Zeg dat. Het zijn aparte tijden. Artiesten mogen steeds vlotter rehabiliteren. Dat kenselen is blijkbaar op zijn retour.quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:56 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Blijkbaar genoeg mensen die hem wel willen zien en er grof voor betalen
raar
Yesilgoz is het ermee eens. Haar Douwe Bob teksten kunnen 1 op 1 doorgezet worden naar Yequote:Op donderdag 4 juni 2026 17:00 schreef matthijst het volgende:
Ze gaan demonstreren:
https://www.telegraaf.nl/(...)euren/155235482.html
Ik zal naar ze zwaaien. Wat een jankerds.
Met dit verschil dat Kanye West / Ye zijn excuses heeft aangeboden. Douwe Bob niet.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:07 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Yesilgoz is het ermee eens. Haar Douwe Bob teksten kunnen 1 op 1 doorgezet worden naar Ye
Een van de grootste rappers van deze generatie. Niet heel gek toch?quote:Op donderdag 4 juni 2026 16:56 schreef Cor_Minderhout het volgende:
Blijkbaar genoeg mensen die hem wel willen zien en er grof voor betalen
raar
Die vergelijking gaat mank. Douwe Bob had niets bijzonders gezegd en liep in een frame van Yesilgoz. Uiteindelijk moest zij excuses aanbieden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Kanye West / Ye zijn excuses heeft aangeboden. Douwe Bob niet.
Dat opzich zegt al genoeg over onze trieste tegenwoordige samenleving.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een van de grootste rappers van deze generatie. Niet heel gek toch?
En we weten het uit de Amsterdamse context: een demonstratie heeft het recht om op gehoorsafstand te staan.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:00 schreef matthijst het volgende:
Ze gaan demonstreren:
https://www.telegraaf.nl/(...)euren/155235482.html
Ik zal naar ze zwaaien. Wat een jankerds.
Niet zozeer. Veel van zeker zijn oudere muziek is gewoon wel echt goed en iconisch. Hij heeft alleen wel last van psychische problemen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:25 schreef Moass het volgende:
[..]
Dat opzich zegt al genoeg over onze trieste tegenwoordige samenleving.
Dus jouw hele vergelijk tussen Ye en Kanye West gaat ook mank.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:22 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Die vergelijking gaat mank. Douwe Bob had niets bijzonders gezegd en liep in een frame van Yesilgoz. Uiteindelijk moest zij excuses aanbieden.
Duidelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dus jouw hele vergelijk tussen Ye en Kanye West gaat ook mank.
Dat laatste verwacht ik ook. Een tegendemonstratie zou mij niets verbazen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:26 schreef Qarrad het volgende:
[..]
En we weten het uit de Amsterdamse context: een demonstratie heeft het recht om op gehoorsafstand te staan.
Dat worden spannende taferelen bij het Gelredome.
Misschien heeft mevrouw Voet ook wel gelijk in deze:
[ x ]
Maar ik verwacht dan eerder dat deze demonstratie het mikpunt wordt van geweld. De laatste keer dat het bekend was dat er een grote groep Joden bij een voetbalstadion zou zijn liep namelijk ook geweldig af.
Net voor de release van zijn nieuwe album wat het allemaal nogal dubieus maakt…quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:15 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Met dit verschil dat Kanye West / Ye zijn excuses heeft aangeboden. Douwe Bob niet.
Had het veel uitgemaakt als hij het daarna had gedaan? Ik vind het maar overtrokken allemaal. Natuurlijk valt het niet goed te praten, maar blijkbaar hadden zijn aandoening en misschien nog wel andere externe prikkels een behoorlijke invloed op hem. Daden zeggen nog altijd meer dan woorden.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:17 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Net voor de release van zijn nieuwe album wat het allemaal nogal dubieus maakt…
Armoedige muzieksmaak dus, deze generatie.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:20 schreef Durmada het volgende:
[..]
Een van de grootste rappers van deze generatie. Niet heel gek toch?
Hou toch op joh, deze man denkt omdat hij geld heeft dat hij alles kan maken. De wereld moet beschermd worden tegen dit soort zieke mensen.quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:28 schreef Durmada het volgende:
[..]
Niet zozeer. Veel van zeker zijn oudere muziek is gewoon wel echt goed en iconisch. Hij heeft alleen wel last van psychische problemen.
En geef ze zeker geen podium. Dat er überhaupt een discussie over is eigenlijk, echt.quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:53 schreef Moass het volgende:
[..]
Hou toch op joh, deze man denkt omdat hij geld heeft dat hij alles kan maken. De wereld moet beschermd worden tegen dit soort zieke mensen.
70.000 kaartjes verkocht binnen 1 minuut. Maar Moass van het FOK forum vindt dat de wereld beschermd moet worden ...quote:Op donderdag 4 juni 2026 19:53 schreef Moass het volgende:
[..]
Hou toch op joh, deze man denkt omdat hij geld heeft dat hij alles kan maken. De wereld moet beschermd worden tegen dit soort zieke mensen.
quote:Op donderdag 4 juni 2026 20:13 schreef Durmada het volgende:
[..]
70.000 kaartjes verkocht binnen 1 minuut. Maar Moass van het FOK forum vindt dat de wereld beschermd moet worden ...
quote:Op donderdag 4 juni 2026 17:25 schreef Moass het volgende:
[..]
Dat opzich zegt al genoeg over onze trieste tegenwoordige samenleving.
Wat zegt het dan precies? Ben ik een slecht persoon als ik een nummer van Kanye luister?quote:
Wat lul je. Album is 3 maanden uit.quote:Op donderdag 4 juni 2026 18:17 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Net voor de release van zijn nieuwe album wat het allemaal nogal dubieus maakt…
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |