Idem hier.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat is wel heel generaliserend, ik val helemaal niet op slanke vrouwen.
Omdat die stoerder zijn dan de gemiddelde man, zonder dat de wereld draait om waar ze hun piemel kunnen laten?quote:Op vrijdag 5 juni 2026 09:03 schreef Viesdik het volgende:
Waarom vallen slanke vrouwen op transmannen met een kut?
Ik moest lachenquote:Op donderdag 4 juni 2026 23:44 schreef matigeuser het volgende:
Omdat ze al je eten opvreten. Heb je net een halve dag gejaagd, kom je kapot thuis met je dode konijn. Ga je effe liggen, word je wakker, is je konijn alweer opgevreten door die dikkerd.
Het verkleint dus je eigen overlevingskansen.
Het was dus niet voor niks dat de meeste dino's zijn uitgestorven of in ieder geval zijn geëvolueerd naar vogels met lichte en holle botten.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 11:39 schreef MultiBanaan het volgende:
Zeker in de oertijd staat het voordeel van een reserve van een grote vetopslag bij lange na niet in verhouding met de enorme waslijst aan nadelen ervan. Dus evolutionair biologisch gezien is het een nadeel voor je overlevingskansen. En uitendelijk krijgen de meeste mannen hem gewoon niet stijf van een dikke vrouw. Net als dat de meeste vrouwen trouwens ook niet nat worden van een dikke man
Ik val niet per se op slanke vrouwen. Val op vrouwen met een goed zandloperfiguur en die kunnen slank, volslank, mollig of soms zelfs een beetje dik zijn. Obesitas is een ander verhaal natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:26 schreef Masberum het volgende:
Terwijl eigenlijk evolutionair gezien dikkere vrouwen fitter zouden zijn. Ze hebben een grotere kans op overleven omdat ze meer vet hebben als reserve. Ze hebben bewezen dat ze dat vet kunnen verkrijgen en behouden. Hoezo is een slanke dame daar een concurrent van? Zet ook een dame van 120 kilo tegenover een dame van 60 kilo en we weten wel hoe dat gaat eindigen..
Best wel ja.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
Sinds wanneer is overgewicht gezonder dan een normaal gewicht?quote:Op donderdag 4 juni 2026 23:26 schreef Masberum het volgende:
Terwijl eigenlijk evolutionair gezien dikkere vrouwen fitter zouden zijn. Ze hebben een grotere kans op overleven omdat ze meer vet hebben als reserve. Ze hebben bewezen dat ze dat vet kunnen verkrijgen en behouden. Hoezo is een slanke dame daar een concurrent van? Zet ook een dame van 120 kilo tegenover een dame van 60 kilo en we weten wel hoe dat gaat eindigen..
Denken 'we' aan de hand van dat die enkele mensen met geld indertijd vaak in overvloed leefden en daardoor meestal steviger waren.quote:
Maar die zijn nog steeds slank.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 03:51 schreef LXIV het volgende:
slanke vrouwen met het vet op de juiste plekken stralen vruchtbaarheid uit
Dinosaurussen hadden al lichte en holle botten (niet allemaal). En degenen die zijn geëvolueerd naar vogels sowieso allemaal.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 13:01 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Het was dus niet voor niks dat de meeste dino's zijn uitgestorven of in ieder geval zijn geëvolueerd naar vogels met lichte en holle botten.
Mager is wat anders dan slank.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:40 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Maar die zijn nog steeds slank.
Slank =/= vel over been.
Dat blijkt.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het wordt nogal eens met elkaar verward.
Mollig (of volslank) en moddervet ook.quote:Op woensdag 10 juni 2026 17:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het wordt nogal eens met elkaar verward.
Nou, dat zie ik zelf helemaal niet als een dikkertje.. denk zelf de meerderheid ook niet maar goed dat weet ik niet, gewoon gevoelsmatig. Haar gezicht daar is ook nog gewoon slank vind ik, bij 'dikkertjes' vind ik hun gezicht wel boller dan datquote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mollig (of volslank) en moddervet ook.
Marilyn Monroe, een geliefd sex-symbool van weleer, zou nu als een dikkerdje worden weggezet.
[ afbeelding ]
Nee, want de foto die jij gebruikt is atypisch. Het wordt vaak beweerd dat Monroe plus size was, maar dat is al lang gedebunked.quote:Op woensdag 10 juni 2026 18:36 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Mollig (of volslank) en moddervet ook.
Marilyn Monroe, een geliefd sex-symbool van weleer, zou nu als een dikkerdje worden weggezet.
[ afbeelding ]
Dat heb ik helemaal niet beweerd. Ik schreef dat Marilyn NU als een dikkerdje zou worden gezien.quote:Op donderdag 11 juni 2026 06:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want de foto die jij gebruikt is atypisch. Het wordt vaak beweerd dat Monroe plus size was, maar dat is al lang gedebunked.
https://www.alamy.com/mar(...)-image506597790.html
Maar dat klopt dus niet.quote:Op donderdag 11 juni 2026 11:29 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat heb ik helemaal niet beweerd. Ik schreef dat Marilyn NU als een dikkerdje zou worden gezien.
Zoiets dus?quote:Op donderdag 11 juni 2026 08:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik val niet persé op slank, al heeft dat over het algemeen wel de voorkeur. Wat mij echt helemaal wild maakt is een volle bos donker haar.
Dat je iets beetpakt en je weet niet wat het is? Is het een borst of is het een stuk van haar rugvel, wie zal het zeggenquote:Op vrijdag 12 juni 2026 16:48 schreef moersleutel2019 het volgende:
Heb persoonlijk liever een vollere vrouw meer om van te houden
Een goeie dikke kont is prachtig.quote:Op vrijdag 5 juni 2026 00:37 schreef Irritatie100 het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |