Idem maar dan zonder uit bed te komen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Fok is het enige in mijn leven waarvoor ik nog uit bed kom.
Idem maar dan zonder het enige te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2026 16:41 schreef Hyaenidae het volgende:
Fok is het enige in mijn leven waarvoor ik nog uit bed kom.
2005 - 2012 of zo waren de gouden jaren imhoquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:29 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet werkelijk niet waarom ik hier nog kom, denk uit gewenning ofzo.
FOK browsed lekker, maar er zijn zo weinig mensen, dus de active topics veranderen niet zoveel.
Ik weet hoe FOK op zijn hoogepunt was, dat was ook chaos, maar dit is te stil zoals het nu is.
Geen idee of ik het ga missen, ergens is het dan jammer dat ik mijn jeugdige posts dan kwijt ben, maar aan de andere kant blij dat niemand anders ze meer kan lezen
Daarom ben ik de laatste jaren ook gewoon zoals ik ben op het forum, en speel geen caracter, omdat het op een gegeven moment toch allemaal weg is, waarom je dan anders voordoen dan je bent?
Nee doe het niet op anoniem gaan is echt gay tenzij je gedoxxed bent en het wel moet of zoquote:Op donderdag 11 juni 2026 12:48 schreef DrDentz het volgende:
Nee, ik denk het niet. Ik ga tot de 100.000 posts en dan ga ik deze op #anoniem laten zetten, dan is het ook wel mooi geweest.
crewbashquote:Op donderdag 11 juni 2026 14:25 schreef vosss het volgende:
Ja. Sommige bekrompen en idiote FA's niet, maar een hoop dingen wel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |