abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220989901
Ik zie het zovaak. Beetje stoer doen?

Ik vraag me dit af naar aanleiding van een frontpage post.

Random Pics van de Dag #1478

241222_1_daily1478_96.jpg

Wat boeit de kont? Het gaat toch om de gaten waar die ook mogen zijn. Waarom is er de drang om maar op de kont te slaan? Een beetje dominant gevoel ofzo? "Ja ik kan mijn vrouw slaan" of dat de spieren wat meer ontspannen, wat flauwekul is, je zit er al in niet waar.
pi_220989940
Voor sommige vrouwen is dit soft sm en geil
pi_220990002
Omdat je laat zien dat je sterk bent maar haar wilt hebben...

Oer instinct?

Al mijn exen hadden er weinig tot geen problemen mee, en een aantal vond een zeer harde mep niet eens erg! :Y
Geld niet voor de meeste :+
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220990019
Dit is hoop ik toch geen serieuze vraag of wel? Op billen slaan of een pets geven is gewoon cool om te doen, zeker de dame in kwestie er van geniet. o|O ~O> ^O^
  maandag 8 juni 2026 @ 22:44:42 #5
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220990275
Op de achterbips slaan in de hoop om de voorbips te stimuleren? Of gewoon lekker om een hand op zachte ronde bollen te leggen? Een hard bot roept dat kussengevoel niet op
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220990647
Het gaat alleen om de gaten? Wtf???

Het gaat toch om de vrouw als geheel lijkt mij zo? Ja, waarom geef ik mijn vrouw een kus op haar voorhoofd? Geen idee. Doe ik soms. Dan weer kus ik haar in haar nek. En dan weer geef ik haar een pets op haar billen. En zo zijn er zat aanrakingen gedurende de dag.

Het waarom is heel algemeen: omdat wij dat prettig vinden.

Sowieso: een mooie kont is heerlijk om aan te raken, te streken, te kussen, enz.

Niets mis met gaten, maar dat het daar alleen om zou gaan… what the hell?
pi_220990662
Een tikkie is het vroegere knijpen;)
pi_220990693
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 23:08 schreef VEM2012 het volgende:

Het gaat toch om de vrouw als geheel lijkt mij zo? Ja, waarom geef ik mijn vrouw een kus op haar voorhoofd? Geen idee. Doe ik soms. Dan weer kus ik haar in haar nek. En dan weer geef ik haar een pets op haar billen. En zo zijn er zat aanrakingen gedurende de dag.

Sowieso: een mooie kont is heerlijk om aan te raken, te streken, te kussen, enz.

Als je geen antwoord hebt kan je ook gewoon niet reageren

Behalve natuurlijk:

quote:
Heel nobel
pi_220990723
quote:
1s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:36 schreef YoopY het volgende:
Op billen slaan of een pets geven is gewoon cool om te doen
Dit is een beetje wat ik had verwacht jammer genoeg, VEM2012 was je voor, sorry
pi_220990740
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:35 schreef Chandler het volgende:
Omdat je laat zien dat je sterk bent
Je laat zien dat je sterk bent omdat je een vrouw op de kont weet te slaan?
pi_220990773
quote:

Je geeft haar een kus op haar voorhoofd? Hoe dan ook, je klinkt als iemand die zijn vrouw slaat en dat goed praat. Onder het mom dat jullie het beide leuk vinden. Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik het normaal vond om op haar voorhoofd een kus te geven. Dat klinkt voor mij juist heel erg creepy. Slaan op de konten hetzelfde, ik had altijd al een bepaald gevoel bij jou
pi_220990785
Kreeg toevallig recent van mijn vriendin te horen dat ze het niet waardeert als ik dat bij haar doe :')
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 06:00:32 #13
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220991018
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 23:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Je geeft haar een kus op haar voorhoofd? Hoe dan ook, je klinkt als iemand die zijn vrouw slaat en dat goed praat. Onder het mom dat jullie het beide leuk vinden. Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik het normaal vond om op haar voorhoofd een kus te geven. Dat klinkt voor mij juist heel erg creepy. Slaan op de konten hetzelfde, ik had altijd al een bepaald gevoel bij jou
Sorry hoor maar: :') :') :')
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Moderator / Colorchick dinsdag 9 juni 2026 @ 06:59:00 #14
382129 crew  Donna
pi_220991114
quote:

[..]
_O- _O- _O-
pi_220991323
quote:

[..]
Wat voor gevoel? Dat een vrouw voor mij meer is dan wat gaten op pootjes?

Nou, dan heb je gelijk. Heel creepy…
pi_220991328
Ze vraagt er om :@
  Redactie Frontpage dinsdag 9 juni 2026 @ 10:01:33 #17
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220992129
quote:

Ja dan ben je echt nog maagd als je denkt dat het alleen om de gaten gaat :')
pi_220992430
Ik was vanochtend bij een lokale elektronica winkel. Sloeg de mannelijke verkoper de vrouwelijke verkoper ook zacht op de bil en zei: "help jij deze klant even" . Gaf er ook nog een knipoog bij. Wagelijk zoiets
pi_220992544
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef cinderloom het volgende:
Ik was vanochtend bij een lokale elektronica winkel. Sloeg de mannelijke verkoper de vrouwelijke verkoper ook zacht op de bil en zei: "help jij deze klant even" . Gaf er ook nog een knipoog bij. Wagelijk zoiets
En toen heb jij daar natuurlijk iets van gezegd?
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220992566
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:43 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]
En toen heb jij daar natuurlijk iets van gezegd?
Nee, want de vrouw gaf niet te kennen (ook niet in mimiek) dat ze het niet prettig vond. Maar is wel een lastige inderdaad. Wie ben ik om er wat van te zeggen, of wie moet je zijn om er wel iets van te zeggen.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 10:50:03 #21
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220992573
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef cinderloom het volgende:
Waren het geen lovers? Of moest zij misschien haar nieuwe iPhone in natura aflossen bij deze collega?

Zag je de schrik in haar ogen? Dan zou ik zeggen. Deropaf! Blijf met je fikken van haar af, groezelige stofzuigerverkoopert.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_220992590
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
Waren het geen lovers?
In het begin dacht ik dit ook.
Maar even later zei ze: "Jullie kunnen nog afwisselen met zuigen, maar als je zoals mij vrijgezel bent is een robotstofzuiger wel handig"

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:50 schreef Koekoekmakto het volgende:
Zag je de schrik in haar ogen?
Nee, dat zeker niet.
Anders had ik er natuurlijk wel wat van gezegd.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:50:35 #23
483584 incel
they/them
pi_220994779
Zo'n lekkere vrouwenbibs vraagt daar gewoon om. Het zit ingebakken in de natuur of de biologie van de mens. Net als dat je een oventang altijd eerst 2x moet klikken voor je hem gebruikt dat werkt precies op hetzelfde pyschologische niveau.
pi_220996106
Die reet is niet voor niets rond en gevuld met spek.
pi_220997714
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 10:48 schreef cinderloom het volgende:
of wie moet je zijn om er wel iets van te zeggen.
Een persoon met een besef van goed en fout die daar ook naar handelt?
  woensdag 10 juni 2026 @ 07:50:59 #26
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_220998518
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2026 22:29 schreef Masberum het volgende:
Ik zie het zovaak. Beetje stoer doen?

Ik vraag me dit af naar aanleiding van een frontpage post.

Random Pics van de Dag #1478

[ afbeelding ]

Wat boeit de kont? Het gaat toch om de gaten waar die ook mogen zijn. Waarom is er de drang om maar op de kont te slaan? Een beetje dominant gevoel ofzo? "Ja ik kan mijn vrouw slaan" of dat de spieren wat meer ontspannen, wat flauwekul is, je zit er al in niet waar.
Deze mevrouw heeft de afdrukken bij zichzelf gemaakt gezien de positie van de duimen op de afdruk.

Waarom doen vrouwen zoiets?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 08:42:07 #27
441859 crew  Lenny77
pi_220998657
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 07:50 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]
Deze mevrouw heeft de afdrukken bij zichzelf gemaakt gezien de positie van de duimen op de afdruk.

Waarom doen vrouwen zoiets?
Niet van nature..
Mannen vinden het leuk om te denken dat wij zo in de keuken staan: beetje verleidelijk te doen.. zo verdienen ze hun centjes..
Waarom doen mannen dus zoiets?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_220999594
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 08:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Niet van nature..
Mannen vinden het leuk om te denken dat wij zo in de keuken staan: beetje verleidelijk te doen.. zo verdienen ze hun centjes..
minderwaardigheidscomplex gecombineerd met zwak voor hele sexy kontjes?
  Moderator woensdag 10 juni 2026 @ 21:19:23 #29
441859 crew  Lenny77
pi_221004392
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef verbijstering het volgende:

[..]
Minderwaardig wil ik het absoluut niet noemen
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_221005014
Ik begrijp er de jota meer van. Een man kan toch achter haar staan en dat hebben aangebracht. Misschien als je een forensisch expert erop los laat dat die stelt dat de vrouw het zelf heeft moeten doen..

quote:
zo verdienen ze hun centjes..
He?

quote:
Dus nu heeft de man het wel gedaan? Ik zal wel wat missen, hersencellen. Maar begrijp gewoon niks van dit laatste stuk conversatie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')