zoeken kreeg ik een topic onder ogen waar ze het over een op het eerste gezicht vergelijkbare plaat hadden met monnikenzang erin. Ik had geluk.
Degenen die voor mij gezocht hebben: Toch bedankt.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 21:02 schreef postinggirl het volgende:
Mijn liedje is inmiddels gevonden. Tropical soundclash van DJ Gregory.Ik kreeg op het id&t-forum de aanwijzing dat er daar al eerder over was gepraat en na een tijdje zoeken kreeg ik een topic onder ogen waar ze het over een op het eerste gezicht vergelijkbare plaat hadden met monnikenzang erin. Ik had geluk.
quote:http://www.ster.nl begin daar is te kijken
Op woensdag 26 februari 2003 21:10 schreef Zapper het volgende:
Welk nummer wordt het er gebruikt in die Campina reclame?
Het is klassieke muziek, die iedereen kent maar niet weet hoe het heet,
inclusief mij
Tis die reclame over de vrijwilligers die met een collectebus langs de deuren gaan.
quote:Numero Uno van Starlight misschien? Dat is uit iets van 1989.
Op woensdag 26 februari 2003 21:09 schreef Chiwakka het volgende:
Ik zoek een half Spaans en half Engels liedje, het is al vrij oud en dit komt er in voor:
'il numero uno of el numero uno' (dit is het refrein geloof ik, het wordt nogal languit gezongen)
weet iemand welk nummer dit is?
Ik dacht te horen dat het iets R. Kelly-achtigs was, maar dat is uiteraard niet zeker En in het 'refrein' hoor je een man steeds zingen "You are the greatest" snel achter elkaar. Maar ook dat weet ik niet zeker
quote:Ah, dat nummer was dus nog iets ouder dan ik dacht...
Op woensdag 26 februari 2003 21:02 schreef postinggirl het volgende:
Mijn liedje is inmiddels gevonden. Tropical soundclash van DJ Gregory.Ik kreeg op het id&t-forum de aanwijzing dat er daar al eerder over was gepraat en na een tijdje zoeken kreeg ik een topic onder ogen waar ze het over een op het eerste gezicht vergelijkbare plaat hadden met monnikenzang erin. Ik had geluk.
Artist: DJ Gregory
Title: Tropical Soundclash
Label: Defected
Catalog number: DFTD061
Release date: 11.10.2002
Style: House/Club
(voor degenen die 'm nog op vinyl willen hebben )
Wie weet hoe dit nummer ook alweer heette?
(cultuurbarbaar)
quote:Watch me now - Grooveyard (
Op woensdag 26 februari 2003 23:13 schreef Meuk het volgende:
http://www.antoniuscollege.nl/~jsikkes/1.mp3
Wie weet hoe dit nummer ook alweer heette?
(cultuurbarbaar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |