Nee, wat is em dan wel?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Sja ik snap de woede, maar dit is em niet mannen.
Iets met Hutu's en Tutsis...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:25 schreef Qarrad het volgende:
Geen idee hoeveel van de beelden echt zijn, maar van die beelden dat ze langs de huizen gaan, deuren en ramen intrappen en -slaan en sommige in de fik zetten word ik echt misselijk.
Ik werkte vroeger veel met nieuwkomers zoals Joegoslaven, Rwandezen, Azeri's en Armeniėrs en een vast element in hun beschrijving van de escalatie was "ze gingen ineens langs de huizen".
It giet oan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik wordt misselijk van dit soort steekpartijen, aanslagen, verkrachtingen, excessief geweld, nul aanpassing, uitvreten, meisjes en vrouwen lastig vallen, geen repsect voor gezag, niets bijdragen aan de samenleving, kinderen doodsteken en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:25 schreef Qarrad het volgende:
Geen idee hoeveel van de beelden echt zijn, maar van die beelden dat ze langs de huizen gaan, deuren en ramen intrappen en -slaan en sommige in de fik zetten word ik echt misselijk.
Ik werkte vroeger veel met nieuwkomers zoals Joegoslaven, Rwandezen, Azeri's en Armeniėrs en een vast element in hun beschrijving van de escalatie was "ze gingen ineens langs de huizen".
Niet dit, dit is dodelijke framing en er veranderd niks. En deze boys zijn hun leven kwijt voor niks.quote:
En de mensen die het meeste durven zijn ze gelijk kwijt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:28 schreef vul_maar_in het volgende:
Niet dit, dit is dodelijke framing en er veranderd niks. En deze boys zijn hun leven kwijt voor niks.
En toch zat je de post van trollmod xxxpomhuppeldepup te liken waar hij mensen die een burgeroorlog als een realistische mogelijkheid zien belachelijk maakte.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:25 schreef Qarrad het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:33 schreef Chivaz het volgende:
En toch zat je de post van trollmod xxxpomhuppeldepup te liken waar hij mensen die een burgeroorlog als een realistische mogelijkheid zien belachelijk maakte.
Dit ga je dus krijgen als het probleem niet wordt aangepakt en mensen met gaslighting vanuit de overheid te maken blijven krijgen. De pijnlijke realiteit is dat wįt er ook gebeurt, alles wordt gebagatelliseerd en op het individu gegooid, die dan wordt losgekoppeld van de bredere groep. Het bredere patroon en het achterliggende probleem, namelijk ongecontroleerde migratie vanuit niet-Westerse landen wordt nooit aangepakt.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:25 schreef Qarrad het volgende:
Dit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:27 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik wordt misselijk van dit soort steekpartijen, aanslagen, verkrachtingen, excessief geweld, nul aanpassing, uitvreten, meisjes en vrouwen lastig vallen, geen repsect voor gezag, niets bijdragen aan de samenleving, kinderen doodsteken en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Hoe weet je dat? Twee ogen kwijt is wel heeeeeeel ernstig!!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
En de BBC het maar een stabbing blijven noemen, gast is 2 ogen en een neus kwijt
The "incident" took place...quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
En de BBC het maar een stabbing blijven noemen, gast is 2 ogen en een neus kwijt
Oh je snapt de woede? Nou poeh hee dat is al heel wat. Is het misschien wat teveel gevraagd als we die wilden gewoon niet meer opvangen hier? Somalie is niet voor niks zo'n tyfusland vol met mongolen. Waarom zouden wij die hier onderdak moeten bieden?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:23 schreef vul_maar_in het volgende:
Jij kent me blijkbaar niet zo goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:48 schreef Hathor het volgende:
[..]
Oh je snapt de woede? Nou poeh hee dat is al heel wat. Is het misschien wat teveel gevraagd als we die wilden gewoon niet meer opvangen hier? Somalie is niet voor niks zo'n tyfusland vol met mongolen. Waarom zouden wij die hier onderdak moeten bieden?
Dat klopt, maar kun je mijn beweegredenen begrijpen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:49 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Jij kent me blijkbaar niet zo goed.
Europe and the barbarians episode #36281quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:45 schreef matspontius het volgende:
Hoe weet je dat? Twee ogen kwijt is wel heeeeeeel ernstig!!
Als het aan Restore ligt gaan de verantwoordelijken vervolgd worden. Volkomen terecht.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:53 schreef Hathor het volgende:
Hoe heeft die tyfusmongool ooit toegang tot Europa gekregen en wie was daar verantwoordelijk voor?
Ja dat moet je natuurlijk niet hardop zeggenquote:Op woensdag 10 juni 2026 00:06 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Als het aan Restore ligt gaan de verantwoordelijken vervolgd worden. Volkomen terecht.
[ x ]
Noord-Ierland en Ierland zij geen Engeland - laat dit een begin zijn!quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Europe and the barbarians episode #36281
More to come![]()
Kijk. Als het moet verenigd...quote:Op woensdag 10 juni 2026 00:07 schreef TwenteFC het volgende:
[ x ]
Zorgt wel voor verbroedering zo, als de schotten al zulke liedjes beginnen te zingen.
Hahah mentaal helemaal van een padje zijn zal de kans dat je hier mag blijven waarschijnlijk enkel verhogen. Dan geeft dat feelgod volk iets om te doen. Het moorden daarna komt door racisten.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:53 schreef Hathor het volgende:
Hoe heeft die tyfusmongool ooit toegang tot Europa gekregen en wie was daar verantwoordelijk voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |