Juist daarom vind ik het leuk, denk ik.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:
Het is wel heel erg Peter Pannekoek.
Niet verkeerd maar ik zie m liever in het theater (kan nog veranderen)
Ik heb een ander nummer van hem op mijn uitvaart muzieklijst staan:quote:
Dat nummer ken ik wel! Ook prachtig.quote:Op zondag 26 juli 2026 21:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb een ander nummer van hem op mijn uitvaart muzieklijst staan:
'Red mij niet'.
Nooit van gehoord, maar nu wel nieuwsgierig.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:03 schreef golfer het volgende:
Geweldige film: Manchester by the sea.
Terechte Oscars gewonnen.
Staat al een tijd op mijn lijstje, toch maar eens werk van maken.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:03 schreef golfer het volgende:
Geweldige film: Manchester by the sea.
Terechte Oscars gewonnen.
Ik ben er wel eens bij geweest en de hele setting zorgt er toch voor dat het indrukwekkend isquote:Op zondag 26 juli 2026 22:25 schreef golfer het volgende:
Wisseling van de wacht op Arlington.
Ik zou moeite hebben om mijn lachen in te houden.
Ooit de ceremonie gezien bij het Parlement in Athene? Ook vrij lachwekkend apartquote:Op zondag 26 juli 2026 22:25 schreef golfer het volgende:
Wisseling van de wacht op Arlington.
Ik zou moeite hebben om mijn lachen in te houden.
Ja en ook die bij Buckingham Palace.quote:Op zondag 26 juli 2026 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooit de ceremonie gezien bij het Parlement in Athene? Ook vrij lachwekkend apart
Nee, wel die zelfde pompomslofjes toen voor de kleinkinderen gekochtquote:Op zondag 26 juli 2026 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Ooit de ceremonie gezien bij het Parlement in Athene? Ook vrij lachwekkend apart
Ik zat ook met open mond te kijken. Mannen van rubberquote:
Foxy Foxtrot met je elastieke benen.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik zat ook met open mond te kijken. Mannen van rubber
Nee. Dat is een docu.quote:Op zondag 26 juli 2026 23:10 schreef Droopie het volgende:
Is die film straks geen keuze van de gast? Gaat over de voormalige premier van Nieuw-Zeeland, wel leuke vrouw.
Wat is dat nou weerquote:
Toch een thema ontdekt. Alles gaat over tijdquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |