Weet je, dat zal vast gebeuren, maar niet zo met de regelmaat van de klok als jij dat claimt. Een gemiddelde FvD-stemmer zal door iemand met een klein beetje hersens echt niet zomaar voor nazi worden uitgemaakt, maar dat neemt niet weg dat er bij FvD ook mensen rondlopen die zich daadwerkelijk als nazi gedragen. Ook in de officiële partijorganen. Mensen die Joodse complotten zien, de holocaust bagatelliseren, openlijk fan zijn van revisionist David Irving en banden aanknopen met gekende (neo)nazi's in binnen- en buitenland.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:47 schreef matspontius het volgende:
Mensen wegzetten als bruinhemd, nazi of extreem rechtse wappie omdat je bepaalde standpunten van de FvD wel in orde vind is echt wel heel treurig. Nuance is dan vaak ook ver te zoeken. Het is tegenwoordig mijn mening is wet en de rest moet zijn bek houden. Welkom in het Nederland anno 2026
Doe er mee wat je wil. Een compliment is altijd een lekker begin van de dagquote:Op donderdag 11 juni 2026 08:58 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Daar gaat niemand intrappen natuurlijk.
Eerns, maar dit soort mafkezen lopen overal rond. Maar men moet eens ophouden mensen direct als extreem rechts te framen omdat ze iets aan die migratie shit willen doen. Dat zou al een heel goed begin zijn!quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:00 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Weet je, dat zal vast gebeuren, maar niet zo met de regelmaat van de klok als jij dat claimt. Een gemiddelde FvD-stemmer zal door iemand met een klein beetje hersens echt niet zomaar voor nazi worden uitgemaakt, maar dat neemt niet weg dat er bij FvD ook mensen rondlopen die zich daadwerkelijk als nazi gedragen. Ook in de officiële partijorganen. Mensen die Joodse complotten zien, de holocaust bagatelliseren, openlijk fan zijn van revisionist David Irving en banden aanknopen met gekende (neo)nazi's in binnen- en buitenland.
Je praat poep.quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:57 schreef matspontius het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder heb gezegd is gutmensch een compliment; mensen die altijd het beste met een ander voor hebben. Niet altijd realistisch maar wel te prijzen
Maar jij kent uiteraard iemand aan de hand van quotes toch? Dat zie je in je glazen bol. De term sarcasme is je wel bekend?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je praat poep.
Maar you do you, maar neem dan niet anderen de maat en doe niet Kumbaya terwijl je daar zelf mijlenver vanaf staat.
In de meeste partijkaders niet. Maar wel bij FvD. En niet als enkeling. En het is ook niet dat ze de partij uitgetrapt worden. Integendeel, ze staan aan het roer en bepalen de koers.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:03 schreef matspontius het volgende:
[..]
Eerns, maar dit soort mafkezen lopen overal rond.
Ik loop al een tijdje mee en ik ben bekend met het repertoire van veel users inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:04 schreef matspontius het volgende:
[..]
Maar jij kent uiteraard iemand aan de hand van quotes toch? Dat zie je in je glazen bol. De term sarcasme is je wel bekend?
Ik bedoel mensen met nogal dubieuze denkbeelden. Die heb je uiteraard alleen bij de FvDquote:Op donderdag 11 juni 2026 09:06 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
In de meeste partijkaders niet. Maar wel bij FvD. En niet als enkeling. En het is ook niet dat ze de partij uitgetrapt worden. Integendeel, ze staan aan het roer en bepalen de koers.
Dus die glazen bol werkt echt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik loop al een tijdje mee en ik ben bekend met het repertoire van veel users inderdaad.
Verschil is dat ze er bij FvD, PVV en JA21 niet uitgetrapt worden.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen met nogal dubieuze denkbeelden. Die heb je uiteraard alleen bij de FvD![]()
Die worden bij fatsoenlijke partijen eruit getrapt en bij FvD op het schild gehesen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik bedoel mensen met nogal dubieuze denkbeelden. Die heb je uiteraard alleen bij de FvD![]()
Oh jee en nu? Klopt het allemaal niet wat in die uitzending aan het licht is gebracht? Of wil je het daar liever niet over hebben?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:15 schreef BroerJoost het volgende:
Lijkt me dat powned verplicht werd om deze uitzending te maken van hogerop. Denk niet dat ze dit uit eigen beweging zouden gemaakt hebben.
Want het is allemaal niet waar wat in die docu getoond wordt?quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
FvD wordt te groot en moet nu gedemoniseerd worden door de spreekbuis van de gevestigde partijen.
Vooral niet inhoudelijk reageren hoor.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:48 schreef DeVerzamelaar het volgende:
FvD wordt te groot en moet nu gedemoniseerd worden door de spreekbuis van de gevestigde partijen.
Nee, ben meer iemand die verbinding zoekt ipv verdeling.quote:Op donderdag 11 juni 2026 09:43 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Oh jee en nu? Klopt het allemaal niet wat in die uitzending aan het licht is gebracht? Of wil je het daar liever niet over hebben?
Dat is geen antwoord op mijn vraag. Klopt het niet wat er in die uitzending aan het licht wordt gebracht?quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:03 schreef BroerJoost het volgende:
[..]
Nee, ben meer iemand die verbinding zoekt ipv verdeling.
Vastbinden voor transport? Of verbindend uitsluiten? Verbindend zuiveren? Zo kun je alles verpakken in de mantel der liefde.quote:Op donderdag 11 juni 2026 10:03 schreef BroerJoost het volgende:
[..]
Nee, ben meer iemand die verbinding zoekt ipv verdeling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |