Ik denk dat ik dan lang zou moeten zoeken, omdat die mannen op vrouwen vallen...quote:Op donderdag 11 juni 2026 13:16 schreef Horzula het volgende:
[..]
Ga ergens heen waar het soort van mannen rondloopt dat je zelf zou willen zijn.
Dat is een bekend euvel. Vroeger schijnt het zelfs normaal geweest te zijn dat homo-mannen alleen op hetero kerels vielen, maar ik vind dat je je tijd ermee verspilt; je blijft óf omhangen met hopeloze kast-types, dan wel jammerlijke biseksuelen.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:30 schreef Traantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan lang zou moeten zoeken, omdat die mannen op vrouwen vallen...
Het was bij mij voornamelijk een soort interview, bestaande uit vragen in meerdere onderdelen (criteriumgroepen). Dit duurde bij mij twee lange sessies van een uur. Het beste is om hier gewoon blanco in te gaan.quote:Op donderdag 11 juni 2026 21:07 schreef Traantje1 het volgende:
[..]
Dankjewel voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat er nu meer puzzelstukjes op de juiste plek vallen. Hoe zag die test er concreet uit? Wat moest je doen?
Ook wel een goede tip voor mij eigenlijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:58 schreef Moonah het volgende:
Onze zoon heeft (ook) ASS en die heeft een hele poos deelgenomen aan een maandelijkse 'autismeclub': bordspellen, biljarten, kletsen (wat meestal van autist tot autist makkelijker gaat dan van autist tot neurotypist), heel vrijblijvend allemaal, maar hij vond het wel gezellig daar. Wellicht is er in jouw woonplaats ook zoiets? Of kijk eens bij https://avondjeuit.org/, wie weet ook ergens bij jou in de buurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |