abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220965349
Ik ben begonnen met een boekproject. Ik heb als doel er een boek van te maken.
Kijk, het is mij opgevallen dat veel woorden in Europa en ook in het Engels erg op elkaar lijken. Wat denken jullie daarvan?
pi_220965419
Wa?

Ik vind de op niet echt duidelijk
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220965454
Euh, ok dan.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  vrijdag 5 juni 2026 @ 13:57:40 #4
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_220965530
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:31 schreef Taalmonteur het volgende:
Kijk, het is mij opgevallen dat veel woorden in Europa en ook in het Engels erg op elkaar lijken. Wat denken jullie daarvan?
Echt een taalwetenschappelijk onderwerp. Iemand die daar veel over schrijft, is Yoïn van Spijk.

https://taalaandewandel.com/
The love you take is equal to the love you make.
pi_220965748
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 15:00:16 #6
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220965920
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 13:31 schreef Taalmonteur het volgende:
Ik denk dat er ook heel veel woorden zijn in Europa en ook in het Engels die niét erg op elkaar lijken. Wat denk jij dáárvan?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_220966173
Misschien moet je een soort woordenboek maken met de herkomst van woorden, zodat dat patroon ook inzichtelijk wordt.

Maar geef het dan wel een beetje lastige naam. Iets uit het Grieks of Latijn ofzo. Zoiets als: Etymologisch woordenboek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')