Ja precies, daar krijg je mot mee.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 00:27 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mja das ook weer waar.. dat kan ik haar moeilijk ontzeggen in zo een kort leven
quote:
Charlotte en Bas.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 23:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ok Charlotte it is.
(Als het een mannetje blijkt te zijn dan wordt het Karel)
Nou dat is ook wel zoquote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien kun je je tuin zo inrichten dat er meer beestjes kunnen leven.
Kun je geen vleugeltransplantatie doen van een dooie mod?quote:
Ik ben goed, maar zo goed nietquote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:00 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Kun je geen vleugeltransplantatie doen van een dooie mod?
Nou deze mod mod niet in dit mottentopic. Een andere huismod zal hier moeten modden igv mijn mot.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:01 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Een mod die een mottentopic mod.
Mot dat nou? Of mot de mod ophouden met modden?
Nee....
Dat mot dan maar...quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:45 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou deze mod mod niet in dit mottentopic. Een andere huismod zal hier moeten modden igv mijn mot.
Zonde. Is natuurlijk een aantrekkelijke plek voor een specht op dat moment. Makkelijk maaltje.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 10:57 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou dat is ook wel zo![]()
Ik laat altijd alles liggen tot midden mei, er zijn schuilplaatsen en ik heb een hele rits bijenhotels. Helaas al 3 jaar op een rij een specht gehad die alles leeg heeft geroofd
Ja, een drive-in is er niets tegen..quote:Op zaterdag 6 juni 2026 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde. Is natuurlijk een aantrekkelijke plek voor een specht op dat moment. Makkelijk maaltje.
Motownquote:Op zondag 7 juni 2026 22:08 schreef Lenny77 het volgende:
Ondertussen zijn we weer een dag verder. Het nieuwe verblijf is in orde en dat lijkt ze wel 'prettiger' te vinden. Ze kan goed rond scharrelen
Gisteren wou ze niet eten maar vandaag gelukkig wel. We gaan zien hoe het verder loopt.
Een mot verzorgen is niet zo simpel![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Verblijf:
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |