Ik kan me goed vinden in wat je zegt. Normaal gesproken zou je zoiets toch wel enigszins onderling bespreken, maar ook die lijn is kort. Ik ben iemand die graag vooraf duidelijkheid wil hebben, maar genoeg mensen die vinden dat de vibe van het moment allesbepalend is.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die van extreme dingen houden maar je ziet toch wel duidelijk het verschil tussen dat bespreken met je vrouw en afstemmen wat je onderling allemaal doet en dat jij zelf op eigen houtje in chatgroepjes gaat zitten om tips te vragen hoe je jouw vrouw het beste kan drogeren zonder dat zij er vanaf weet om haar vervolgens te misbruiken en daar beelden van te maken om te delen?
Jij doet alsof het een kleine lijn is en erg logisch, als dat werkelijk is hoe jij dit ziet dan moet je hulp zoeken. Ook twijfel ik dan zwaar aan jouw verhaal dat het van jouw vrouw kwam. Als je hier al zo je best doet om het zo raar te framen.
Of jij bent de enige hier die drogeren en verkrachting loopt te bagatelliseren zijnde uit de hand gelopen kinks, terwijl de rest het wel ziet voor wat het is en sterk veroordeelt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Of het is voor veel stellen kinky roleplay waar een paar gevallen tussenzitten die wel te kwader trouw hebben gehandeld en waarbij alles nu maar op de berg verkrachting wordt gegooid. Ik weet het niet.
Dan doe je het lekker in DM. Ik praat helemaal niets goed en heb alleen een mogelijke zienswijze gedeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Of jij bent de enige hier die drogeren en verkrachting loopt te bagatelliseren zijnde uit de hand gelopen kinks, terwijl de rest het wel ziet voor wat het is en sterk veroordeelt.
Je moraliteit is stuk. En dan mag ik van de mods niet rechtstreeks zeggen wat ik van je vind.
Je komt nu over als 1 van die creeps die naar deze beelden heeft gekeken van de verkrachtingenquote:Op donderdag 4 juni 2026 19:35 schreef OllieA het volgende:
[..]
Het lijkt mij voldoende om te constateren dat dat soort mannen seksueel volledig gestoord zijn, en het verder aan het strafrecht en de psychiatrie over te laten.
Overigens is de eerste relativeerder al in het topic aanwezig, met de suggestie dat het misschien wel om kinky role play gaat.
Dat krijg je wanneer het kwaad in de bek gekeken wordt op een forum. Dan krijg je dat soort stupide nuancering van volstrekt laakbare zaken.
You keep using that word.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:30 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Jouw ex wilde dat je haar drogeerde en dan verkrachtte?
Het was niet mijn vrouw, maar verder wel een leuk verhaal. Eerst een beetje wollig meepraten, maar dan heb ik ineens hulp nodig.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:29 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die van extreme dingen houden maar je ziet toch wel duidelijk het verschil tussen dat bespreken met je vrouw en afstemmen wat je onderling allemaal doet en dat jij zelf op eigen houtje in chatgroepjes gaat zitten om tips te vragen hoe je jouw vrouw het beste kan drogeren zonder dat zij er vanaf weet om haar vervolgens te misbruiken en daar beelden van te maken om te delen?
Jij doet alsof het een kleine lijn is en erg logisch, als dat werkelijk is hoe jij dit ziet dan moet je hulp zoeken. Ook twijfel ik dan zwaar aan jouw verhaal dat het van jouw vrouw kwam. Als je hier al zo je best doet om het zo raar te framen.
Je reageert twee keer totaal verschillend op dezelfde reactie. Begin mij nu echt zorgen te maken om jou.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
You keep using that word.
[..]
Het was niet mijn vrouw, maar verder wel een leuk verhaal. Eerst een beetje wollig meepraten, maar dan heb ik ineens hulp nodig.
Communicatie is belangrijk en als dat er niet is dan vertrouw ik het niet.
Hoe dat zo dan? Omdat ik alle relativeringen van gedrogeerde verkrachtingen sterk veroordeel, kom ik over als een stiekeme creep? Knappe take wel, en je wordt bedankt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:41 schreef Abrikozentaart het volgende:
[..]
Je komt nu over als 1 van die creeps die naar deze beelden heeft gekeken van de verkrachtingen
quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je reageert twee keer totaal verschillend op dezelfde reactie. Begin mij nu echt zorgen te maken om jou.
Meer een aanvulling, maar dat had ik beter kunnen aanpakken.quote:Op donderdag 4 juni 2026 21:46 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Je reageert twee keer totaal verschillend op dezelfde reactie. Begin mij nu echt zorgen te maken om jou.
Je hebt helemaal geen ex, fantast. Dit gaat over een zaak waar mannen op internet tips uitwisselden over hoe partners te drogeren en te verkrachten en daar vervolgens filmpjes van deelden. Stop met dat bagatelliseren omdat je in je fantasie zogenaamd dingen hebt meegemaakt wat hier totaal los van staat.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jaaaa natuurlijk, want op FOK! zitten die incels toch? Die vinden dat allemaal wel prima toch, want ze hebben zelf ook lusten? Alsjeblieft zeg, mijn ex was mij mijlenver voorbij op kinkyniveau en wilde veel meer dan ik kon geven. Dat is wat ik intens vond, jouw reactie doet me echt helemaal niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |