abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220954054
https://nieuws.nl/economi(...)effingen-ook-voor-eu

quote:
Washington dreigt met nieuwe importheffingen, ook voor EU

WASHINGTON (ANP/DPA/BLOOMBERG) - De Verenigde Staten dreigen nieuwe importheffingen in te stellen voor producten uit zestig economieën, waaronder de Europese Unie, Canada en China. Volgens Washington falen de landen in het uitbannen van producten die mogelijk met dwangarbeid zijn gemaakt.



Voor onder meer de EU zou er een extra heffing komen van 10 procent. Voor bijvoorbeeld China gaat het om 12,5 procent. "Het is onaanvaardbaar dat onze belangrijkste handelspartners er niet in slagen om de import van goederen die met dwangarbeid zijn geproduceerd aan te pakken", heeft de Amerikaanse handelsvertegenwoordiger Jamieson Greer gezegd in een verklaring.

President Donald Trump lijkt op deze manier de brede tariefmuur te herbouwen die eerder dit jaar door het Amerikaanse Hooggerechtshof werd afgeschoten. De tarieven gaan niet onmiddellijk in. Er kunnen eerst bezwaren worden ingediend tot 6 juli, waarna op 7 juli een hoorzitting gepland staat.
Gaat echt de slechte kant op met de wereld. De EU in handelsoorlog met iedereen.

HLN is zelfs een wereldwijde handelsoorlog liveblog begonnen:
https://www.hln.be/econom(...)ok-voor-eu~ab5735cd/
🇨🇳🇻🇳🇱🇦🇨🇺🇰🇵☭
Let the ruling classes tremble at a communist revolution. The proletarians have nothing to lose but their chains. They have a world to win.
pi_220954289
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:24:33 #3
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_220954557
  woensdag 3 juni 2026 @ 22:27:14 #4
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220954603
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_220954927
De redenen om zelfvoorzienend te worden stapelen zich op
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_220955647
Zo’n handelsovereenkomst heeft dus geen enkele waarde.

Oranje clown heeft zelf ondertekend dat dit dus niet mag.
De Amerikaanse wetgeving geeft aan dat hij nul komma nul mandaat heeft heffingen in te voeren.
pi_220955688
Titel moet zijn: Amerika legt zich zelf wederom importheffingen op.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220956647
Het wordt tijd dat we met de EU terug gaan slaan met eigen importheffingen op Amerikaanse goederen.
Zo gaat deze man maar door.
pi_220956661
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef Pegos het volgende:
Het wordt tijd dat we met de EU terug gaan slaan met eigen importheffingen op Amerikaanse goederen.
Zo gaat deze man maar door.
Precies. Zet onze handelsbazooka maar in. Fuck die kutyanks. :r
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:55:19 #10
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220956668
Dit is zo voorspelbaar.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 09:57:23 #11
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220956685
quote:
14s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:54 schreef vosss het volgende:

[..]
Precies. Zet onze handelsbazooka maar in. Fuck die kutyanks. :r
Handiger is om Amerikaans schuldpapier op de beurs te dumpen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_220956697
“It may be dangerous to be America’s enemy, but to be America’s friend is fatal.”
pi_220956699
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:57 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Handiger is om Amerikaans schuldpapier op de beurs te dumpen.
Ook goed. Zolang we die idioten maar een loer draaien. Het moet maar eens afgelopen zijn met die bullshit. :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:00:33 #14
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220956708
So much winning
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:01:00 #15
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220956712
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:59 schreef vosss het volgende:

[..]
Ook goed. Zolang we die idioten maar een loer draaien. Het moet maar eens afgelopen zijn met die bullshit. :(
Het zal wel een gezellig WK worden
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:01:50 #16
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220956719
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 03:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Zo’n handelsovereenkomst heeft dus geen enkele waarde.

Oranje clown heeft zelf ondertekend dat dit dus niet mag.
De Amerikaanse wetgeving geeft aan dat hij nul komma nul mandaat heeft heffingen in te voeren.
De Amerikaanse wetgeving heeft ook geen waarde meer. Het is een onbetrouwbaar achterlijk land geworden.
  donderdag 4 juni 2026 @ 10:24:38 #17
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220956891
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 09:53 schreef Pegos het volgende:
Het wordt tijd dat we met de EU terug gaan slaan met eigen importheffingen op Amerikaanse goederen.
Zo gaat deze man maar door.
Oh please ja. 1500% op pick-up trucks.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220957013
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:58 schreef raptorix het volgende:
Titel moet zijn: Amerika legt zich zelf wederom importheffingen op.
Titel moet zijn: Amerika gaat voor nieuwe toekomstige terugbetalingen bedrijfsleven.
pi_220957041
Vandaag is ook de deadline dat we het handelsakkoord met de VS zouden moeten invoeren. Mag hopen dat de EU een keer wat ballen laat zien en het helemaal annuleert.
pi_220957046
Misschien wordt het eens tijd dat de EU al die US treasury bonds die ze in hun bezit hebben te gaan dumpen. Dat zal een stevig signaal sturen.
  Redactie Sport donderdag 4 juni 2026 @ 10:58:22 #21
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220957091
Het is wat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_220957104
O ja. Deze vent weer. Met z'n heffingen.

:O
  donderdag 4 juni 2026 @ 11:24:16 #23
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220957395
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 04:58 schreef raptorix het volgende:
Titel moet zijn: Amerika legt zich zelf wederom importheffingen op.
Dit dus. Ik vind het alleen maar goed wat hij doet:

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')