Ik ben al een uur de website van Steef aan het F5-en.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
We kijken nog steeds niet naar live beelden helaas.
Als ze dat doet verliest ze ook, dus ze moeten nu wel meewerken.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:39 schreef TAmaru het volgende:
Moet Vollering nu gewoon in het wiel blijven zitten en dan straks op de klim proberen weg te springen?
Teveel gekeken naar UAE?quote:
Vuelta wel echt op waarde geklopt lijkt me. Maar in dit geval is het meer het probleem dat de rest van het team niet goed genoeg is, of er ploeggenotes vooruit gestuurd hadden moeten worden.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:39 schreef WAvanBuren het volgende:
Vuelta verliezen van Blasi en de Sjiero van Niedermaier… jeetje
quote:
Yep; Demi moet zorgen dat Anna geïsoleerd blijft. Met Cavallar wordt het voor Anna weer een stuk gemakkelijker.quote:Op zondag 7 juni 2026 15:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als ze dat doet verliest ze ook, dus ze moeten nu wel meewerken.
Zoals in de Giro van vorig jaar?quote:Op zondag 7 juni 2026 15:42 schreef TAmaru het volgende:
[..]ja en ik kijk ook weinig vrouwenwielrennen. ben gewend dat UAE gewoon alles op een hoop rijdt
ik moet eerlijk bekennen dat ik het toen gemist hebquote:
Na deze klim nog 35km 'vlak' naar de finish.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:10 schreef Felagund het volgende:
Blijft wel mooi spannend zo met dit verschil.
Op het einde gaan ELB en NFB niet doorrijden om zoveel mogelijk tijd te pakken. Die gaan puur voor de ritzege rijden.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:18 schreef H.Vviv het volgende:
Voorin rijden ze ook voor de overwinning. Dus Niedermaier is duidelijk in het voordeel.
Wat moet ze anders doen?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:19 schreef franklop het volgende:
Tsja Demi, dan moet je ook nog halve minuut ofzo dichtrijden op de vrouwen ervoor
Eerder aanvallenquote:
Je moet het en vol kunnen houden en weg kunnen rijden.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:21 schreef franklop het volgende:
[..]
Eerder aanvallen
Was wel vrij dicht onder de top
Die gaan uiteraard gewoon meerijden tot vijf kilometer van het einde.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op het einde gaan ELB en NFB niet doorrijden om zoveel mogelijk tijd te pakken. Die gaan puur voor de ritzege rijden.
Het zijn de vrouwen inderdaad, daar rekenen we dus op.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:22 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Die gaan uiteraard gewoon meerijden tot vijf kilometer van het einde.
In deze situatie moet je ook gewoon meerijden.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn de vrouwen inderdaad, daar rekenen we dus op.
Dealtje voor de etappezege?quote:Op zondag 7 juni 2026 16:24 schreef wimderon het volgende:
Fisher-Fraud gaat meerijden, leg maar uit.
Als ze mee gaat rijden gaat ze een sprintje tegen Longo Borghini sowieso niet winnen.quote:Op zondag 7 juni 2026 16:25 schreef franklop het volgende:
[..]
Dealtje voor de etappezege?
En hoopt wellicht op eindpodium als VDB er doorheen zakt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |