Ik ben op zoek naar een tv-programma. Het betreft een interview op 8 juli 1974 door NOS Sport met bondscoach Rinus Michels, toen het Nederlands voetbalelftal na de verloren WK-finale die dag met het vliegtuig uit Duitsland terugkeerde op Schiphol. Spelers en coach Michels liepen toen op Schiphol op een daarvoor afgezet platform van een verrijdbare trap het vliegtuig uit en Michels werd onderaan de trap op dat platform geïnterviewd door NOS Sport.
Ik ben al vele jaren lang op zoek naar dit tv programma/interview met Michels, omdat ik toen die dag op 8 juli 1974 als werkstudent op Schiphol werkte en tijdens het interview met Michels naast hem stond. Ik zou dit interview heel graag willen zien, omdat mijn familie indertijd vertelde dat ze mij op tv hadden gezien, maar ik heb het zelf nooit meer gezien.
Ik heb op internet een zoekvraag uitgezet en kreeg als uitkomst, dat dit tv-interview nog steeds bewaard zou zijn en deel uitmaakt van het archief van Beeld en Geluid. Daar de vraag uitgezet of ik het zou kunnen bekijken, maar zij zeggen dat dit interview niet bewaard zou zijn.
Ik hoop van jullie te horen of iemand weet of dit interview door NOS Sport nog ergens bewaard is gebleven en het voor mij mogelijk is om het te bekijken. Als iemand van het bestaan ervan weet, dan zou ik dat heel graag willen weten. Alvast bedankt.