Ze leeft toch nog?quote:Op maandag 8 juni 2026 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toen het nog goed met haar ging.
En Garbagequote:
Anders ik welquote:
quote:Milkshakes zijn hier echt fantastisch. Je kunt ze met een vork eten
quote:Op maandag 8 juni 2026 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is ook een paar keer naar David Bowie geweest.
Zal ook wel genoeg zijn voor je dagelijkse kcal inname jaquote:Op maandag 8 juni 2026 13:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Dan hoef je wrs geen eens eten meer als je dat op hebt.
Dimmydebimmyquote:
Prince heb ik ook gezien ja, in Ahoy' in 1991quote:Op maandag 8 juni 2026 13:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]![]()
De enige artiesten die ik live heb gezien en die je op dat moment echt supersterren kon noemen waren Prince en George Micheal.
Hahahaha aaaahquote:Op maandag 8 juni 2026 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Vanmiddag maar eens kijken naar wat fijne rusthuizen
Je laat je leeftijd wel zien nu hoor, Fles.quote:Op maandag 8 juni 2026 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prince heb ik ook gezien ja, in Ahoy' in 1991
Ga je mee naar het park, klaverjassen en klagen over de jeugd van tegenwoordig? @Q. is er ook!quote:Op maandag 8 juni 2026 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
Bedankt allemaal![]()
Klaverjassen is een drankspel toch ?quote:Op maandag 8 juni 2026 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je mee naar het park, klaverjassen en klagen over de jeugd van tegenwoordig? @:Q. is er ook!
1992quote:Op maandag 8 juni 2026 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Prince heb ik ook gezien ja, in Ahoy' in 1991
Kan. Als jij dat wil. Alles magquote:Op maandag 8 juni 2026 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klaverjassen is een drankspel toch ?
van hartequote:Op maandag 8 juni 2026 13:36 schreef datismijnmening het volgende:
Bedankt allemaal![]()
alles is een drankspel. als je maar wilquote:Op maandag 8 juni 2026 13:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klaverjassen is een drankspel toch ?
Nou en?quote:Op maandag 8 juni 2026 13:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Je laat je leeftijd wel zien nu hoor, Fles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |