TS is een manquote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:55 schreef Viesdik het volgende:
Wat je niet hebt of nog nooit hebt gehad, kan je alleen maar sterker maken. Dat klinkt gek, maar dat is wel zo.
Je hoeft je niet te vergelijken met anderen of op te boksen. Het leven is geen wedstrijd, trust me I know.
Volg je eigen pad, je intuïtie je gevoel en je instinct.
Een vrouw die geen relatie heeft gehad.. al heb je 20 jaar geen relatie gehad of 40 of 50, heeft in mijn optiek veel positievere eigenschappen dan een vrouw die scharrelt en in feite ook heel ongelukkig is omdat ze zich niet kan binden. Ik ken zoveel vrouwen die nooit meer gelukkig zullen worden, juist omdat ze elke maand een andere pielemuis hebben gezien.
Als je wat centjes hebt, ga gewoon eens een singlesreis doen. Ontmoet mensen die zich net zo kwetsbaar opstellen als jij.
De enige die wat kan veranderen aan jezelf is jezelf
Klopt.. viesdik ookquote:
Mja omdat je het specifiek over een vrijgezelle vrouw had.quote:
Wat je zegt klopt inderdaad. Ik moest vroeg op en ik ben pas een halfuurtje geleden thuisgekomen. Daarom heb ik nog geen tijd gehad om te reageren. Ik zit trouwens in mijn bachelor, dus ik loop nog geen coschappen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 16:49 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
De vraag is van gisterenavond laat, misschien moest TS de hele dag college/coschappen volgen en had geen tijd? Een studie Geneeskunde is best tijdrovend.
Ik zit niet bij een studentenvereniging. Ik ken wel een aantal mensen die lid zijn van zo'n vereniging. Wat ik van hen hoor, is dat er vaak veel verplichtingen aan verbonden zijn. Ze moeten er bijvoorbeeld elke week aanwezig zijn en de verwachtingen kunnen behoorlijk streng zijn. Soms lijkt het alsof je alleen mag afzeggen als er iets heel ernstigs is gebeurd. Daarnaast hoor ik dat er veel hiërarchie heerst en dat mensen elkaar soms belachelijk maken. Omdat ik een hekel heb aan hiërarchie, denk ik dat een studentenvereniging niets voor mij is. Daarnaast drink ik geen alcoholische dranken en daar draait het bij studentenverenegingen vaak om en ook kosten dat soort verenegingen veel geld, wat ik niet heb.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:53 schreef cinderloom het volgende:
Wat fijn dat je het zo open deelt, maar wat naar dat je je zo voelt.
Ik kan wel mooie woorden roepen als: "je bent nog jong, dat vriendje of die vriendenclub komt wel". Maar zo zul jij het niet voelen. Dus dat knopje omzetten is dan ook lastig.
Zit je bij een studentenvereniging waar mogelijk activiteiten worden georganiseerd gaan? Lagere drempel dan mogelijkerwijs
Dankjewel, Lenny. Ik focus me al heel erg op mijn studie, dus dat gedeelte komt wel goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:00 schreef Lenny77 het volgende:
Knuffel! Je doet er toe!
Je bent natuurlijk nog jong en je beste jaren liggen nog voor je! Je bent intelligent dus dat komt ook wel goed.
Is het geen idee om het stukje relatie even helemaal los te laten? Spiegel je niet aan anderen. Heteroseksuelen komen natuurlijk ook meer potentiële partners tegen. Jouw vijver is wat kleiner. Maar ook een relatie is niet zaligmakend.. Tegen dat je 30 bent gaan weer meer deuren open.
Focus nu op je studie en probeer eens te kijken waar je vrienden kan tegenkomen. Je netwerk zou wat groter moeten worden zodat je dat gevoel van eenzaamheid minder zal hebben. Probeer op andere manieren plezier uit je leven te halen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |