Klinkt alsof Peter Pannekoek begrijpt hoe het programma ooit bedoeld was.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:08 schreef golfer het volgende:
''Het zal geen college worden over één onderwerp, maar ik wil de kijker trakteren op een scala aan fragmenten die hopelijk inspireren, enthousiasmeren of emotioneren'', aldus de cabaretier.
Grappig. Ik vind colleges van vakgasten gelardeerd met fragmenten veel leuker dan een bn-er die een willekeurige collage fragmenten komt laten zien.quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:53 schreef JaxStrumley het volgende:
[..]
Klinkt alsof Peter Pannekoek begrijpt hoe het programma ooit bedoeld was.
Als niet zoveel Zomergasten-afleveringen waren verworden tot oersaaie hoorcolleges door figuren die zichzelf helemaal het einde vinden, had het programma misschien kunnen blijven bestaan.
Ik blijf nee zeggen tegen de uitnodigingen.quote:Op maandag 29 juni 2026 19:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hopelijk wel 4 echt grote namen om het laatste seizoen mee af te sluiten. De mensen die steeds hebben afgehouden zullen toch ook wel beseffen dat t nu of nooit is
Deze ga ik wel (terug)kijken.quote:Op maandag 29 juni 2026 12:35 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Nasrah Habiballah, journalist en oud-correspondent Israël en de Palestijnse gebieden voor de NOS, is op zondag 2 augustus de tweede gast in ‘VPRO Zomergasten’. Janine Abbring interviewt haar aan de hand van door haar geselecteerde tv-, online- en filmfragmenten.
‘Ik ben opgegroeid met twee culturen, de Nederlandse en de Palestijnse, en dus met twee werelden. Al vroeg leerde ik me aan te passen aan de wereld waarin ik mij op dat moment begaf, maar ook om daar met de blik van een buitenstaander naar te kijken. Dat hoop ik de kijkers op mijn Zomergastenavond ook mee te kunnen geven.’
Kijk de tweede aflevering van ‘VPRO Zomergasten’ zondag 2 augustus om 20.15 uur op NPO 2.
Dit boeit niemandquote:Op dinsdag 30 juni 2026 11:43 schreef golfer het volgende:
[ afbeelding ]
Theatermaker en artiest Merel Pauw (Amsterdam, 1995) is op zondag 9 augustus de derde gast in VPRO Zomergasten. Janine Abbring interviewt haar aan de hand van door haar geselecteerde tv-, online- en filmfragmenten. Pauw: ‘Mijn ideale televisieavond is zoals mijn identiteit: grenzeloos, absurd en vol angsten. Ik houd niet van kunst die de wereld laat zien zoals ‘ie is. Maar ik houd van kunst die de wereld groter maakt én je de wereld laat voelen, dus van fantasie en absurdisme.’
Merel Pauw is actrice, theatermaker en artiest. Sinds 2021 maakt ze muziek onder de naam Elmer. Pauw staat op de grootste Nederlandse festivals, waaronder Lowlands en Best Kept Secret, en ontving in 2025 de AFAS Edisons Pop in de categorie ‘Nieuwkomer’.
Niemand ben jij?quote:
Ik wel van zijn boeken.quote:
Gelukkig ook het laatste seizoen.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:01 schreef Hugo_Treger het volgende:
Dit wordt met afstand het slechtste seizoen ooit. Redenen om te kijken? Nul.
ik zal sowieso af en toe wel kijken, maar ik had ook wat spectaculairder namen verwacht ja.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:01 schreef Hugo_Treger het volgende:
Dat deed je toch al niet.quote:Op woensdag 1 juli 2026 17:01 schreef Hugo_Treger het volgende:
We zullen je enorm missen als je niet kijkt.quote:Op donderdag 2 juli 2026 07:41 schreef DrDentz het volgende:
Sigrid Kaag 😐
Pure zelfkastijding als je daarnaar uren gaat zitten kijken
Griet was als een hond met een kwispelende staart die teveel fan was van haar gasten. Wat dat betreft is Janine iets afstandelijkerquote:Op donderdag 2 juli 2026 14:20 schreef Kanaroe het volgende:
Leuke gasten, ik kijk uit naar Nasra Habiballah, dat vind ik een intrigerende vrouw.
So wie so leuk dat Janine Abbring het nog een keer presenteert, zij kan lekker fel worden en doorvragen naar mijn opinie
Griet Op De Beeck vond ik minder prettig als gastpresentator
Mooie vergelijkingquote:Op donderdag 2 juli 2026 15:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Griet was als een hond met een kwispelende staart die teveel fan was van haar gasten. Wat dat betreft is Janine iets afstandelijker
Inderdaad. Vrij onbekende gast.quote:Op vrijdag 3 juli 2026 10:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Jim van Os. Dat is er niet echt uitgaan met een bang
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |