abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:10:14 #1
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_220959316
Aanbidders staan bij Femke Kok voor de deur: 'Dat gaat te ver'
quote:
Femke Kok (25) heeft sinds haar successen op het ijs niet alleen meer fans gekregen, maar ook een hoop ongevraagde aandacht. In een interview met LINDA. meiden vertelt de schaatser dat haar inbox sinds de Olympische Spelen wordt overspoeld met berichten van mannen. Sommigen gingen nog een stap verder.

Volgens Femke hebben inmiddels meerdere enthousiaste vrijgezellen bij haar thuis aangebeld met de vraag of ze met hen op date wilde. Hoewel de olympische kampioen begrijpt dat de mannen het waarschijnlijk goed bedoelen, schrikt ze van zulke acties. "Lief bedoeld, maar dat vind ik echt te ver gaan." Ook online krijgt ze volop aandacht. "Mijn inbox zit sinds de Spelen vol met duizenden berichten van mannen."

Een partner vinden is voor Femke niet vanzelfsprekend. Door haar drukke bestaan als topsporter draait haar leven om trainen, wedstrijden en herstel. "Ik kom nergens, mijn wereld is best klein. Dat vind ik helemaal prima, maar iemand ontmoeten die mijn leven begrijpt is moeilijk."

Mocht ze iemand ontmoeten, dan heeft Femke haar media-strategie al klaar: "Mijn liefdesleven hou ik lekker privé." De ambitieuze sporter wil vooral bekend staan om haar sportprestaties, niet om haar leven als influencer. De kampioen is 'kritisch in welke samenwerkingen ze doet' omdat ze 'real wil zijn'.

Na het afsluiten van het schaatsseizoen richt Femke zich op andere zaken. Meer over haar plannen zie je hieronder
.
https://www.rtl.nl/boulev(...)k-mannen-aan-de-deur
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:11:14 #2
473584 Gretzl
pi_220959323
Volgens Femke hebben inmiddels meerdere enthousiaste vrijgezellen bij haar thuis aangebeld met de vraag of ze met hen op date wilde.
HOE DAN?
Ze woont nog thuis bij haar ouders hè. Wel weer een sterke nuchtere reactie van Kok _O_
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:13:49 #3
473584 Gretzl
pi_220959330
En nog een stuk uit het interview met Linda Meiden

Olympisch kampioene Femke Kok (25) openhartig over drank en drugs: 'Sta ik straks op internet met een schuine kop'
quote:
Redactie Sportnieuws.nl • 4 juni 2026 om 13:30 / Update: 2 uur geleden

Femke Kok is druk bezig met haar toekomst in het schaatsen. De olympisch kampioene zou theoretisch kunnen stoppen nu ze het hoogst haalbare heeft bereikt, maar daar denkt ze momenteel totaal niet over na. Nu ze in haar vakantie heeft kunnen bijkomen, kijkt ze vooruit naar wat er komen gaat. Ook vertelt ze hoe ze maar drie keer per jaar even helemaal los kan gaan.

"Het hoogst haalbare was om olympisch kampioen te worden en het wereldrecord te halen, maar die droom is al uitgekomen. Mensen vragen of ik nu ga stoppen. Maar ik ben jong. Winnen is leuk, maar blijven winnen is ook leuk. Als je zo hard hebt gewerkt en alles samenvalt: dat is het chillste, beste gevoel dat er is", zegt ze in gesprek met Linda Meiden.
'En daarna?'

"Ik wil mijn niveau nog hoger krijgen, nog snellere tijden, en dan hopen dat ik er de komende Spelen weer mag staan. En voor daarna? Ik kijk niet verder vooruit, ik wil stilstaan bij wat ik nu doe.” Ook in haar privé denkt ze na over wat ze wil, ook met haar online profiel van 400.000 volgers op Instagram bijvoorbeeld.

"Tuurlijk zijn er superleuke kanten, zoals samenwerkingen met sportmerken. Ik ben kritisch in welke samenwerking ik doe, ik wil real zijn. Maar ik wil dat mensen me herinneren als goede sporter, niet als influencer. Eigenlijk ben ik niet iemand die alle aandacht wil hebben."

Haar vakantie liet haar weer even ongedwongen genieten van het leven naast de ijsbaan. "Nu in de rustperiode geniet ik er juist van dat ik even niets hoef. Dan wil ik geen druk voelen dat ik iets moet posten."

Drank en drugs

Kok (25) geeft toe dat ze zelden alcohol drinkt en alleen als ze vrij is 'los gaat'. "Alleen aan het einde van het seizoen vind ik het leuk om een feestje te doen. Dan kan ik er echt van genieten: drink ik alles door elkaar en ga ik door tot 6 uur. Maar dat is drie keer per jaar. Als ik drink, word ik losser, dat zie je ook aan mijn ogen, dan hoef ik niet op de selfie. Sta ik straks op internet met een schuine kop.”

Roken heeft ze ook nog nooit gedaan, drugs ook niet. "Ik word natuurlijk getest op doping, maar als topsporter heb ik er ook absoluut geen behoefte aan.”
https://sportnieuws.nl/sc(...)2026060409313963535/
  donderdag 4 juni 2026 @ 16:18:48 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_220959353
Parel
pi_220959362
quote:
11s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:11 schreef Gretzl het volgende:
Volgens Femke hebben inmiddels meerdere enthousiaste vrijgezellen bij haar thuis aangebeld met de vraag of ze met hen op date wilde.
HOE DAN? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ze woont nog thuis bij haar ouders hè. Wel weer een sterke nuchtere reactie van Kok _O_
Wat een sneuneuzen ook :').

Wat denken die nou dat ze zegt als je ongevraagd daar op de stoep staat: ja suuuperleuk joh, waar wás je al die tijd!? :') :')
OH NOES!!!!1*&@@!!
pi_220959406
quote:
10s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:20 schreef Regilio_ het volgende:

[..]
Wat een sneuneuzen ook :').

Wat denken die nou dat ze zegt als je ongevraagd daar op de stoep staat: ja suuuperleuk joh, waar wás je al die tijd!? :') :')
Welke fokkers zijn dit?
pi_220959413
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 16:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Welke fokkers zijn dit?
@ph-buf
@Dr8gonOfLife
OH NOES!!!!1*&@@!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: