Ook niet op benzinequote:Op dinsdag 9 juni 2026 07:24 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Vrachtwagens rijden niet op lucht. Dus duurdere boodschappen.
Die alternatieven zijn helaas vaak niet altijd goedkoper / komt ook inflatie op. Wel zie ik het als netto gunstig als we op termijn daardoor minder olie consumeren.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:39 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Maar toch krijg je op een gegeven moment vraaguitval en een zoektocht naar alternatieven.
In armere landen is veel meer vraagdestructie dan in rijkere landen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 08:43 schreef vosss het volgende:
[..]
5 tot 10 % minder vraag is nodig stelt de OP.
Maar als er 20% van de vraag door die straat ging dan ben je er niet met 10% minder vraag. Dan kom je nog steeds te kort.
Gaat die prins dan eindelijk een keer over de brug komen met de beloofde miljoenen?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 11:18 schreef ACT-F het volgende:
Nigeria is blij met de situatie. Zij zien hun export stijgen. Uiteindelijk zullen de prijzen stabiliseren zodra de investeringen in nieuwe productiecapaciteit voltooid zijn.
Zeker. Zodra de bank zijn geblokkeerde rekening weer vrijgeeft komen die miljoenen eraan.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:10 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Gaat die prins dan eindelijk een keer over de brug komen met de beloofde miljoenen?
Is deze schatting alleen voor de provincie Drenthe?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:28 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ik maak een grove schatting als ik zeg dat de huidige brandstofprijzen een 1,2-1,5 miljard per maand opleveren voor de schatkist
Die grap heeft een haatbaardquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:31 schreef Caland het volgende:
Ik tank gewoon altijd voor 40-45 euro dus mij pakken ze niet.
Dat was bij de olieprijs van 60 dollar per vat door de huidige stijging van de olieprijs is dit percentage al gezakt naar 51%quote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
63% van de benzineprijs is accijns en btw
Nee die tanken over de grensquote:Op dinsdag 9 juni 2026 12:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Is deze schatting alleen voor de provincie Drenthe?
Je mag per keer 240 liter vervoeren in jerrycans van maximaal 60 liter per stuk.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 19:42 schreef Abrikozentaart het volgende:
Ik sla nu alvast benzine in kan ik het straks met winst verkopen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |