Pompen of verzuipen.quote:Op woensdag 10 juni 2026 14:24 schreef Regilio_ het volgende:
[ afbeelding ]
@:incel wellicht helpt deze?
Hoe veel heb jij voor jouwe betaald?quote:Op woensdag 10 juni 2026 12:55 schreef thecleaninglady het volgende:
[..]
Mijn mening? Koop een satisfyer en vind het uit. oh wacht...kost wel geld....
Heeft ze daar zelf ook nog iets over te zeggen?quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:47 schreef dikkedaniel het volgende:
Op haar buik leggen met een kussentje onder haar bekken en dan van achter penetreren.
Sommige vrouwen houden er juist van als ze dat recht tijdelijk even niet hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2026 19:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Heeft ze daar zelf ook nog iets over te zeggen?
Klopt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:31 schreef incel het volgende:
[..]
Sommige vrouwen houden er juist van als ze dat recht tijdelijk even niet hebben.
Niet zomaar bij een willekeurige nee maar als je met je vriendin samen thuis bent dan kan je dat best wel proberen je merkt vanzelf wel of ze het echt niet leuk vindt maar de meeste vrouwen houden er af en toe wel van als je een beetje de leiding neemt.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt.
En dan heb je dat heel duidelijk uitgesproken met elkaar hoe je dat dan invult.
Je legt een vrouw niet zomaar zonder overleg op haar buik met een kussentje eronder om haar van achteren te nemen. Dat is simpelweg verkrachting.
Het is ook verkrachting als je haar zomaar van achteren neemt zonder dat van tevoren te overleggen. Niet iedere vrouw wil anaal genomen, en dat heeft niets te maken met af en toe een beetje de leiding te nemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:33 schreef incel het volgende:
[..]
Niet zomaar bij een willekeurige nee maar als je met je vriendin samen thuis bent dan kan je dat best wel proberen je merkt vanzelf wel of ze het echt niet leuk vindt maar de meeste vrouwen houden er af en toe wel van als je een beetje de leiding neemt.
Oh ik dacht dat je met van achter bedoelde gewoon doggy stijl ik wist niet dat het om anaal ging.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook verkrachting als je haar zomaar van achteren neemt zonder dat van tevoren te overleggen. Niet iedere vrouw wil anaal genomen, en dat heeft niets te maken met af en toe een beetje de leiding te nemen.
Zorgwekkend dat je dat verschil niet ziet.
Dat is niet wat ik zeg. Anaal is niet walgelijk, maar het is een voorkeur die niet iedereen deelt. En het vergt wel wat voorbereiding om dat goed te kunnen doen. Alleen op haar buik op een kussentje leggen is niet voldoende.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:35 schreef incel het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je met van achter bedoelde gewoon doggy stijl ik wist niet dat het om anaal ging.
Ja ben het met je eens, anaal is walgelijk.
Ik snap even niet hoe het opeens over anaal gaat. Zowel ik als mijn vriendin hebben hier totaal geen interesse in.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:38 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg. Anaal is niet walgelijk, maar het is een voorkeur die niet iedereen deelt. En het vergt wel wat voorbereiding om dat goed te kunnen doen. Alleen op haar buik op een kussentje leggen is niet voldoende.
Ja dat doe ik regelmatig maar de taalbarriere maakt dat soms lastigquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
Heb je al eens een beetje dirty talk erin gegooid? Vrouwen lopen daar over het algemeen wel warm voor
Dirty talk in het Engels is geen rocket sciencequote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:59 schreef incel het volgende:
[..]
Ja dat doe ik regelmatig maar de taalbarriere maakt dat soms lastig
Me sucky sucky! Me so horny!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dirty talk in het Engels is geen rocket science
Dat kun je proberen, maar denk niet dat dat zijn vruchten gaat afwerpenquote:
Fuck you five dollah?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:59 schreef incel het volgende:
[..]
Ze spreekt inmiddels wel iets beter Engels dan in het begin dus ik zal het eens proberen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dirty talk in het Engels is geen rocket science
Gebarentaal is geen optie?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:41 schreef incel het volgende:
[..]
Ze spreekt inmiddels wel iets beter Engels dan in het begin dus ik zal het eens proberen.
Maakt niet uit, zeg het gewoon in het Nederlands, het gaat bij dirty talk niet eens om wat je zegt, als het maar geil klinktquote:Op dinsdag 16 juni 2026 08:59 schreef incel het volgende:
[..]
"Head in pillow, ass in air, get ready, you comes clair!"quote:
Zal ook wel te moeilijk zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 17:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Head in pillow, ass in air, get ready, you comes clair!"
Duidelijk iets voor ts.quote:
Ik snap je probleem. Bij een denkbeeldige vriendin kun je dat lastig navragen…quote:Op zondag 21 juni 2026 07:43 schreef incel het volgende:
Het kan ook zijn dat ze er gewoon niet echt behoefte aan heeft of zo. Sommige vrouwen zijn er ook bang voor of voelen zich dan vies of zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |