3e wereld land. krijg je datquote:
80 miljoen hahahaquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
En Van Hecke kan er vooral weinig van
Voor Capuchonjongenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom een wijf erbij? Dit is van ons.
Hoe spreek je Ngoy uit?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Klopt Hele goede verdedigers hebben niet. Als je centrale duo Mechele - Ngoy is.
Ben de enige fan van Imke hier geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:22 schreef TweedeKlum het volgende:
Waarom een wijf erbij? Dit is van ons.
Woeps verkeerde account.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:23 schreef RipCity het volgende:
Ikgeefalleenmaarlikes is zeker avondje vrij
ben je lesbisch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ben de enige fan van Imke hier geloof ik.
Die sluit wat later aan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:23 schreef RipCity het volgende:
Ikgeefalleenmaarlikes is zeker avondje vrij
Na de reclame gaat die buitenspel uitleggenquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:23 schreef Caland het volgende:
Wat is dit voor nobuddie
‘Alle vertrouwen erin dat Van Nistelrooy de aanvallers uitlegt hoe ze moeten scoren’
Alsof je met een wijf aan het lullen bent over voetbal
Ze willen in Engeland zelfs meer dan 20 miljoen neerleggen voor Ueda (lol)quote:
Ze is lekker maar muil houden verder.quote:Op donderdag 11 juni 2026 20:24 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ben de enige fan van Imke hier geloof ik.
Haar kledingstijl ben ik minder fan van.quote:
Nounounounounouquote:Op donderdag 11 juni 2026 20:24 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ze is lekker maar muil houden verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |