heb hem al aan de praat maar moet hem nu nog met Ollama koppelen..quote:Op maandag 8 juni 2026 07:18 schreef raptorix het volgende:
Interessant, ik ga er vandaag naar kijken, ik gebruik nu openhands maar krijg de autonomous functionaliteit niet goed aan de gang, benieuwd of deze het beter doet, wat krijg je trouwens niet aan de gang?
Nee Python is altijd zooitje, tip gebruik altijd VENV, zorgt voor minder troep, in plaats van Ollama zou ik LM Studio nemen, werkt net iets beter en ook niet super moeilijk om te configurereren, is gewoon een installer.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:43 schreef Chandler het volgende:
[..]
heb hem al aan de praat maar moet hem nu nog met Ollama koppelen..
Windows en python is niet altijd een super handige combi. Helaas heb ik geen mogelijkheid om er een dualboot systeem van te maken...
Vanavond verder.
Vanavond toch maar niet verder, kapot van de werkdag en nu geen zin meer.quote:Op maandag 8 juni 2026 10:57 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee Python is altijd zooitje, tip gebruik altijd VENV, zorgt voor minder troep, in plaats van Ollama zou ik LM Studio nemen, werkt net iets beter en ook niet super moeilijk om te configurereren, is gewoon een installer.
Ik had nog geen tijd om er na te kijken, maar ook zware dag, maar wel openhands nu helemaal goed in agent modus draaien (tenminste dat lijkt erop, wellicht dat ik binnenkort een tutorial schrijf, het heeft mij best veel tijd gekost om uit te vinden hoe je het nou goed laat draaien).quote:Op maandag 8 juni 2026 19:43 schreef Chandler het volgende:
[..]
Vanavond toch maar niet verder, kapot van de werkdag en nu geen zin meer.
Maar hopelijk morgen meer energie!
Het is allemaal leuk speelgoed.quote:Op maandag 8 juni 2026 19:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik had nog geen tijd om er na te kijken, maar ook zware dag, maar wel openhands nu helemaal goed in agent modus draaien (tenminste dat lijkt erop, wellicht dat ik binnenkort een tutorial schrijf, het heeft mij best veel tijd gekost om uit te vinden hoe je het nou goed laat draaien).
Oh dat had ik hier in 2 uurtjes klaar, ging allemaal vlotjesquote:Op maandag 8 juni 2026 19:50 schreef Chandler het volgende:
[..]
Het is allemaal leuk speelgoed.
Ben nu met Jan bezig een complete site van a-z te schrijven, maar sjeez, dat gaat nog wel een paar maand duren..
We hebben niet allemaal een master systeemquote:Op maandag 8 juni 2026 19:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Oh dat had ik hier in 2 uurtjes klaar, ging allemaal vlotjes
Maar het tweaken van je model is wel belangrijk, met name de content length is cruciaal staat dat niet goed, dan gaat je agent de hele tijd in de loop omdat hij niet meer weet wat hij aan het begin heeft ingelezen.
Ik ken het, jarenlang lopen kloten met een 6GB 2090 of wat he dan ook wasquote:Op maandag 8 juni 2026 19:54 schreef Chandler het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal een master systeem
Ik heb maar een Ryzen i7, 24GB mem en 8GB vram op mijn rtx5060
Jan loopt iig zeer sloom...quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:16 schreef raptorix het volgende:
Ik ken het, jarenlang lopen kloten met een 6GB 2090 of wat he dan ook was
Ja frustrerend, ken het, welk model gebruik je?quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:48 schreef Chandler het volgende:
[..]
Jan loopt iig zeer sloom...
Gisteren immech geinstalleerd in docker... al 1x gecrashed op maar 80k aan foto's en video's..
Nog geen energie gevonden om hier mee door te gaan, vanavond maar weer eens een poging..
Maar snel gaat het niet...
Weet ik zo even niet, ik switch nogal wat tussen modellen om te zien wat het grote verschil nou is. Qua input/output..quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:50 schreef raptorix het volgende:
Ja frustrerend, ken het, welk model gebruik je?
Mijn ervaring is dat een kleiner model over het algemeen beter werkt dan een krachtiger model, de kleinere specifieke modellen zijn doorgaans slim genoeg om al vrij complexe code te schrijven, echter als je context (geheugen) de bottleneck word dan zie je al gauw dat het in loops terecht komt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 07:57 schreef Chandler het volgende:
[..]
Weet ik zo even niet, ik switch nogal wat tussen modellen om te zien wat het grote verschil nou is. Qua input/output..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |