Leuk toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:Caland de vraag: driesterrenmaaltijd langs de zijlijn, voetbalcultuur de ja de nee?
Nee natuurlijk nietquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Speciaal voor @:Caland de vraag: driesterrenmaaltijd langs de zijlijn, voetbalcultuur de ja de nee?
Pot bier en een broodje kroket dat is de voetbalculuur toch?quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zak chipsquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pot bier en een broodje kroket dat is de voetbalculuur toch?
#viesdikquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wel een lauw broodje dan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Alleen maar lachen als er zo'n bal in iemand zijn bord vliegtquote:Op donderdag 11 juni 2026 13:25 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb het liefst een bal op mijn bordquote:Op donderdag 11 juni 2026 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Alleen maar lachen als er zo'n bal in iemand zijn bord vliegt
Probeerden ze ivoor naar binnen te smokkelen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 15:18 schreef Max23 het volgende:
Supporters van Ivoorkust mogen de VS ook niet in
Jort Kelder?quote:Op donderdag 11 juni 2026 18:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb het liefst een bal op mijn bord
Een Jort Kelder met mosterd?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |