Gebruik je 'm daar in winkels enzo?quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hčb gelukkig al een reserve kaart maar wel wat vreemd.
De dag goed begonnen met wat zuigwerk dus hahaatjesquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dus kon net eerst de keuken en woonkamer stofzuigen.
Is het donderdagquote:
In ieder geval minder calorieënquote:
Mja moet zo op kantoor zijnquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarom ben je zo vroeg wakker?
Nog maar twee maanden te gaanquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en weer een dag dichter bij ferkansie
Oh, heb ik weer wat gemist?quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:17 schreef datismijnmening het volgende:
Uitstekend genoten van de rellen gisteravond
Whyquote:Op woensdag 10 juni 2026 08:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik nog 5 weken en dan vakantie. Voor mijn gevoel was het nog een week of 8.
quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh, heb ik weer wat gemist?
Gebruik hem alleen in een supermarkt keten hier maar gebruik de kaart ook om op lazada te betalen. Das een soort van bol. Com hier. Denk dat het daar is gebeurd.quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebruik je 'm daar in winkels enzo?
[..]
De dag goed begonnen met wat zuigwerk dus hahaatjes
Lekker. Ga je nog weg?quote:
Als die geen goede beveiliging hebben zou het daar geweest kunnen zijn of een skimmer op het apparaat in de supermarkt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gebruik hem alleen in een supermarkt keten hier maar gebruik de kaart ook om op lazada te betalen. Das een soort van bol. Com hier. Denk dat het daar is gebeurd.
Klagen bij de baasquote:
Met Liesje als guide?quote:
@Nattekat had zich al gemeld hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |