Wat voor rollenspel deed je dan en wat was het codewoord?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:55 schreef Cupfighter het volgende:
In het verleden is dat wel eens gebeurd met een partner, we deden vaker rollenspelletjes tijdens seks, dan spreek je inderdaad een codewoord af
Oh verschillende eigenlijk, we hielden van afwisseling, het codewoord was sushiquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:49 schreef incel het volgende:
[..]
Wat voor rollenspel deed je dan en wat was het codewoord?
Geef eens wat voorbeelden dan voor afwisselende rollenspellen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Oh verschillende eigenlijk, we hielden van afwisseling, het codewoord was sushi
Ehm ja nu ga ik commentaar krijgen maar gezien ons leeftijdsverschil vader/ dochter of buurmeisjequote:Op donderdag 11 juni 2026 12:19 schreef incel het volgende:
[..]
Geef eens wat voorbeelden dan voor afwisselende rollenspellen.
Wat een kut stopwoord trouwens.
Oh heb ik geen problemen mee hoor persoonlijk hou ik ook heel erg van leeftijdsverschil ik ben ook bijna 2x zo oud als mijn vriendin maar dan is het niet echt rollenspel toch want de natuurlijke balans is sowieso al een dergelijke verhouding dag in dag uit.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:22 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ehm ja nu ga ik commentaar krijgen maar gezien ons leeftijdsverschil vader/ dochter of buurmeisje
Ja het woord moest niks met seks te maken hebben, sushi valt dan op
Klopt maar in het spel benadrukte we dat verschilquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:25 schreef incel het volgende:
[..]
Oh heb ik geen problemen mee hoor persoonlijk hou ik ook heel erg van leeftijdsverschil ik ben ook bijna 2x zo oud als mijn vriendin maar dan is het niet echt rollenspel toch want de natuurlijke balans is sowieso al een dergelijke verhouding dag in dag uit.
Ja misschien heb je wel gelijk met dat sushi. Ik heb nog nooit een stopwoord gebruikt. Ben best vanilla
Het zou meer een spel zijn als je doet alsof jij de jongste bent en zij de oudste dan of zo. Maar ik snap wel wat je bedoelt.quote:Op donderdag 11 juni 2026 12:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Klopt maar in het spel benadrukte we dat verschil
Claustrofobie heeft toch wat te maken met kleine ruimtesquote:Op donderdag 11 juni 2026 19:00 schreef LordofLeaves het volgende:
Triggert bij mij claustrofobie. Nee dus.
Oh echt? En wat doet hij dan allemaal zoal bij jou?quote:Op donderdag 11 juni 2026 17:58 schreef Koettie het volgende:
Wel eens, meestal is het andersom tho. Ik hou niet heel erg van alle controle uit handen geven, hoewel ik het met deze man juist heel fijn kan vinden. Maar niet te vaak
Meestal edgen tot ik hem wil wurgen en daar moet ik net de mood voor hebben.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:17 schreef incel het volgende:
[..]
Claustrofobie heeft toch wat te maken met kleine ruimtes
[..]
Oh echt? En wat doet hij dan allemaal zoal bij jou?
Hoe doet hij dat dan precies? Met een wagic wand?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 12:53 schreef Koettie het volgende:
[..]
Meestal edgen tot ik hem wil wurgen en daar moet ik net de mood voor hebben.
Ik denk dat een persoon die niet eens wat geld aan een nieuw speeltje wil uitgeven en niet oraal wil gaan, niet klaar is voor dit soort gevorderd spel..quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:59 schreef incel het volgende:
[..]
Hoe doet hij dat dan precies? Met een wagic wand?
Je kan het me altijd proberen te leren wie weet heb ik er wat aan over 10 jaar als het eindelijk mijn tijd is.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik denk dat een persoon die niet eens wat geld aan een nieuw speeltje wil uitgeven en niet oraal wil gaan, niet klaar is voor dit soort gevorderd spel..
Als klopt wet jij eerder zei, dan ben je al dik in de 30. Je zou al meer moeten weten tegen nu.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:52 schreef incel het volgende:
[..]
Je kan het me altijd proberen te leren wie weet heb ik er wat aan over 10 jaar als het eindelijk mijn tijd is.
Ik ben een laatbloeiertjequote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Als klopt wet jij eerder zei, dan ben je al dik in de 30. Je zou al meer moeten weten tegen nu.
Volgens mij ben jij 22 ofzo en is je buitenlands vriendinnetje je eerste...quote:
FTFYquote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 22 ofzo en is je buitenlands vriendinnetje je eerste...verzonnen
Zouden jullie je dan beter over jezelf voelen? Vanwaar toch die drang dat je hoopt dat het niet echt is?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij 22 ofzo en is je buitenlands vriendinnetje je eerste...
Neuh.. mij maakt het niet uit.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:22 schreef incel het volgende:
[..]
Zouden jullie je dan beter over jezelf voelen? Vanwaar toch die drang dat je hoopt dat het niet echt is?
Mwah of het nou waar is of niet (zoals meerdere topics in SEX), ik vind dit soort topics wel leuk om te lezen. Het is ook soms leerzaam vind ik, zoals in het topic van Tamaru waar het gaat over grenzen respecteren.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Neuh.. mij maakt het niet uit.
Maar in het éne topic DE man spelen met je jong meisje en in het ander topic niet eens weten hoe je basale dingen moet doen in de slaapkamer wekt vragen op.
Klopt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Mwah of het nou waar is of niet (zoals meerdere topics in SEX), ik vind dit soort topics wel leuk om te lezen. Het is ook soms leerzaam vind ik, zoals in het topic van Tamaru waar het gaat over grenzen respecteren.
Alleen maar omdat je een mooie keuken hebt wil nog niet zeggen dat je Gordon Ramsay bent.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:38 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Neuh.. mij maakt het niet uit.
Maar in het éne topic DE man spelen met je jong meisje en in het ander topic niet eens weten hoe je basale dingen moet doen in de slaapkamer wekt vragen op.
Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:53 schreef incel het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je een mooie keuken hebt wil nog niet zeggen dat je Gordon Ramsay bent.
Ik speel trouwens helemaal niet de man. Wie ben ik? Gewoon een nederige anonieme user. Jullie zoeken er allemaal veel te veel achter (vooral de vrouwen op dit forum maken zich daar schuldig aan). Ik zie een leuk topic en reageer inhoudelijk, waar andere mensen, met name vrouwen, en zelfs moderators, dan in plaats van inhoudelijk op het onderwerp te reageren persoonlijk op de man gaan spelen. Dat vind ik gewoon jammer. Ik zou graag willen dat we objectiever met dergelijke discussies omgaan. Ik neem het jullie trouwens niet heel erg kwalijk of zo, vrouwen zijn doorgaans wat emotioneler en minder rationeler dan een man. En daarnaast ben ik zelf persoonlijk ook verre weg van perfect. Ik zeg het gewoon ff. All good.quote:
Je hebt gelijk, je hebt dit topic geopend om te vragen of mensen van vast binden houden yes or no en niet over jouw privéleven.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:56 schreef incel het volgende:
[..]
Ik speel trouwens helemaal niet de man. Wie ben ik? Gewoon een nederige anonieme user. Jullie zoeken er allemaal veel te veel achter (vooral de vrouwen op dit forum maken zich daar schuldig aan). Ik zie een leuk topic en reageer inhoudelijk, waar andere mensen, met name vrouwen, en zelfs moderators, dan in plaats van inhoudelijk op het onderwerp te reageren persoonlijk op de man gaan spelen. Dat vind ik gewoon jammer. Ik zou graag willen dat we objectiever met dergelijke discussies omgaan. Ik neem het jullie trouwens niet heel erg kwalijk of zo, vrouwen zijn doorgaans wat emotioneler en minder rationeler dan een man. En daarnaast ben ik zelf persoonlijk ook verre weg van perfect. Ik zeg het gewoon ff. All good.
Wat heeft en blinddoek voor zin zonder vastbinden dan kan je hem gewoon zelf van je hoofd aftrekkenquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je hebt dit topic geopend om te vragen of mensen van vast binden houden yes or no en niet over jouw privéleven.
Maargoed, vastbinden nee. Blinddoeken misschien wel. Maar dat is weer voor een ander topic![]()
Oh moet dat een combi zijn? Dacht dat je dat ook afzonderlijk van elkaar kon gebruiken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:04 schreef incel het volgende:
[..]
Wat heeft en blinddoek voor zin zonder vastbinden dan kan je hem gewoon zelf van je hoofd aftrekken
Mag van mij ook gewoon hier hoorquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:02 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, je hebt dit topic geopend om te vragen of mensen van vast binden houden yes or no en niet over jouw privéleven.
Maargoed, vastbinden nee. Blinddoeken misschien wel. Maar dat is weer voor een ander topic![]()
Ik lees dat blinddoeken in combinatie met vastbinden moet, dus dan gaat het overquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:53 schreef verbijstering het volgende:
Laten vastbinden? Nee, zelf vastbinden - ja hoor!
[..]
Mag van mij ook gewoon hier hoor
quote:Op donderdag 18 juni 2026 18:38 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik lees dat blinddoeken in combinatie met vastbinden moet, dus dan gaat het over
Ja natuurlijk. Dat is net zoiets als iemand 1 handboei omdoen en de andere handboei nergens anders aan vast makenquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oh moet dat een combi zijn? Dacht dat je dat ook afzonderlijk van elkaar kon gebruiken.
Het is mij wel eens gelukt met een chickie op de 1e date haar vastbinden aan bed. Echt gevaarlijk eigenlijk bij vreemdenquote:Op woensdag 24 juni 2026 11:19 schreef joe.joe het volgende:
Ik heb weleens een scharrel gehad die hiervoor in was. Verschillende varianten gedaan: polsen aan elkaar, polsen aan elkaar met lijntje om hals, enkels, polsen aan dijen/onderbeen/enkels, als in x-vorm aan de 4 hoeken van het bed. Het gevoel van macht beviel me wel. Vertrouwen gewonnen door te praten, afspraken te maken en die structureel na te komen. Eigenlijk heel gewoon gedrag. Er was niet bijster veel voor nodig - ze was gewoon onderdanig, nieuwsgierig en in voor veel.
Ja. Herkenbaar. Nooit misbruik van maken, dan blijven ze het doenquote:Op donderdag 2 juli 2026 10:28 schreef incel het volgende:
[..]
Het is mij wel eens gelukt met een chickie op de 1e date haar vastbinden aan bed. Echt gevaarlijk eigenlijk bij vreemden
Ik had haar overgehaald met hele slimme argumenten waar ze gewoon niet tegenin kon gaan. Ik zei dat dit statistisch gezien de veiligste plek voor haar met mij was omdat als er iets met haar zou gebeuren in mijn huis ik de prime suspect was. En dat het in mijn best interest was om er dus voor te zorgen dat er niks ergs zou gebeuren bij mij thuis en ze zag de logica er ook van in.quote:Op maandag 6 juli 2026 14:08 schreef joe.joe het volgende:
[..]
Ja. Herkenbaar. Nooit misbruik van maken, dan blijven ze het doen
Zeker. Ik ben een switch en mijn vriendin netzo.quote:
Nou, ik bind haar vast of zij mij.quote:Hoe gaat dat?
We zijn al 8 jaar samen, als er nu nog geen vertrouwen is, is er iets goed mis.quote:Hoe wek je het vertrouwen?
Tuurlijk. Het woord 'pannekoek' is onze favoriet.quote:Spreek je een safeword af?
Beetje tegenstrijdig, als je echt elkaar al 8 jaar kent en vertrouwd zou er geen safewoord nodig moeten zijn. Dan weet de ander precies hoeveel je aan kan zou je zeggen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:08 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben een switch en mijn vriendin netzo.
[..]
Nou, ik bind haar vast of zij mij.
[..]
We zijn al 8 jaar samen, als er nu nog geen vertrouwen is, is er iets goed mis.
[..]
Tuurlijk. Het woord 'pannekoek' is onze favoriet.
Een safeword is altijd nodig. Hoe maak je anders duidelijk dat er iets ernstigs aan de hand is? Stop hoeft tijdens spel niet te betekenen dat je moet stoppen en ik kan mijn partner niet altijd goed in de gaten houden als ik met haar bezig ben. Dan is een safeword noodzakelijk om duidelijk te maken dat er iets niet goed is en we meteen moeten stoppen.quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:09 schreef incel het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, als je echt elkaar al 8 jaar kent en vertrouwd zou er geen safewoord nodig moeten zijn. Dan weet de ander precies hoeveel je aan kan zou je zeggen.
quote:Op dinsdag 7 juli 2026 07:09 schreef incel het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdig, als je echt elkaar al 8 jaar kent en vertrouwd zou er geen safewoord nodig moeten zijn. Dan weet de ander precies hoeveel je aan kan zou je zeggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |