Zin moet ik ook nog vinden.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg en maandag.
Maar je mag weer werkenquote:Op maandag 8 juni 2026 07:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is ook nog vroeg en maandag.
💪💪💪quote:Op maandag 8 juni 2026 07:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geen afspraken in de ochtend. Straks om 8 uur even de huisarts bellen voor een afspraak, en dan om 9 uur in de fitness met een collega.
Lekker rustig de week opstarten.
Volgende week ergens even binnen lopen bij de sportschool hier in Dorp. Eens kijken wat ik daar allemaal kan doen de komende maanden als ik niet op werk ben.quote:
Het begin van het einde. Zo vroeg al het net overbelast op de dag. Rip Zeeland.quote:Op maandag 8 juni 2026 07:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Stroomstoring![]()
Dat is lang geleden.
quote:Op maandag 8 juni 2026 07:54 schreef CherryLips het volgende:
Vind dat zo zonde altijd. Ik had er nog niet veel van gegeten omdat ik nog had staan die ik eerst heb opgemaakt dus kan ruim de helft weggooien.
Vind ik ook zo lullig voor m'n ouders, zo'n doosje van vier euro ofzo en ik kan het weggooienquote:
ja, maar ja, niet weggooien is ook niet echt een optie meerquote:Op maandag 8 juni 2026 07:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind ik ook zo lullig voor m'n ouders, zo'n doosje van vier euro ofzo en ik kan het weggooien
Smoepsiequote:
Morguh Stigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |