abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221013121
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 13:16 schreef Horzula het volgende:

[..]
Ga ergens heen waar het soort van mannen rondloopt dat je zelf zou willen zijn.
Ik denk dat ik dan lang zou moeten zoeken, omdat die mannen op vrouwen vallen...
pi_221014407
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:30 schreef Traantje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat ik dan lang zou moeten zoeken, omdat die mannen op vrouwen vallen...
Dat is een bekend euvel. Vroeger schijnt het zelfs normaal geweest te zijn dat homo-mannen alleen op hetero kerels vielen, maar ik vind dat je je tijd ermee verspilt; je blijft óf omhangen met hopeloze kast-types, dan wel jammerlijke biseksuelen.

Er zijn genoeg mannelijke homo's, al herken je die (in het begin) niet zo goed. Ga daar achteraan. Dat is een stuk beter.
pi_221015473
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2026 21:07 schreef Traantje1 het volgende:

[..]
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat er nu meer puzzelstukjes op de juiste plek vallen. Hoe zag die test er concreet uit? Wat moest je doen?
Het was bij mij voornamelijk een soort interview, bestaande uit vragen in meerdere onderdelen (criteriumgroepen). Dit duurde bij mij twee lange sessies van een uur. Het beste is om hier gewoon blanco in te gaan.
  maandag 15 juni 2026 @ 21:58:18 #54
11682 Moonah
Jolie femme
pi_221055885
Onze zoon heeft (ook) ASS en die heeft een hele poos deelgenomen aan een maandelijkse 'autismeclub': bordspellen, biljarten, kletsen (wat meestal van autist tot autist makkelijker gaat dan van autist tot neurotypist), heel vrijblijvend allemaal, maar hij vond het wel gezellig daar. Wellicht is er in jouw woonplaats ook zoiets? Of kijk eens bij https://avondjeuit.org/, wie weet ook ergens bij jou in de buurt.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 15 juni 2026 @ 22:14:12 #55
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_221056159
@Traantje; je komt erg intelligent over.
Het zou me niet verbazen als je een genie bent. Weet je dat de meeste grote denkers en wetenschappers autistisch waren?
De rest hier op fok! (Ikzelf incluus) is ook autistisch (zolderkamerautisten) maar te dom om tot honderd te tellen.

Mischien ben je bezig om te proberen sterk te zijn op je zwakke punten, wat de domme maatschappij ook van je verwacht.
Wellicht moet je een keer concentreren op je sterke punten en die leren zelf te waarderen en te ontwikkelen.

Probeer eens uit jezelf te halen wat er in zit ipv er in te stampen wat er niet in zit.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 11:44:34 #56
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_221059726
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2026 21:58 schreef Moonah het volgende:
Onze zoon heeft (ook) ASS en die heeft een hele poos deelgenomen aan een maandelijkse 'autismeclub': bordspellen, biljarten, kletsen (wat meestal van autist tot autist makkelijker gaat dan van autist tot neurotypist), heel vrijblijvend allemaal, maar hij vond het wel gezellig daar. Wellicht is er in jouw woonplaats ook zoiets? Of kijk eens bij https://avondjeuit.org/, wie weet ook ergens bij jou in de buurt.
Ook wel een goede tip voor mij eigenlijk.

Alleen beetje uit de buurt van Rotterdam.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterFox op 16-06-2026 13:21:03 ]
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')