Bron; Wâldnetquote:BURGUM - Een ruzie tussen meerdere mensen uit Twijzelerheide is zaterdagavond volledig uit de hand gelopen in Burgum. Het kwam rond 21.00 uur tot een uitbarsting op de Roggemounewei.
Met knuppels werd meerdere ruiten van een Opel ingeslagen. Deze bestuurder reed op zijn beurt hard voor- en achteruit en botste daarbij op een donkerkleurige BMW terwijl de mensen van de tegenpartij er in de buurt rondliepen.
Een video van de gehele escalatie ging zondag massaal rond via Whatsapp.
De politie kwam deze zaterdagavond gelijk in actie. Agenten wisten de mannen met de knuppels een half uur later staande te houden op de Kukhernsterwei bij De Westereen. Naar verluid waren er acht politievoertuigen bij aanwezig.
Na deze aanhouding keerden agenten terug naar Burgum waar ook de bestuurder van de auto is aangehouden. Ook hij werd rond 23.00 uur overgebracht naar het politiebureau in Leeuwarden.
De politie bevestigde maandag aan WâldNet dat er sprake was van een conflict. "Wij hebben melding gekregen van een conflict waarbij meerdere personen en voertuigen betrokken waren. Op de Roggemounewei troffen wij een auto met schade aan." aldus José van Gijssel van de politie.
"De persoon die deze schade zou hebben veroorzaakt zou er in de auto vandoor zijn gegaan. Agenten zijn op zoek gegaan naar deze verdachte en troffen deze korte tijd daarna aan op de Kukhernsterwei. Hij is aangehouden, evenals de bestuurder van het voertuig dat vernield is."
De politie doet onderzoek en daaruit moet blijken wat er precies gebeurd is en wat aanleiding is geweest voor het conflict. De beelden van het incident zijn bij de politie bekend en worden meegenomen in het onderzoek.
Wees maar blij. Dit wil je je collega's niet aandoen.quote:Op maandag 8 juni 2026 14:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik kan hem niet kijken helaas. Op de telefoon krijg ik de melding dat de verbinding niet veilig is en Dumpert is geblokkeerd op de werkpc.
Boeie, het draait natuurlijk om de vrouw die filmtquote:Op maandag 8 juni 2026 14:07 schreef William_Papadin het volgende:
Wat een verwarrende beelden, wie hebben er nu ruzie met wie
Ik hoorde "Bianca" en "Jan Jacob".quote:Op maandag 8 juni 2026 14:07 schreef William_Papadin het volgende:
Wat een verwarrende beelden, wie hebben er nu ruzie met wie
Via dumpert de teksten van de filmende mevrouw:quote:Op maandag 8 juni 2026 14:02 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik kan hem niet kijken helaas. Op de telefoon krijg ik de melding dat de verbinding niet veilig is en Dumpert is geblokkeerd op de werkpc.
quote:Jacob, me dochter
bianca
mn dochter is hier
..
ik haal hier je man bij(?)
whaaaaaaaaaaaaa
nee
help alsjeblieft
de politie weet er alles van want mijn broer heft de..
heft er iemand..
hij is van wesselerheide
..
pak mijn broer
hele auto is kapot
whaaa
kom, rag m hier naar buiten
asjeblieft
whaaaa
mien dochter is nog binnen
mn broer kan het vertellen
mijn broer is jacob
mijn fucking broer
waar is dat kind, mijn dochter hierbuiten houden
ja best, goed
..
waarom döst dit??! x2
kankerlijer
godverdomme
rij 'm in je kont godverdomme
pak ze
kenteejk'n bianca
die een is van mien broer
welke is van remy kenteejk'n
welke moet het zijn
bianca
welke moet het zijn
dan is het 3....
deze is van huis
..
bmw klopt he
ja
rode auto, blauw, donker, zwart
Zwart.
Meer kan ik er niet van maken.
Bedankt voor deze tag maatquote:Op maandag 8 juni 2026 14:02 schreef Caland het volgende:
Ik weet zeker dat @:onlogisch dit ook kan waarderen.
Je vergeet "Remi"quote:Op maandag 8 juni 2026 14:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Via dumpert de teksten van de filmende mevrouw:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2026 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Via whatsapp krijg ik wat mogelijke context. (er is verder geen touw aan vast te knopen, maar ik wil jullie dit niet onthouden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hou ons op de hoogte![]()
quote:Op maandag 8 juni 2026 14:23 schreef onlogisch het volgende:
Via whatsapp krijg ik wat mogelijke context. (er is verder geen touw aan vast te knopen, maar ik wil jullie dit niet onthouden)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |