Dus oma heef TOCH een hekel aan iemand, gelukkig niet aan ons, je kleinkinderenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, daarom, maar ik heb zo'n hekel aan die vent![]()
Oh.. ik vind niet snel iemand aardig hoorquote:Op zaterdag 20 juni 2026 16:00 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dus oma heef TOCH een hekel aan iemand, gelukkig niet aan ons, je kleinkinderen
Het zal hier waarschijnlijk ook gaan gebeuren. Moeten wel om de team punten denken. Zonder teamleden had ik gewoon de rode lantaarn gekozenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:30 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Als ik hem kan betalen dan neem ik hem![]()
Maar ben ook geen fan.
Dan zal ik maar mijn pak aantrekken als ik jou voor de eerste keer ga ontmoetenquote:Op zondag 21 juni 2026 17:26 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh.. ik vind niet snel iemand aardig hoorIk heb wel mijn voorkeuren
Haha, ik ben gek op een man in pak...Je zou de eerste fokker zijnquote:Op maandag 22 juni 2026 18:44 schreef WillemsJ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar mijn pak aantrekken als ik jou voor de eerste keer ga ontmoeten
We zitten toch binnen morgen.quote:
Ik ook. Niet te doen buiten.quote:
Om 8 uur zijn de winkels open hier. Lekker rustig.quote:Op donderdag 25 juni 2026 21:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel misschien in de ochtend een boodschap
quote:Rondemelding
De volgende ronde is de GP van Oostenrijk.
Je hebt nog tot zaterdag 27 juni 2026 12:29 uur om je team aan te passen voor de komende ronde.
Weet jij het al?quote:
Ik weet niets.. ik denk sparen.. en jij?quote:
U bent abuisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik weet niets.. ik denk sparen.. en jij?Want jij kan gluren bij de buren... wij niet.
Ja, weet ik, maar jij kan bij ons gluren. Wij niet bij jou.. Morgenochtend rijden we door limburg, zal even zwaaienquote:Op vrijdag 26 juni 2026 19:39 schreef D. het volgende:
[..]
U bent abuis
Ik kan net zoveel als ieder ander hoor
Owwwwww, zooooooooquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, weet ik, maar jij kan bij ons gluren. Wij niet bij jou.. Morgenochtend rijden we door limburg, zal even zwaaien
Dat doe ik ook wel eens.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:27 schreef D. het volgende:
[..]
Owwwwww, zoooooooo
Ik kan gluren bij degene die het open hebben staan, en dat kun jij dus ook
Ik zwaai terug
Sterkte in de hitte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |