Naarmate ik ouder word, heb ik steeds meer een schijthekel aan zwarten. Het zijn allemaal van dat tuig die het niet ver maken in het leven, vaak zijn het ook mensen die mijn hamburger klaarmaken bij de Burger King of de McDonald's. Of nog erger, ze spreken in een bepaalde straattaal zoals 'ewa fakka niffo kill was goe swa?', en daar erger ik me wel dood aan.
Laat me dan niet starten over de kinderen van die blakkas, ik zat mijn maaltijd te smikkelen bij de Burger King en die joekel van die baby keek de hele tijd naar me en wilde m'n frietje van me stelen, like kom op, stay on your line

, en dan rennen ze als een gek rond ook nog...
En diezelfde kids zwerven 's avonds best wel laat, en mensen vinden het wel best, wat doet een jonge jongen van 14 nog buiten, maar dat kan geen enkele persoon schelen. Je kan overduidelijk zien dat de sociale cohesie compleet gebrokkeld is, voornamelijk in gesegregeerde buurten.
Het zijn vaak de kansenpareltjes van deze samenleving, waarbij we ook collectief hun uitkeringen bekostigen, terwijl zij meer dan gemiddeld overlast veroorzaken... en ik kan me niet voorstellen hoe het zou zijn om een deel van een blakka familie te zijn. Waarschijnlijk is de vader afwezig, en de moeder een gek... Ben tenminste blij dat ik geen zwarte ben, dan was het al einde verhaal voordat ik begon met het leven. Godzegene.
Hopelijk kunnen die mensen op een dag een keer gedragen, het gebrek aan manieren is ergelijk