abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220993285
Hallo,
weet niet waar dit te posten, dus dan maar hier

Ik draag nu voor zo'n half jaartje een kunstgebit boven, waar ik helemaal de rimram van krijg. Behalve het regelmatig 'rebasen' verlies ik met dat ding ook veel, heel erg veel, smaak.

Dus wil ik een klikgebit, boven en onder. En dat levert een probleem op.

Het gesprek daarover bij het EMC-kaakchirurgie voelde vanaf het begin al niet goed; al toen ik de afspraak maakte ging mijn gevoel al op de loop met 'dit voelt niet lekker'.
Na het eerste gesprek met ene koude, kille Dr. Water, moest ik 6k. aanbetaling doen en dan zou men verder kijken. Betaald enz...enz...

Het EMC weigert nu om de implantaten te plaatsen, want ik rook. Dat hadden ze mij ook tijdens het eerste gesprek kunnen vertellen.
Nu 3 maanden later wacht ik nog steeds op m'n geld; zal deze week komen zeiden ze; ik ben benieuwd.

Maar daar gaat het hier niet om.
Ik ben iemand tegengekomen, die ook rookt en al een poos een klikgebit heeft en dat gaat prima, zij is super enthousiast.

Dus nu heb ik besloten dat ik er sowieso één wil; Boven en onder.
Mijn tandarts gaat nu een kliniek uitzoeken, die het wel wil plaatsen.

Mijn vragen zijn:
Of er hier mensen zijn, die ook een klikgebit dragen en wat hun ervaring ermee is?
En, wie weet een goede kliniek, die die dingen kan plaatsen inclusief implantaten?

Alvast bedankt voor het meedenken :)
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 14:07:38 #2
38148 crew  Innisdemon
pi_220994233
wtf. Je hebt 6000eu aanbetaling gedaan, en nu stellen ze dat ze niets voor je willen doen?
Die 6k krijg je terug neem ik aan?
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')