Als je geen antwoord hebt kan je ook gewoon niet reagerenquote:Op maandag 8 juni 2026 23:08 schreef VEM2012 het volgende:
Het gaat alleen om de gaten? Wtf???
Het gaat toch om de vrouw als geheel lijkt mij zo? Ja, waarom geef ik mijn vrouw een kus op haar voorhoofd? Geen idee. Doe ik soms. Dan weer kus ik haar in haar nek. En dan weer geef ik haar een pets op haar billen. En zo zijn er zat aanrakingen gedurende de dag.
Het waarom is heel algemeen: omdat wij dat prettig vinden.
Sowieso: een mooie kont is heerlijk om aan te raken, te streken, te kussen, enz.
Niets mis met gaten, maar dat het daar alleen om zou gaan… what the hell?
Heel nobelquote:Het waarom is heel algemeen: omdat wij dat prettig vinden.
Dit is een beetje wat ik had verwacht jammer genoeg, VEM2012 was je voor, sorryquote:Op maandag 8 juni 2026 22:36 schreef YoopY het volgende:
Op billen slaan of een pets geven is gewoon cool om te doen
Je geeft haar een kus op haar voorhoofd? Hoe dan ook, je klinkt als iemand die zijn vrouw slaat en dat goed praat. Onder het mom dat jullie het beide leuk vinden. Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik het normaal vond om op haar voorhoofd een kus te geven. Dat klinkt voor mij juist heel erg creepy. Slaan op de konten hetzelfde, ik had altijd al een bepaald gevoel bij jouquote:Op maandag 8 juni 2026 23:08 schreef VEM2012 het volgende:
Het gaat toch om de vrouw als geheel lijkt mij zo? Ja, waarom geef ik mijn vrouw een kus op haar voorhoofd? Geen idee. Doe ik soms. Dan weer kus ik haar in haar nek. En dan weer geef ik haar een pets op haar billen. En zo zijn er zat aanrakingen gedurende de dag.
Sowieso: een mooie kont is heerlijk om aan te raken, te streken, te kussen, enz.
Sorry hoor maar:quote:Op maandag 8 juni 2026 23:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je geeft haar een kus op haar voorhoofd? Hoe dan ook, je klinkt als iemand die zijn vrouw slaat en dat goed praat. Onder het mom dat jullie het beide leuk vinden. Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik het normaal vond om op haar voorhoofd een kus te geven. Dat klinkt voor mij juist heel erg creepy. Slaan op de konten hetzelfde, ik had altijd al een bepaald gevoel bij jou
quote:Op maandag 8 juni 2026 23:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je geeft haar een kus op haar voorhoofd? Hoe dan ook, je klinkt als iemand die zijn vrouw slaat en dat goed praat. Onder het mom dat jullie het beide leuk vinden. Ik heb nog nooit een vrouw gehad waarbij ik het normaal vond om op haar voorhoofd een kus te geven. Dat klinkt voor mij juist heel erg creepy. Slaan op de konten hetzelfde, ik had altijd al een bepaald gevoel bij jou
Wat voor gevoel? Dat een vrouw voor mij meer is dan wat gaten op pootjes?quote:Op maandag 8 juni 2026 23:31 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja dan ben je echt nog maagd als je denkt dat het alleen om de gaten gaatquote:Op maandag 8 juni 2026 23:08 schreef VEM2012 het volgende:
En toen heb jij daar natuurlijk iets van gezegd?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef cinderloom het volgende:
Ik was vanochtend bij een lokale elektronica winkel. Sloeg de mannelijke verkoper de vrouwelijke verkoper ook zacht op de bil en zei: "help jij deze klant even" . Gaf er ook nog een knipoog bij. Wagelijk zoiets
Nee, want de vrouw gaf niet te kennen (ook niet in mimiek) dat ze het niet prettig vond. Maar is wel een lastige inderdaad. Wie ben ik om er wat van te zeggen, of wie moet je zijn om er wel iets van te zeggen.quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
En toen heb jij daar natuurlijk iets van gezegd?
Waren het geen lovers? Of moest zij misschien haar nieuwe iPhone in natura aflossen bij deze collega?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:32 schreef cinderloom het volgende:
Ik was vanochtend bij een lokale elektronica winkel. Sloeg de mannelijke verkoper de vrouwelijke verkoper ook zacht op de bil en zei: "help jij deze klant even" . Gaf er ook nog een knipoog bij. Wagelijk zoiets
In het begin dacht ik dit ook.quote:
Nee, dat zeker niet.quote:
Een persoon met een besef van goed en fout die daar ook naar handelt?quote:Op dinsdag 9 juni 2026 10:48 schreef cinderloom het volgende:
of wie moet je zijn om er wel iets van te zeggen.
Deze mevrouw heeft de afdrukken bij zichzelf gemaakt gezien de positie van de duimen op de afdruk.quote:Op maandag 8 juni 2026 22:29 schreef Masberum het volgende:
Ik zie het zovaak. Beetje stoer doen?
Ik vraag me dit af naar aanleiding van een frontpage post.
Random Pics van de Dag #1478
[ afbeelding ]
Wat boeit de kont? Het gaat toch om de gaten waar die ook mogen zijn. Waarom is er de drang om maar op de kont te slaan? Een beetje dominant gevoel ofzo? "Ja ik kan mijn vrouw slaan" of dat de spieren wat meer ontspannen, wat flauwekul is, je zit er al in niet waar.
Niet van nature..quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:50 schreef GrumpyFish het volgende:
[..]
Deze mevrouw heeft de afdrukken bij zichzelf gemaakt gezien de positie van de duimen op de afdruk.
Waarom doen vrouwen zoiets?
minderwaardigheidscomplex gecombineerd met zwak voor hele sexy kontjes?quote:Op woensdag 10 juni 2026 08:42 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Niet van nature..
Mannen vinden het leuk om te denken dat wij zo in de keuken staan: beetje verleidelijk te doen.. zo verdienen ze hun centjes..
Waarom doen mannen dus zoiets?
Minderwaardig wil ik het absoluut niet noemenquote:Op woensdag 10 juni 2026 10:37 schreef verbijstering het volgende:
[..]
minderwaardigheidscomplex gecombineerd met zwak voor hele sexy kontjes?
He?quote:zo verdienen ze hun centjes..
Waarom doen mannen dus zoiets?
Dus nu heeft de man het wel gedaan? Ik zal wel wat missen, hersencellen. Maar begrijp gewoon niks van dit laatste stuk conversatie..quote:minderwaardigheidscomplex gecombineerd met zwak voor hele sexy kontjes?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |