Speeltuin? Haten op achtbanenquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:41 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat je helemaal wild wordt van een Duitse speeltuin.
Ik heb er nog eens over nagedacht en heb me bedacht.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:42 schreef incel het volgende:
[..]
Speeltuin? Haten op achtbanen_! Is gewoon vet man, ik ga met m'n chickie, hotelletje geboekt, 2 dagen kaarten in de pockets
Is gewoon leuk man, stop met die afgunst broer is ongezond voor je
Enige nadeel is ik moet fucking meer dan 7uur heen en 7 uur terugrijden
Echt niet. Het is pas onderdanig als je je als man te goed voelt om in achtbanen te gaanquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Naar een pretpark gaan als man is echt fucking onderdanig browat een gezichtsverlies! Aaahahaha allemaal naar TS wijzen en lachen
Chill, ik zat er ook aan te denken om Rulantica als 3e dag er bij te doen maar ze houdt niet van waterparken ze vind glijbanen eng en loopt te zeikem om chloor in haar ogen en haar haar en zoquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:30 schreef DrDentz het volgende:
Ga ik ook vaak heen en zwemmen in Rulantica cocktails drinken in water
Jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
Met je chickie, die Oekraïense met die dikke tieten?
Misschien spannend als je 8 bent jaquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:47 schreef incel het volgende:
[..]
Echt niet. Het is pas onderdanig als je je als man te goed voelt om in achtbanen te gaanJe durft zeker niet he mietje
[..]
Chill, ik zat er ook aan te denken om Rulantica als 3e dag er bij te doen maar ze houdt niet van waterparken ze vind glijbanen eng en loopt te zeikem om chloor in haar ogen en haar haar en zo
[..]
Ja![]()
Het is onderdaniger om iets niet te doen wat je leuk vindt omdat je meer waarde hecht aan de mening van andere mannen dan je eigen persoonlijke voorkeuren en vermaak imhoquote:Op donderdag 11 juni 2026 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Misschien spannend als je 8 bent jaik wist niet dat je zó onderdanig bent man. Valt me behoorlijk tegen, ik had wel wat mannelijkheid bij jou verwacht.
Ga je dan in blote buik?quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:30 schreef DrDentz het volgende:
Ga ik ook vaak heen en zwemmen in Rulantica cocktails drinken in water
Kan wel zijn, maar je hebt hiermee echt bi-zar veel gezichtsverlies geleden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:49 schreef incel het volgende:
[..]
Het is onderdaniger om iets niet te doen wat je leuk vindt omdat je meer waarde hecht aan de mening van andere mannen dan je eigen persoonlijke voorkeuren en vermaak imho
Ik hou me misschien sterk maar van binnen ga ik kapot, hoe kan ik weer jullie respect en aanzien terugkrijgen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Kan wel zijn, maar je hebt hiermee echt bi-zar veel gezichtsverlies geleden.
Ach joh jij past nieteens in die attractiesquote:Op donderdag 11 juni 2026 11:04 schreef incel het volgende:
[..]
Zo onzeker zijn over je dikheid dat je in een wit t-shirt gaat zwemmen zoals een dikke latino
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |