Verlorenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 00:43 schreef TLC het volgende:
Wat is nu de uitslag van de B wedstrijd geworden ? Dat lees ik nergens
Exit Koeman, announce Slotquote:Op dinsdag 9 juni 2026 01:19 schreef Isane het volgende:
[..]
Verloren
https://www.voetbalprimeu(...)ves-oezbekistan.html
Koeman staat niet in het veld toch? En op zijn selectie is, op 1 of 2 twijfelgevallen na, ook weinig aan te merken. Het ligt toch echt aan de spelers zelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 06:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het verbaast me hoe weinig kritiek er is geweest op Koeman.
Het leek ook echt nergens op. Geen goede voorzet gezien. En als er dan een bal wel een beetje in de buurt belandde waren de spitsen totaal verrast.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, 2 wedstrijden tegen matige teams, 0 veldgoals.
Dat gaat vast beter als ze tegen toplanden spelen.
Volgens mij niet maar die achterlijke Oezbeek die de 1e penalty veroorzaakte had zeker rood moeten krijgen, sterker nog driedubbel rood. Wat een idiote tackle zo vlak voor een WK, zou eigenlijk een aantal wedstrijden voor dat WK geschorst moeten worden, de randdebiel.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:48 schreef TAmaru het volgende:
Was dit nu een terechte rode kaart volgens de huidige regels?
Als je een voorzet van de tegenstander als laatste man probeert te vangen? Jazeker. Het is geen korfbal.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:48 schreef TAmaru het volgende:
Was dit nu een terechte rode kaart volgens de huidige regels?
He, we zijn het eens eens met elkaarquote:Op maandag 8 juni 2026 23:46 schreef Harvest89 het volgende:
Nou, dit was me ffe ontzettende bagger.
Ik zet al mijn geld op Japan.
helaas heb je bij dat soort teams heel veel debielen erbij zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:51 schreef matspontius het volgende:
[..]
Volgens mij niet maar die achterlijke Oezbeek die de 1e penalty veroorzaakte had zeker rood moeten krijgen, sterker nog driedubbel rood. Wat een idiote tackle zo vlak voor een WK, zou eigenlijk een aantal wedstrijden voor dat WK geschorst moeten worden, de randdebiel.
maar vond je het opzet dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:51 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je een voorzet van de tegenstander als laatste man probeert te vangen? Jazeker. Het is geen korfbal.
De vraag is in hoeverre deze oefenwedstrijden serieus genomen moeten worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
maar vond je het opzet dan?
ik denk ook dat Japan gewoon gaat winnen van Nederland
Hoe doe je dubbel, tweezijdig hands per ongeluk?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:56 schreef TAmaru het volgende:
[..]
maar vond je het opzet dan?
ik denk ook dat Japan gewoon gaat winnen van Nederland
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 01:19 schreef Isane het volgende:
[..]
Verloren
https://www.voetbalprimeu(...)ves-oezbekistan.html
Ophoeren met die vreselijke meuk van Kemps ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:11 schreef TLC het volgende:
Een voordeel als Nederland er snel uit ligt : we zijn meteen verlost van die irritante wk reclames
Gakpo was toch wel aardig bezig, maar als spitsen dat soort kansen laten liggen wordt het lastig jaquote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:14 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het leek ook echt nergens op. Geen goede voorzet gezien. En als er dan een bal wel een beetje in de buurt belandde waren de spitsen totaal verrast.
Niet om lullig te doen maar heeft hij hersenletsel oid?quote:Op maandag 8 juni 2026 23:51 schreef DutchBlend het volgende:
Huntelaar zat te knipperen met zn ogen als een verliefde vrouw. Kreeg er bijna epilepsie van
quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen maar heeft hij hersenletsel oid?
Vraag dat maar aan Guus Tilquote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De vraag is in hoeverre deze oefenwedstrijden serieus genomen moeten worden.
Is hij niet herstellende van een zware burnout?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nigel de Jong gaf in zijn interview weinig hoop, maar misschien wou hij gewoon geen twijfel zaaien voor het wkquote:
Niet kunnen kwalificeren in een poule met Tsjechië, Zweden en Turkije? Dan doe je echt iets foutquote:
Dat valt wel mee. Volgens mij was de voorbereiding in 2010 prima. Om maar eens wat te noemen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:25 schreef raptorix het volgende:
Nederland heeft volgens mij bijna altijd een prut voorbereiding
En werden we toen WK?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Volgens mij was de voorbereiding in 2010 prima. Om maar eens wat te noemen.
Hersenletsel? Je weet dat hij overspannen is toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 09:39 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:40 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Hersenletsel? Je weet dat hij overspannen is toch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |