abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:51:59 #1
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220960054
Wat zou er in zo iemand omgaan? Drogeren, verkrachten, filmen, uploaden en vervolgens tips uitwisselen met je matties.

https://www.nu.nl/misdaad(...)derland-bereikt.html

"Vorige week zijn vier mannen aangehouden in een groot onderzoek naar seksueel misbruik van vrouwen en het delen van beelden daarvan op sociale media. De vrouwen zijn vermoedelijk gedrogeerd en vervolgens verkracht door bekenden van hen. De beelden werden gedeeld in besloten groepen op sociale media"

Is versieren echt te tijdrovend?
Is weerloosheid sexy oid?
Is je behoefte belangrijker dan je moraal?

[ Bericht 8% gewijzigd door Koekoekmakto op 04-06-2026 19:52:54 ]
"Doe maar gek, want er zijn al genoeg gewone mensen" - Ted Langenbach
  donderdag 4 juni 2026 @ 18:58:43 #2
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220960087
Walgelijke mannen.
Wie dit leest is een lezer van dit
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:04:31 #3
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_220960127
Het zal in elk geval niet liggen aan dat versieren te tijdrovend of teveel toneel is, want het gaat veelal om hun partner. Daar hebben ze zich in het verleden dus al aan voorgesteld met een fatsoenlijk gesprekje en ze hebben dat vol kunnen houden.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_220960138
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 18:51 schreef Koekoekmakto het volgende:
Wat zou er in zo iemand omgaan? Drogeren, verkrachten, filmen, uploaden en vervolgens tips uitwisselen met je matties.

https://www.nu.nl/misdaad(...)derland-bereikt.html

Is versieren echt te tijdrovend?
Is weerloosheid sexy oid?
Is je behoefte belangrijker dan je moraal?
Wat dacht je van gewoon helemaal knetter- maar dan ook knettergek?
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220960145
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:06 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat dacht je van gewoon helemaal knetter- maar dan ook knettergek?
Meer verrot tot op het bot.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:07:11 #6
438527 MissButterflyy
pi_220960147
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het zal in elk geval niet liggen aan dat versieren te tijdrovend of teveel toneel is, want het gaat veelal om hun partner. Daar hebben ze zich in het verleden dus al aan voorgesteld met een fatsoenlijk gesprekje en ze hebben dat vol kunnen houden.
Stel je voor dat je partner je drogeert en verkracht en het filmt en de beelden dan online deelt met duizenden mannen.
Kronkel in de kop, allemaal. :r

Oh ja, en elkaar tips geven hoe dit aan te pakken. Brrrrr :X :N
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:09:34 #7
503714 SebbeSwensje
pi_220960159
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:07 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Stel je voor dat je partner je drogeert en verkracht en het filmt en de beelden dan online deelt met duizenden mannen.
Kronkel in de kop, allemaal. :r

Oh ja, en elkaar tips geven hoe dit aan te pakken. Brrrrr :X :N
Er wordt nu gesproken over verkrachting, maar ik weet niet of dat in alle gevallen ook zo is. Mijn ex stimuleerde me ook om wat verder te gaan dan ik al deed en hoewel het idee me enorm opgewonden maakte, zag ik er wel een aantal risico's in zeg maar.
Appears.
pi_220960163
GeenStijl:
quote:
, filmden dit en deelden de beelden vervolgens met andere gewetenloze en geschifte goorlappen
Sluit ik me bij aan. Gevalletje TBS en nooit meer er uit aub.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:12:05 #9
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220960179
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:04 schreef SebbeSwensje het volgende:
Daar heb je zeker een punt.

Maar misschien zijn deze figuren wel hyperseksueel en houden ze niet van herhaaldelijk romantisch zijn. Of het wachten op 'zin' bij de partner (duurt te lang?). Te vermoeiend ofzo, en dan maar tabletten in de wijn.
pi_220960185
Een geschikte straf is om deze daders op dezelfde manier te drogeren en te laten verkrachten.

Oog om oog, tand om tand.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:13:24 #11
503714 SebbeSwensje
pi_220960189
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Daar heb je zeker een punt.

Maar misschien zijn deze figuren wel hyperseksueel en houden ze niet van herhaaldelijk romantisch zijn. Of het wachten op 'zin' bij de partner duurt te lang?. Te vermoeiend ofzo, en dan maar tabletten in de wijn.
Of het is voor veel stellen kinky roleplay waar een paar gevallen tussenzitten die wel te kwader trouw hebben gehandeld en waarbij alles nu maar op de berg verkrachting wordt gegooid. Ik weet het niet.
Appears.
pi_220960190
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Er wordt nu gesproken over verkrachting, maar ik weet niet of dat in alle gevallen ook zo is. Mijn ex stimuleerde me ook om wat verder te gaan dan ik al deed en hoewel het idee me enorm opgewonden maakte, zag ik er wel een aantal risico's in zeg maar.
Tuurlijk is dat verkrachting. Jij kan niet instemmen als je gedrogeerd bent.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:14:28 #13
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220960193
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef Kottnauer het volgende:
Een geschikte straf is om deze daders op dezelfde manier te drogeren en te laten verkrachten.

Liever bij bewustzijn.
Ze waren ook heel bewust toen ze met hun vrouw dat gingen doen.
1947-2016
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:17:18 #14
503714 SebbeSwensje
pi_220960208
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:13 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Tuurlijk is dat verkrachting. Jij kan niet instemmen als je gedrogeerd bent.
Dat kun je toch op voorhand? Aangeven dat zoiets je enorm geil lijkt en graag zou willen dat je partner zoiets doet. Nogmaals, enorm risicovol. Toch niet geheel ondenkbaar.
Appears.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:19:02 #15
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220960216
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:12 schreef Kottnauer het volgende:

Door de jongens van bearhuggers.com.

Eigenlijk kan dat niet. We moeten proberen om beschaafder te zijn dan deze figuren.
pi_220960218
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat kun je toch op voorhand? Aangeven dat zoiets je enorm geil lijkt en graag zou willen dat je partner zoiets doet. Nogmaals, enorm risicovol. Toch niet geheel ondenkbaar.
Dan zou het geen verkrachting zijn nee. Maar dat lijkt me sterk in dit verhaal.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:21:13 #17
503714 SebbeSwensje
pi_220960233
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:19 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Dan zou het geen verkrachting zijn nee. Maar dat lijkt me sterk in dit verhaal.
Alles wordt nu op één grote hoop gegooid, dus ik denk niet dat je van één verhaal kunt spreken. Dat er gevallen tussenzitten die wel kwaadwillend en zonder een instemming of überhaupt bespreking vooraf hebben gehandeld wil ik best geloven.
Appears.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:21:45 #18
438527 MissButterflyy
pi_220960239
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:09 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ja, en vond je het ook leuk dat hij het filmde en online deelde? Want dat is wat hier gebeurde hè.
Trouwens, de berichten die de mannen onderling stuurden naar elkaar schetst toch een beeld dat de vrouwen in zo’n staat waren dat er geen toestemming meer kon worden gegeven.
pi_220960240
Ik zie geen enkele reden waarom ik zou willen weten wat er in iemand omgaat die seksueel volledig verknipt is.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:23:18 #20
503714 SebbeSwensje
pi_220960272
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:21 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, en vond je het ook leuk dat hij het filmde en online deelde? Want dat is wat hier gebeurde hè.
Trouwens, de berichten die de mannen onderling stuurden naar elkaar schetst toch een beeld dat de vrouwen in zo’n staat waren dat er geen toestemming meer kon worden gegeven.
Ik? Ik ben een man, mijn ex was de vrouw die mij juist wel nog wat verder wilde pushen. Was tot veel bereid, maar zeker niet alles. Ze heeft wel gekkere kinks naar me uitgesproken.
Appears.
pi_220960288
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:21 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Alles wordt nu op één grote hoop gegooid, dus ik denk niet dat je van één verhaal kunt spreken. Dat er gevallen tussenzitten die wel kwaadwillend en zonder een instemming of überhaupt bespreking vooraf hebben gehandeld wil ik best geloven.
Het zijn natuurlijk 2 kwesties wat je dan krijgt. Als diegene dan al instemt, stemt ze dan ook in met het filmen en delen ervan?
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:24:55 #22
438527 MissButterflyy
pi_220960299
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik? Ik ben een man, mijn ex was de vrouw die mij juist wel nog wat verder wilde pushen. Was tot veel bereid, maar zeker niet alles. Ze heeft wel gekkere kinks naar me uitgesproken.
Maar wat wil je nou zeggen?
Dat jij het als man anders ervaart en dat het wel mee zal vallen?
Justitie vindt het in ieder geval niet meevallen.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:25:21 #23
264415 Jahr00n
Fakkelteit
pi_220960304
Infiltreren in die whatsappgroep. Hierna alle mensen oppakken en vervolgen. Wat mij betreft hoort castratie bij de mogelijkheden
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:25:52 #24
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220960308
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:21 schreef OllieA het volgende:
Ik zie geen enkele reden waarom ik zou willen weten wat er in iemand omgaat die seksueel volledig verknipt is.
Een psychiater of TBS verpleegkundige wel. Misschien kunnen we als samenleving iets opsteken van het 'kwaad in de bek kijken'.

Je ziet nu ook die pyramide van geweld opduiken als verklaring voor ontspoord mannengedrag.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:27:33 #25
438527 MissButterflyy
pi_220960318
quote:
Vorige week zijn vier mannen aangehouden in een groot onderzoek naar seksueel misbruik van vrouwen en het delen van beelden daarvan op sociale media. De vrouwen zijn vermoedelijk gedrogeerd en vervolgens verkracht door bekenden van hen. De beelden werden gedeeld in besloten groepen op sociale media.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:32:22 #26
503714 SebbeSwensje
pi_220960344
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:24 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Het zijn natuurlijk 2 kwesties wat je dan krijgt. Als diegene dan al instemt, stemt ze dan ook in met het filmen en delen ervan?
Dat heb je hopelijk vooraf uitvoerig besproken en dan ben je er wel vrij zeker van hoe jouw partner er in staat. Je bent partners he, die praten en die willen elkaar graag laten genieten.
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Maar wat wil je nou zeggen?
Dat jij het als man anders ervaart en dat het wel mee zal vallen?
Justitie vindt het in ieder geval niet meevallen.
Ik zeg eigenlijk helemaal niets. Ik zeg alleen dat ik jouw eerste post bijzonder kort door de bocht vind en dat ik het dáár niet meer eens ben. Wat justitie verder vindt zal me een zorg zijn.
Appears.
pi_220960372
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:25 schreef Koekoekmakto het volgende:

[..]
Een psychiater of TBS verpleegkundige wel. Misschien kunnen we als samenleving iets opsteken van het 'kwaad in de bek kijken'.

Je ziet nu ook die pyramide van geweld opduiken als verklaring voor ontspoord mannengedrag.
Het lijkt mij voldoende om te constateren dat dat soort mannen seksueel volledig gestoord zijn, en het verder aan het strafrecht en de psychiatrie over te laten.

Overigens is de eerste relativeerder al in het topic aanwezig, met de suggestie dat het misschien wel om kinky role play gaat.
Dat krijg je wanneer het kwaad in de bek gekeken wordt op een forum. Dan krijg je dat soort stupide nuancering van volstrekt laakbare zaken.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:37:04 #28
503714 SebbeSwensje
pi_220960398
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:35 schreef OllieA het volgende:

[..]
Het lijkt mij voldoende om te constateren dat dat soort mannen seksueel volledig gestoord zijn, en het verder aan het strafrecht en de psychiatrie over te laten.

Overigens is de eerste relativeerder al in het topic aanwezig, met de suggestie dat het misschien wel om kinky role play gaat.
Dat krijg je wanneer het kwaad in de bek bekeken wordt op een forum. Dan krijg je dat soort stupide nuancering van volstrekt laakbare zaken.
:')
Appears.
pi_220960531
Nu.nl quoten :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
Als je niet kan relativeren, heb je weinig aan kennis.
pi_220960583
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:37 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
:')
Eerst ben je gedrogeerde verkrachtingen aan het nuanceren, dan vertel je dat 'eigenlijk niets zegt' en daarna kom je met een duffe smiley.
Chapeau. Wat ben je toch lekker recalcitrant.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:47:43 #31
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220960615
quote:

[..]

Dat krijg je wanneer het kwaad in de bek gekeken wordt op een forum. Dan krijg je dat soort stupide nuancering van volstrekt laakbare zaken.
Begrijpen is nog begrip. Er zijn overigens ook schrijvers van thrillers die zich in deze kronkels proberen in te leven. Ik ben wel geïnteresseerd hierin. Stel dat er iets uitkomt waardoor we vrouwen beter kunnen beschermen met die informatie
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:49:20 #32
503714 SebbeSwensje
pi_220960629
quote:
2s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:45 schreef OllieA het volgende:

[..]
Eerst ben je gedrogeerde verkrachtingen aan het nuanceren, dan vertel je dat 'eigenlijk niets zegt' en daarna kom je met een duffe smiley.
Chapeau. Wat ben je toch lekker recalcitrant.
Ja hoor, dat zal het zijn. Jij komt in al jouw wijsheid met een knap staaltje psychologie van de koude grond en wil alles wat niet in jouw straatje past wegzetten als gestoord. Je bent niet eens mijn oogcontact waard. Zie dit ook als mijn laatste reactie op jou.
Appears.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:49:56 #33
438527 MissButterflyy
pi_220960634
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:32 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat heb je hopelijk vooraf uitvoerig besproken en dan ben je er wel vrij zeker van hoe jouw partner er in staat. Je bent partners he, die praten en die willen elkaar graag laten genieten.
[..]
Ik zeg eigenlijk helemaal niets. Ik zeg alleen dat ik jouw eerste post bijzonder kort door de bocht vind en dat ik het dáár niet meer eens ben. Wat justitie verder vindt zal me een zorg zijn.
Heb je nou echt gelezen wat er in het nieuwsartikel in de OP staat?
Dat valt op geen enkele manier te nuanceren.
pi_220960650
In de manosphere ben je als man de baas en is de vrouw jouw bezit zonder eigen rechten, dus daar zal dit ook wel een afgeleide van zijn.
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:55:37 #35
503714 SebbeSwensje
pi_220960685
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Vermoedelijk gedrogeerd en verkracht. Heeft de vrouw hier aangifte van gedaan? Is Justitie op eigen houtje te werk gegaan? Ze zijn nog niet eens veroordeeld dus juridisch zou je nog niet eens van verkrachting kunnen spreken (al haat ik deze manier van beredeneren). Jij zegt dat er niets te nuanceren valt, ik zeg juist dat er teveel onduidelijk is.
Appears.
pi_220960702
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:49 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit dus. Het viel natuurlijk te verwachten dat op FOK! minimaal één man zo’n topic binnenkomt en probeert te nuanceren.

Ook uitgaande van het genuanceerde: het blijft verkrachting. Iemand kan geen toestemming geven, óók niet als deze eerder heeft gezegd dat het haar geil lijkt.

Dat ik dat nog moet uitleggen, vind ik al intens genoeg.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:57:32 #37
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220960705
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:51 schreef DrDentz het volgende:
In de manosphere ben je als man de baas en is de vrouw jouw bezit zonder eigen rechten, dus daar zal dit ook wel een afgeleide van zijn.
Denk het ook. Een behoorlijke uitwas daarvan. Een mens als bezit zien. Hoe krijg je dat eruit?
pi_220960706
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ja hoor, dat zal het zijn. Jij komt in al jouw wijsheid met een knap staaltje psychologie van de koude grond en wil alles wat niet in jouw straatje past wegzetten als gestoord. Je bent niet eens mijn oogcontact waard. Zie dit ook als mijn laatste reactie op jou.
Ik begrijp dat het voor jou lastig reageren is op mijn korte samenvatting van jouw insteek hier.
Mocht je nog verdere nuanceringen van gedrogeerde verkrachtingen hier te berde brengen, dan kun je reacties van mij verwachten. Die passen namelijk inderdaad niet in mijn straatje.
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 4 juni 2026 @ 19:59:03 #39
503714 SebbeSwensje
pi_220960711
quote:
17s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Dit dus. Het viel natuurlijk te verwachten dat op FOK! minimaal één man zo’n topic binnenkomt en probeert te nuanceren.

Ook uitgaande van het genuanceerde: het blijft verkrachting. Iemand kan geen toestemming geven, óók niet als deze eerder heeft gezegd dat het haar geil lijkt.

Dat ik dat nog moet uitleggen, vind ik al intens genoeg.
Jaaaa natuurlijk, want op FOK! zitten die incels toch? Die vinden dat allemaal wel prima toch, want ze hebben zelf ook lusten? Alsjeblieft zeg, mijn ex was mij mijlenver voorbij op kinkyniveau en wilde veel meer dan ik kon geven. Dat is wat ik intens vond, jouw reactie doet me echt helemaal niets.
Appears.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:21:45 #40
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220960889
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:25:08 #41
512422 Koekoekmakto
mighty, mighty warrior
pi_220960913
quote:
Ik zie het. Mijn excuses.
  donderdag 4 juni 2026 @ 20:29:47 #42
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220960952
quote:

[..]

Mwa ik zie zelf niet in hoe dit geil is, maar dit komt veel vaker voor dan je denkt hoor. Als een meid te veel gedronken of iets anders gebruikt heeft zijn er genoeg mannen die daar aan gaan zitten.

Denk aan Derksen met zijn kaarsenverhaal. Alleen werd dat natuurlijk vroeger niet gefilmd.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:00:01 #43
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220961133
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Scheen wel mee te vallen deze week.

Verder zijn dit compleet zieke wezens.
1947-2016
pi_220961170
Mensen die zich met dit soort dingen actief bezighouden moet je levenslang vastzetten. Met wat wetswijzigingen misschien nog een stapje verder want het is jammer geld.
pi_220961320
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 19:17 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Bwah, lijkt me sterk dat een vrouw het opwindend vindt om gedrogeerd te worden en vervolgens misbruikt.

Lijkt me eerder een gevalletje Pelicot. Daar bleken ook vrij eenvoudig 70 mannen te vinden die het wel geil vonden een bewusteloze vrouw de misbruiken.

Er lopen gewoon een hoop gestoorde mannen rond :N
  donderdag 4 juni 2026 @ 21:24:26 #46
503714 SebbeSwensje
pi_220961347
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:19 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Bwah, lijkt me sterk dat een vrouw het opwindend vindt om gedrogeerd te worden en vervolgens misbruikt.

Lijkt me eerder een gevalletje Pelicot. Daar bleken ook vrij eenvoudig 70 mannen te vinden die het wel geil vonden een bewusteloze vrouw de misbruiken.

Er lopen gewoon een hoop gestoorde mannen rond :N
Dat leek mij ook behoorlijk sterk, maar toch is diezelfde ex na mij wel het eea gaan najagen. Ik wilde echt wel meegaan met haar en voelde ook de behoefte om het te ervaren, maar in mijn beleving heeft de angst me juist tegengehouden. Dat maakt deze discussie zo moeilijk voor mij. Ik merkte genoeg op, maar zag alleen maar risico's. Wat hebben deze mannen gedaan?
Appears.
pi_220961373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 20:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Mwa ik zie zelf niet in hoe dit geil is, maar dit komt veel vaker voor dan je denkt hoor. Als een meid te veel gedronken of iets anders gebruikt heeft zijn er genoeg mannen die daar aan gaan zitten.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dat het geval is, dat er genoeg mannen zijn die dat doen, dan zijn er meer mannen seksueel verknipt dan ik zou hopen.
En dan heb ik het niet over een beetje aangeschoten, maar over stomdronken.
Zombieseks.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_220961375
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dat leek mij ook behoorlijk sterk, maar toch is diezelfde ex na mij wel het eea gaan najagen. Ik wilde echt wel meegaan met haar en voelde ook de behoefte om het te ervaren, maar in mijn beleving heeft de angst me juist tegengehouden. Dat maakt deze discussie zo moeilijk voor mij. Ik merkte genoeg op, maar zag alleen maar risico's. Wat hebben deze mannen gedaan?
Genoeg vrouwen die van extreme dingen houden maar je ziet toch wel duidelijk het verschil tussen dat bespreken met je vrouw en afstemmen wat je onderling allemaal doet en dat jij zelf op eigen houtje in chatgroepjes gaat zitten om tips te vragen hoe je jouw vrouw het beste kan drogeren zonder dat zij er vanaf weet om haar vervolgens te misbruiken en daar beelden van te maken om te delen?

Jij doet alsof het een kleine lijn is en erg logisch, als dat werkelijk is hoe jij dit ziet dan moet je hulp zoeken. Ook twijfel ik dan zwaar aan jouw verhaal dat het van jouw vrouw kwam. Als je hier al zo je best doet om het zo raar te framen.
pi_220961387
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Jouw ex wilde dat je haar drogeerde en dan verkrachtte?
  Spellchecker donderdag 4 juni 2026 @ 21:30:19 #50
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')