quote:Ik erger me er gewoon aan
Op woensdag 26 februari 2003 17:40 schreef hoe-die-nie het volgende:
wat een agressie zit er in je
quote:dat moeten ze toch zelf weten ... alsof jij je ALTIJD aan de snelheid houdt ...
Op woensdag 26 februari 2003 17:40 schreef MasterDisaster het volgende:
Elke dag 30x per dag rijden ze rondjes door mijn straat, Volgens mij alle straten hier, Op die opgevoerde kutscooters. Nog zonder helm ookHet liefst zou ik ze met hun aso gedrag eraf rammen en eens flink tewaarheid zeggen maar wie ben ik
quote:hehehe
Op woensdag 26 februari 2003 17:42 schreef Michelinmannetje het volgende:
Same here.Het zullen wel je diepste gevoelens zijn he
quote:ga naar de hengel zaak bij je om de hoek en haal wat dik visdraad,hang het op als de zon onder is en als ze dan ergens laat in de avond door je straat heen rijden zonder helm dan is het *tsjak*
Elke dag 30x per dag rijden ze rondjes door mijn straat, Volgens mij alle straten hier, Op die opgevoerde kutscooters. Nog zonder helm ookHet liefst zou ik ze met hun aso gedrag eraf rammen en eens flink tewaarheid zeggen maar wie ben ik
quote:vroeger nooit een scootertje gehad zeker?
gelijk hebben ze.
quote:Ja maar das anders en btw voor fietsers en bakfietsen zijn geen snelheids regels
Op woensdag 26 februari 2003 17:42 schreef okkie-man het volgende:[..]
dat moeten ze toch zelf weten ... alsof jij je ALTIJD aan de snelheid houdt ...
quote:vroeger? DIe jongen mag zelf nog niet eens op een scooter rijden
Op woensdag 26 februari 2003 17:43 schreef _GdR_ het volgende:[..]
vroeger nooit een scootertje gehad zeker?
scooter kan niet hard genoeg gaan.
en je haar gaat fout door die fuk helm.gelijk hebben ze.
quote:Nee een bakbrommer met flink wat cc's
Op woensdag 26 februari 2003 17:44 schreef okkie-man het volgende:
snap het al... je bent nog geen 16 en wilt zelf een scooter maar je bent nog niet oud genoeg
quote:Hier rijden sommige van 14 al op een scooter
Op woensdag 26 februari 2003 17:44 schreef Kemania het volgende:[..]
vroeger? DIe jongen mag zelf nog niet eens op een scooter rijden
[Dit bericht is gewijzigd door irestmycase op 26-02-2003 17:47]
quote:Idd, die kleutertjes met hun gemotoriseerde fietsjes
quote:hehehe je doet je nickname wel eer aan.
Op woensdag 26 februari 2003 17:43 schreef the_contract_killer het volgende:[..]
ga naar de hengel zaak bij je om de hoek en haal wat dik visdraad,hang het op als de zon onder is en als ze dan ergens laat in de avond door je straat heen rijden zonder helm dan is het *tsjak*
daarom sch**t ik ook op die gasten die met hum tupperware/poep doos me op het fietspad inhalen met 70 a 80 kmu zonder helm. terwijl ik braaf op de weg aan het rijden ben. hopen dat ze allemaal een keer gapkt worden dan kan ik lekker lachen
quote:Jij rijd scooter
Op woensdag 26 februari 2003 17:54 schreef Xienatorr het volgende:
Stelletje moraalridders
quote:Ik vrees dat je met een dik visdraad niet ver komt. Scooter + berijder weegt al gauw 140 kilo. Sterk draadje die dat tegenhoudt.
Op woensdag 26 februari 2003 17:43 schreef the_contract_killer het volgende:[..]
ga naar de hengel zaak bij je om de hoek en haal wat dik visdraad,hang het op als de zon onder is en als ze dan ergens laat in de avond door je straat heen rijden zonder helm dan is het *tsjak*
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:54 schreef Xienatorr het volgende:
Stelletje moraalridders
Trouwens wel eens met de topic starter dat scooters ongeloveloos irritant zijn, meestal zijn het kinderen van 16/17 die zich niet behoorlijk kunnen gedragen in het verkeer.
quote:Men neme staaldraad.
Op woensdag 26 februari 2003 17:59 schreef jochem8 het volgende:[..]
Ik vrees dat je met een dik visdraad niet ver komt. Scooter + berijder weegt al gauw 140 kilo. Sterk draadje die dat tegenhoudt.
quote:Je moet ze ook op nekhoogte hangen, massa is traag en een nek geeft wel mee.
Ik vrees dat je met een dik visdraad niet ver komt. Scooter + berijder weegt al gauw 140 kilo. Sterk draadje die dat tegenhoudt.
quote:Dat snijd wel hoor
quote:geloof me, je nek houdt zo'n dun draadje ook niet gemakkelijk tegen
quote:Wou je testen? Ik heb nog een rolletje dynema liggen, veeeeeeel dunner dan visdraad. Wedden dat je het niet red?
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef Byte_Me het volgende:[..]
geloof me, je nek houdt zo'n dun draadje ook niet gemakkelijk tegen
quote:Zonder helm is dom idd, maar een beetje rondrijden op een opgevoerde scooter (90% zal wel opgevoerd zijn) is toch niet zo erg. Het is pas erg als ze met 80 km/u, zonder helm, door woonwijken rijden. Daar heb ik ook een hekel aan...
quote:Ik vrees dat je dan datgene uit de grond trekt waaraan je het vastmaakt.
Op woensdag 26 februari 2003 18:01 schreef irestmycase het volgende:[..]
Men neme staaldraad.
[Dit bericht is gewijzigd door jochem8 op 26-02-2003 18:11]
quote:Een scooter die 2 lantaarnpalen c.q. bomen omtrekt? Damn wat zitten we weer vroeg aan de shit vandaag, behoorlijke fantasten weer hier
Op woensdag 26 februari 2003 18:11 schreef jochem8 het volgende:[..]
Ik vrees dat je dan datgene uit de grond trekt waaraan je het vastmaakt.
quote:En dan maar wachten tot de eerste bestelbus z'n raam aan gort rijdt of motorrijder 'm tegen z'n borstkas krijgt.
Op woensdag 26 februari 2003 18:01 schreef Aaargh! het volgende:[..]
Je moet ze ook op nekhoogte hangen, massa is traag en een nek geeft wel mee.
Denk je dat je een redelijke schadeclaim aan je broek hebt hangen.
quote:Men neme een fiets.
Op woensdag 26 februari 2003 18:11 schreef hallo_mensen het volgende:
k moet nog anderhalf jaar wachten , maar k moet met helm rijden
quote:Ik denk dat het door de massa *pats* is met je draadje.
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef Byte_Me het volgende:[..]
geloof me, je nek houdt zo'n dun draadje ook niet gemakkelijk tegen
quote:Poging tot doodslag redelijk genoeg? Een flapdrol hier in de straat heeft het dus al eens geflikt, 2 jaar voorwaardelijk en 240 uur dienstverlening.
Op woensdag 26 februari 2003 18:12 schreef jochem8 het volgende:[..]
En dan maar wachten tot de eerste bestelbus z'n raam aan gort rijdt of motorrijder 'm tegen z'n borstkas krijgt.
Denk je dat je een redelijke schadeclaim aan je broek hebt hangen.
quote:Dat is namelijk veel goedkoper + beter voor je conditie.
Op woensdag 26 februari 2003 18:16 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
* hallo_mensen nam een fiets
amen
quote:Daarom. Dat hele idee met draadje is idioot.
Op woensdag 26 februari 2003 18:13 schreef Pushit het volgende:[..]
Poging tot doodslag redelijk genoeg? Een flapdrol hier in de straat heeft het dus al eens geflikt, 2 jaar voorwaardelijk en 240 uur dienstverlening.
Moet iemand een keer hier proberen. Blijft weinig van hem heel.
quote:Heb 't ook wel es gelezen op een scooterforum dat een of andere gek zo'n draad had opgehangen. Gelukkig hing die wat lager dan nekhoogte maar een flinke val was wel 't gevolg. Wat een gekken lopen er rond....
Op woensdag 26 februari 2003 18:13 schreef Pushit het volgende:[..]
Poging tot doodslag redelijk genoeg? Een flapdrol hier in de straat heeft het dus al eens geflikt, 2 jaar voorwaardelijk en 240 uur dienstverlening.
En als je scooter rijdt zonder helm omdat je het stoer vindt mag je van mij hard op je plaat gaan, es kijken hoe stoer je bent met een zware hersenschudding en 3 tanden uit je bek.
Risico van het vak he.
quote:Schrale troost voor je ouders/familie/vriendin
Op woensdag 26 februari 2003 18:22 schreef jochem8 het volgende:
Risico van het vak he.
Maar wel een mooie spreuk voor op je grafsteen, RIP is ook zo afgezaagd
quote:Nog wel.
Op woensdag 26 februari 2003 18:23 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
coniditie van mij is optimaal + en fiets is toch elke week kapot
quote:masterdiaster...een kerel van 14 die gaat lopen nuilen over scooters
Op woensdag 26 februari 2003 17:58 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Jij rijd scooter
quote:eens...mensen met scooters willen alleen maar opvallen.
quote:En mensen met auto's niet
Op woensdag 26 februari 2003 18:31 schreef FlyingFox het volgende:[..]
eens...mensen met scooters willen alleen maar opvallen.
echt in en in triest
sommige mensen gebruiken scooters ook om van a naar b te komen
quote:mensen met auto's ook ja...patsers...milieu-vervuilers
Op woensdag 26 februari 2003 18:33 schreef boebiedoe het volgende:[..]
En mensen met auto's niet
sommige mensen gebruiken scooters ook om van a naar b te komen
en het 2de... uitzondering
Opgevoerd rijden:
Bel de politie als ze er vaak rond rijden, 0900-8844
quote:Ben jij zo "klikkerd" ?
Op woensdag 26 februari 2003 18:43 schreef www.olafonline.nl het volgende:
Zonder helm rijden:
Moeten ze zelf weten, waarom zou je je daar aan ergeren?Opgevoerd rijden:
Bel de politie als ze er vaak rond rijden, 0900-8844
quote:Nee, heb zelf ook in zo'n stadium gezeten.
Op woensdag 26 februari 2003 19:34 schreef boebiedoe het volgende:[..]
Ben jij zo "klikkerd" ?
quote:In een woonwijk wel ja!
Op woensdag 26 februari 2003 17:42 schreef okkie-man het volgende:[..]
dat moeten ze toch zelf weten ... alsof jij je ALTIJD aan de snelheid houdt ...
en dan na elke 30 meter eentje
ik begin een mentale afwijking te ontwikkelen voor kortzichtige mensen zoals
MENEER topicstarter hier
Geboortejaar: 1988
Tja, deze jonge heeft al zoveel ervaring met scooters / autos en het verkeer opzich
Vroegá toen ik geen scooter had, zei ik altijd dat ik er geen wou hebben.. totdat ik er een MOEST omdat ik iedere dag 22km heen (en dus ook weer terug) naar school moet.
Dan is het opeens toch wel leuk als je er zomaar een mag uitkiezen
Toen ik er een had zei ik altijd: nee, ik ga nooit te hard rijden
Totdat ik er 8.000km mee had gereden en gewoon een ringetje uit de vario liet halen
Toen reed ie 70 (nu nog steeds)
En ik zal je vertellen, het is een stuk veiliger om 70 te rijden, anders word je gewoon van je scoot afgereden door meneer kijk mij hier met mn oude bmw of meneer doorsnee!
(Er zijn hier btw al zoveel topics over geweest)
Maar goed: ik zelf, als volwaardige scooter rijden (+13.000 km), erger me zelf wel aan bepaalde types,
Type: ik haal rechts in, want ik ben stoer
Of type: ik ga spookrijden om de file te omzeilen.
Enz enz enz
Maar niet alle scooterrijders zijn zo, ik gebruik hem eigelijk overal voor, maar eigelijk is de hoofdtaak van dat ding om mij naar school te brengen. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen richting aan geef, mensen beleeft voorlaat enz!
Dus hou nou eens op met al dat gezeik, want niemand hier op fok houd zich altijd aan de wettelijke snelheid,
(vooral niet op van die wegen waar aan de linkerkant weilanden liggen, en aan de rechterkant een minibos is (die ik dus iedere dag moet hebben, dan ben je 50km/h ook wel eens zat)
en als jij (topic starter) over scooters begint te klagen,
moet je ook meteen over die irritante fietsers beginnen, die NOOIT hun hand uitsteken, licht aan doen en overal voorrang NEMEN.
Een veilig verkeer begint volgensmij ook bij jezelf!
quote:Eeh ik ben niet 14 hoor
Op woensdag 26 februari 2003 18:28 schreef boebiedoe het volgende:[..]
masterdiaster...een kerel van 14 die gaat lopen nuilen over scooters
spreek je over 2 jaar nog wel
quote:Gaan we leeftijdbeoordelen
Op woensdag 26 februari 2003 20:40 schreef ixl85 het volgende:
*veel*
Het is jammergenoeg zo dat ontzettend veel scooterrijders gewoon niet fatsoenlijk kunnen rijden, maar er zijn ook aardig wat die gewoon sociaal rijden of het zelfs hun hobby is....
quote:(lekker als het strax weer zomer is, alleen vind ik het toch wel jammer dat ik strax een auto heb... denk dat ik toch mn moterrijbewijs ga halen hoor)
Op woensdag 26 februari 2003 22:26 schreef RemCow het volgende:
maar er zijn ook aardig wat die gewoon sociaal rijden
anyway, sociale rijders stel ik erg op prijs,
laatst in de verte politie controle (laser!) was al een keer gelaserd (70 waar je 40 mocht, 40euro boete, valt nog wel mee)
ik haal die scooter echt met 4km/h verschil in, begint ie ineens met zn hand te zwaaien, een wijst naar die wouten... zijn we er gezellig samen voorbij gereden met een snelheid van 40... toch aardig
En ik KOTS op onverantwoord rijgedrag in woonwijken/woonerven....
quote:*meld
Op woensdag 26 februari 2003 22:26 schreef RemCow het volgende:
Het is jammergenoeg zo dat ontzettend veel scooterrijders gewoon niet fatsoenlijk kunnen rijden, maar er zijn ook aardig wat die gewoon sociaal rijden of het zelfs hun hobby is....
Grote hobby. Motoren zijn cool (als in scootermotor he, niet als in echte motor
want het blijft een opgevoerde grasmaaier maar ok
) Daar kan je tenminste zel aan sleutelen
Ik rijd nooit zonder helm, ik heb mn helm gezien toen ik met 50 onderuit ging. Zeg maar dag tegen je gezichtje hoor als je dan zonder helm rijd
Rechts inhalen *schaamschaam* deed ik wel toen ik minder vermogen had. Nu heb ik genoeg vermogen om op de normale manier in te halen
En nog 1 ding: ik misbruik mn scooter niet, dat ding kan 110 tellerkm op de teller maar ik rijd er maar 70 tellerkm mee (ja dat is te hard maar ik ben tenminste eerlijk ) Behalve als zo'n patser voorbij komt stuiven met z'n helm half op z'n kop
Die verdient het gewoon om op zn nummer gezet te worden
quote:ha jij je ens heel die schamen. scooter-loser.
Op woensdag 26 februari 2003 17:43 schreef _GdR_ het volgende:[..]
vroeger nooit een scootertje gehad zeker?
scooter kan niet hard genoeg gaan.
en je haar gaat fout door die fuk helm.gelijk hebben ze.
quote:ik vind jouw maar een mafkees met je prachtige onderbouwde super reply's.
Op woensdag 26 februari 2003 23:59 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
ha jij je ens heel die schamen. scooter-loser.
Stakker
quote:En ik vind jou een stakker.
Op donderdag 27 februari 2003 00:07 schreef Henk_Westbroek het volgende:[..]
ik vind jouw maar een mafkees met je prachtige onderbouwde super reply's.
Stakker
maarre, je wilt onderbouwing?
die teringdingen ajen een pleuresherrie, 99% van de mensen die er op zit weetb niet heo het ding werkt en bog ens 99,9% gaat zeiken alsie op ze bek gaat zonder helm en er is niet meteen een ziekenauto.
gewoon verbieden die dingen.
quote:GEBEN MEINE MOTOR ZURUCK roepen?
Op donderdag 27 februari 2003 01:11 schreef LangeJan het volgende:
En als dit door je straat rijdt? Wat doe je dan?
maarre, wat dacht je van stok tussen de spaken?
quote:Uiteraard heb je bronnen voor die fantastische cijfers want die zuig je als gerespecteerd mede forummer natuurlijk niet uit je duim he?
Op donderdag 27 februari 2003 00:15 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
En ik vind jou een stakker.
die teringdingen ajen een pleuresherrie, 99% van de mensen die er op zit weetb niet heo het ding werkt en bog ens 99,9% gaat zeiken alsie op ze bek gaat zonder helm en er is niet meteen een ziekenauto.
quote:Hmm voor 2500 euro heb je een scooter die je in de meeste grote steden weer binnen week kwijt bent
Op woensdag 26 februari 2003 23:13 schreef Piro het volgende:
Scooters zijn kut, ik ben ook niet van plan er eentje te kopen, ik ga me geen 2.500 euro uitgeven op een ding waar ik hooguit 2 jaar op rij...En ik KOTS op onverantwoord rijgedrag in woonwijken/woonerven....
quote:ik heb over de mensen die ik tegenkom op die dingen hier in me buurt,
Op donderdag 27 februari 2003 01:47 schreef domolanglekker het volgende:[..]
Uiteraard heb je bronnen voor die fantastische cijfers want die zuig je als gerespecteerd mede forummer natuurlijk niet uit je duim he?
quote:Amsterdam he
Op donderdag 27 februari 2003 01:52 schreef domolanglekker het volgende:[..]
Hmm voor 2500 euro heb je een scooter die je in de meeste grote steden weer binnen week kwijt bent
Er zijn goedkopere modellen (voor de mensen die gewoon een handig vervoersmiddel willen en geen design bakje)
Tegen de tijd dat ik een school moet opzoeken waarvoor ik misschien nog een behoorlijke afstand moet rijden dan heb ik voor minder geld een tweedehands motor gekauft
quote:En ziedaar, de enige (semi) scooter die stijlvol is, de rolls royce onder die kutkrengen
Op donderdag 27 februari 2003 01:11 schreef LangeJan het volgende:
En als dit door je straat rijdt? Wat doe je dan?
quote:je gaat een kreidler toch geen scooter noemen
Op donderdag 27 februari 2003 03:10 schreef Piro het volgende:
En ziedaar, de enige (semi) scooter die stijlvol is, de rolls royce onder die kutkrengen
quote:aaaaarg je kunt een mooie schakellbrommer toch geen semi scooter noemen!!!!!!!!!
Op donderdag 27 februari 2003 03:10 schreef Piro het volgende:[..]
En ziedaar, de enige (semi) scooter die stijlvol is, de rolls royce onder die kutkrengen
quote:Eeuhm, deze brommer stamt bij wijze van spreken nog uit de tijd dat plastic uitgevonden moest worden.. dus een scooter?? semi-scooter?? Wtf, dat is gewoon een belediging man.
Op donderdag 27 februari 2003 03:10 schreef Piro het volgende:[..]
Een Kreidler is gewoon 100% bromfiets, ik kan er niks aan ontdekken wat op een scooter lijkt, het enige wat ik met een scooter te maken heb is dat ik hem eruit rij.
quote:Al ga jij nou eens bijvoorbeeld bij een scooterstalling kijken, dan heeft het grootste gedeelte gewoon een std uitlaat eronder hoor.
Op donderdag 27 februari 2003 00:15 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
En ik vind jou een stakker.
Komt ook bij dat de wetgeving gewoon idioot is. Je mag max 30 op een 50 km/h weg waar dus die auto's wel zo hard rijden.
Daarom gooien veel mensen een andere uitlaat eronder, omdat de scooters begrenst zijn en de uitlaat ontgrenzen altijd nog lastig is, ook omdat je orginele uitlaat dan niet meer in orginele staat verkeerd en je dus niet meer verzekerd bent.
Maar tuurlijk zijn er veel idioten die zonder helm rijden en kleven etc, maar jaw, via natuurlijke selectie zie je die niet meer terug.
quote:of... de toenmalige koper heeft nu een scooter + zijn 850,- nog
Mijn eerste scooter had ik na een maand total loss gereden.
Mijn tweede scooter kon ik verkopen, iemand bood me er 850 euro voor, vond ik te weinig. Een week later werd ie gejad, had ik em nou toch maar verkocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |