Oatley?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:30 schreef Stoorzendert het volgende:
Steve gaat zo live
Bekijk deze YouTube-video
Mensen die illegaal zijn deporterenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 18:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je bedoelt mensen van buitenlandse afkomst die legaal in het land zijn gevangen zetten en dan deporteren.
Of je bedoelt een wegjaagcampagne van overheden en burgers. Een etnische zuivering
Het is de welbekende stropop om het vooral maar niet over de problemen te hebben. Het is lui, voorspelbaar en vooral doodvermoeiend.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:21 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen die praten over een burgeroorlog dromen over dat deze uitbreekt? Niemand is winnaar in zo'n scenario.
Misschien de familiefoto even terug op de kast zetten dan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik tel toch zeker 30 man waaronder een paar lokale alcoholisten
Ik vraag me af wat voor huizen ze dan in de fik steken?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:52 schreef Sjemmert het volgende:
Belfast gaat in rook op steeds meer fikkies nu.
Dat is al bijna niet meer te blussen toch ?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:53 schreef vul_maar_in het volgende:
Best heftig en de brandweer durft niet te komen dus dat hele blok gaat eraan.
Doe dan het hele citaat, dan wordt ook de context duidelijk en zegt ze eigenlijk niet zoveel geks.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 22:49 schreef HowardRoark het volgende:
Ik zit dat liveblog van de BBC even door te lezen, dat is toch ook te bizar voor woorden. Het gaat een aaneenrijging van bagatelliseren en opmerkingen als 'we need to say no to racism' en 'we value our ethnic minority communities'.
https://www.bbc.com/news/(...)b3-296be5e62789#postquote:Emma Little-Pengelly says people want to talk about their concerns about immigration and vetting, and feel they aren't being listened to. She says people are "frustrated" that their "genuinely held concerns" aren't taken seriously.
But she says it is an "entirely separate debate" from people who come to Northern Ireland and are a "really genuinely valued part of our community".
"I speak to businesses who would be completely lost without those hard-working people.
"Our ethnic minority community also make such a valued contribution to our community and cultural life.
"Regardless of your race and nationality, you should feel safe."
"My message to our ethnic minority community is very clear - you are valued, you are part of Northern Ireland, and we will do everything we can to protect you."
Je pikt er nu een bericht uit, er staan er meerdere.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 23:00 schreef AntiekeKennis het volgende:
[..]
Doe dan het hele citaat, dan wordt ook de context duidelijk en zegt ze eigenlijk niet zoveel geks.
[..]
https://www.bbc.com/news/(...)b3-296be5e62789#post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |