abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221369270
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vieze tyfuspool ging gerust een uur pleite met zijn lelijke kutBMW als er geen leidinggevende was, maar dat moest je dan maar even vergeten.
Kun je deze reactie wat meer in detail toelichten?
Ik zal vast niet de enige zijn die er geen touw aan vast kan knopen, zowel qua inhoud als qua context en relevantie met betrekking tot dit topic.
pindazakje
  zaterdag 18 juli 2026 @ 15:47:37 #27
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221369542
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 15:00 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
Kun je deze reactie wat meer in detail toelichten?
Ik zal vast niet de enige zijn die er geen touw aan vast kan knopen, zowel qua inhoud als qua context en relevantie met betrekking tot dit topic.
Een hoop vragen. Iedereen behalve ikzelf vind mij altijd enorm cryptisch, maar ik heb het idee dat het meer aan de anderen ligt dan aan mezelf.

Ooit toen ik op een sociale werkplaats werkte, was ik collega met een Pool die een soort assistent supervisor was oid. We lagen elkaar al niet echt en hij ging vaak tijdens het werk gewoon pleiten als we avond hadden en er geen supervisor was. Ik ging op mijn beurt regelmatig naar de supermarkt in mijn pauze, maar dit redde ik soms net wel en soms net niet. Op gegeven moment was de pauze al voorbij en hoor ik bij het benaderen van de locatie heel duidelijk in mijn hoofd en met zijn stem: "nou, hier gaat hij echt niet mee wegkomen" oid. Bij het oprijden van de parkeerplaats zie ik die kleine Pool bij de kleedruimte uit het raam staren in afwachting van waar ik bleef.

Ik hoop dat het zo allemaal wat duidelijker voor je is.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  zaterdag 18 juli 2026 @ 16:07:30 #28
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_221369724
Ik hoor, helaas, Heleen van Royen. Dat krassende geluid geeft mij enigzins het idee wat mensen met tinnitus dagelijks ervaren.
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
pi_221369766
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 juli 2026 15:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Een hoop vragen. Iedereen behalve ikzelf vind mij altijd enorm cryptisch, maar ik heb het idee dat het meer aan de anderen ligt dan aan mezelf.

Ooit toen ik op een sociale werkplaats werkte, was ik collega met een Pool die een soort assistent supervisor was oid. We lagen elkaar al niet echt en hij ging vaak tijdens het werk gewoon pleiten als we avond hadden en er geen supervisor was. Ik ging op mijn beurt regelmatig naar de supermarkt in mijn pauze, maar dit redde ik soms net wel en soms net niet. Op gegeven moment was de pauze al voorbij en hoor ik bij het benaderen van de locatie heel duidelijk in mijn hoofd en met zijn stem: "nou, hier gaat hij echt niet mee wegkomen" oid. Bij het oprijden van de parkeerplaats zie ik die kleine Pool bij de kleedruimte uit het raam staren in afwachting van waar ik bleef.

Ik hoop dat het zo allemaal wat duidelijker voor je is.
Bedankt, ik ga deze toelichting vanavond even op mijn gemak analyseren samen met mijn moeder.
Als we nog vragen hebben dan hoor je van ons!
pindazakje
pi_221401540
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 11:30 schreef D. het volgende:
Stemmen?

Aangezien er ook serieuze mensen instemmend (no pun intended) op reageren zal het wel een ding zijn :Y
Nou ja terugkomend op dit topic, voor mij wel. Er is ook iemand die stelt dat het een monoloog is voor die persoon maar voor mij is het wel een dialoog. Ik zit als het ware wel af te wisselen tussen het ene argument, dan vanuit een 3e persoon weer te reageren op dat argument. Misschien dat het alsnog een monoloog is dan, maar ik ervaar het wel als een dialoog tussen 2 verschillende personen. Ook al besef ik dat ik het gewoon zelf ben (1 persoon, 1 hersen).

https://www.sciencedaily.(...)m_source=chatgpt.com

5 tot 10 procent van de mensen hebben geen monoloog. Ikzelf ervaar het dus als dialoog, ik weet niet of dat echt een verschil is. Maar het kan zijn dat jij 1 van de 5 tot 10% mensen bent die het helemaal niet ervaart..

Het is voor 90% van de mensen dus een ding om met een stem in de hersenen met zichzelf te praten :P
  woensdag 22 juli 2026 @ 14:18:32 #31
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_221405586
Ik heb een sterke ping pong match tussen de redelijke stem die weet dat situaties nooit zo erg zijn als ze soms lijken, aan de andere kant heb ik soms nog wel eens het paniekerige stemmetje die er ook meteen voor zorgt dat mijn lichaam in de fight or flight modus schiet. Meestal weet de redelijke stem allang dat er geen reden tot paniek is, het paniekerige stemmetje houdt mijn lichaam dan evengoed gegijzeld met lichamelijke signalen. Dat gebeurt bij vrijwel elke serieuze hardloopwedstrijd. En ook bij werkzaken gebeurt het nog wel eens.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')