Aha. Dus dit meesterwerkje gecomponeerd in een dronken roes is helemaal niet van Donna Summer.... Hoewel ze het op haar manier ook wel weer mooi vertolkt heeft. Maar het gaat dus oorspronkelijk over de ware belevenissen van Richard Harris. Dat zullen niet veel mensen weten.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:49 schreef Hiddendoe het volgende:
Wat ik wil en wat de bedoeling is van dit topic is dat jij gewoon al je songs hier plaatst die iets voor jou betekenen.
TS begint.
Bekijk deze YouTube-video
Mijn alltime favorite song.
Toen kwam ie (eindelijk)?quote:
Er zit een hele geschiedenis achter dit nummer.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Aha. Dus dit meesterwerkje gecomponeerd in een dronken roes is helemaal niet van Donna Summer.... Hoewel ze het op haar manier ook wel weer mooi vertolkt heeft. Maar het gaat dus oorspronkelijk over de ware belevenissen van Richard Harris. Dat zullen niet veel mensen weten.
Joey Dyser had wel goud in handen met dat prachtige nummer. Klassieker. Helaas wilde het met de rest niet zo lukken. Vandaar dat zij als een one hit wonder bekend staat.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:06 schreef Hiddendoe het volgende:
Drie zeldzame en kostbare parels van Nederlandse bodem die wij zouden moeten koesteren alsof het onze eigen kinderen waren.
Waarom? Dit lied is van 1988.quote:Op woensdag 3 juni 2026 19:52 schreef maily het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik werd altijd emotioneel van dit lied en kon het niet verklaren.
Op 20-09-2018 werd het duidelijk.
Klopt. Maar Joey had er gewoon geen zin meer in.quote:Op woensdag 3 juni 2026 20:19 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Joey Dyser had wel goud in handen met dat prachtige nummer. Klassieker. Helaas wilde het met de rest niet zo lukken. Vandaar dat zij als een one hit wonder bekend staat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 juni 2026 21:58 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Sorry hoor. Ik zal je niet meer lastig vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |