Om iemand tegenaan te hangen of om zelf tegenaan gehangen te worden?quote:Op zaterdag 18 juli 2026 09:58 schreef Koettie het volgende:
Wil ook een bondagekruis, lijkt me echt vet. Hopelijk ooit een huis met een kelder/zolder
Sterktequote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:17 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Misschien maar maakt het niet minder erg om te lezen. Ik was broodje aan het eten, las die post en heb half broodje weg kunnen gooien
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 12:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het scheelt dat de helft verzonnen is
Beter hou jij gewoon dat sneue mondje van je, er komt nogal veel poep uit knulquote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:09 schreef incel het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond muts, welk deel zou volgens jou nou weer verzonnen zijn en waarom?
Dat jullie nou allemaal saai seksleven hebben en niks proberen wil niet zeggen dat iedereen dat ook heeft.
Waarom denk je dat iedereen hier een saai seksleven heeft? Het gaat om het feit dat je alles in detail beschrijft waar dat niet nodig is...quote:Op zaterdag 18 juli 2026 14:09 schreef incel het volgende:
[..]
Hou gewoon je mond muts, welk deel zou volgens jou nou weer verzonnen zijn en waarom?
Dat jullie nou allemaal saai seksleven hebben en niks proberen wil niet zeggen dat iedereen dat ook heeft.
quote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beter hou jij gewoon dat sneue mondje van je, er komt nogal veel poep uit knul
Niemand geeft een fuck of jullie denken of iets echt of nep isquote:Op zaterdag 18 juli 2026 15:27 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Waarom denk je dat iedereen hier een saai seksleven heeft? Het gaat om het feit dat je alles in detail beschrijft waar dat niet nodig is...
lol wie is hier nou de narcistquote:Op zaterdag 18 juli 2026 17:32 schreef incel het volgende:
[..]
[..]
Niemand geeft een fuck of jullie denken of iets echt of nep isAlsof jullie mening zo belangrijk is, stelletje narcisten. Reageer gewoon ontopic.
Vooral om mn verkering aan te hangen hoewel ik er ook niet vies van ben.quote:Op zaterdag 18 juli 2026 13:19 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Om iemand tegenaan te hangen of om zelf tegenaan gehangen te worden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |