abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220958930
Laat de garage het deurpaneel eraf halen en laten zien wat defect is.
Waarschijnl idd geen nieuw raam nodig
pi_220967083
Ook even wat met de chat gedaan, belangrijk werkt het motortje nog? Zoja dan geeft ie aan dat hij idd door de klemmen gevallen kan zijn, ook al omdat het raam nog wel omhoog kan, kortom je zou dit zelf kunnen doen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220967827
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 18:58 schreef gianni61 het volgende:
Een paar tientjes materiaal en een dag werkloon voor een monteur, dan zit je al makkelijk al 500 euro
Een dag geloof je het zelf? Dit zou max 2 uurtjes moeten duren
pi_220974482
Ik had eens een gordel die stuk was (kinderen hadden er troep in gestopt).
De Ford dealer gebeld en die konden het voor 450 euro repareren. Volgens hen moest de hele achterbank eruit en daarna weer worden teruggezet wat een dag werk zou zijn. Ze hadden wel meteen tijd wat ik vreemd vond....
Toch maar een andere Ford dealer gebeld, die gaf aan dat materiaal + arbeid 110 euro was. Bank hoefde helemaal niet los, konden ze zo bij. De andere dealer teruggebeld en hij bleef bij zijn verhaal, zei letterlijk ga maar naar die ander dan we willen jou niet als klant. :W

Dusssss altijd ff rond bellen :Y

[ Bericht 4% gewijzigd door Sport_Life op 06-06-2026 21:21:48 ]
pi_220974501
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:14 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had eens een gordel die stuk was (kinderen hadden er troep in gestopt).
De Ford dealer gebeld en die konden het voor 450 euro repareren. Volgens hen moest de hele achterbank eruit en daarna weer worden teruggezet wat een dag werk zou zijn.
Toch maar een andere Ford dealer gebeld, die gaf aan dat materiaal + arbeid 110 euro was. Bank hoefde helemaal niet los, konden ze zo bij. De dealer

Dusssss altijd ff rond bellen :Y
Echt triest dat dealers ook zo zijn.
Van de garage op de hoek kan ik het nog verwachten, maar een dealer zou je toch andere service van verwachten. Gewoonlijk eerlijk, zoals het hoort en andersom ook wordt verwacht.
pi_220974513
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Echt triest dat dealers ook zo zijn.
Van de garage op de hoek kan ik het nog verwachten, maar een dealer zou je toch andere service van verwachten. Gewoonlijk eerlijk, zoals het hoort en andersom ook wordt verwacht.
Ja ik werd later nog teruggebeld door de regio directeur dat het een vergissing was van die medewerker en zijn grote bek had ie ook een reden voor enz . Of ik de negatieve reactie op Google aub weg wilde halen. Nee dus.
pi_220974547
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:18 schreef Sport_Life het volgende:
Of ik de negatieve reactie op Google aub weg wilde halen
Goed gedaan om te laten staan.
Hier zijn ze dus wel gevoelig voor.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 21:47:17 #33
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_220974734
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Echt triest dat dealers ook zo zijn.
Van de garage op de hoek kan ik het nog verwachten, maar een dealer zou je toch andere service van verwachten. Gewoonlijk eerlijk, zoals het hoort en andersom ook wordt verwacht.
Of onvoldoende kennis. Systemen en onderdelen worden steeds complexer. Pas als je iets een paar keer gedaan hebt weet je hoe het moet en hoe je het sneller kan doen. De ene garage heeft met probleem x al vaker te maken gehad dan een andere garage. Heb je als klant niks aan natuurlijk.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_220975207
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:47 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Of onvoldoende kennis. Systemen en onderdelen worden steeds complexer. Pas als je iets een paar keer gedaan hebt weet je hoe het moet en hoe je het sneller kan doen. De ene garage heeft met probleem x al vaker te maken gehad dan een andere garage. Heb je als klant niks aan natuurlijk.
Maar juist bij een merkdealer zou je daar goede handleidingen verwachten van je merk, zodat iedere werkplaats het hetzelfde doet... of denk ik teveel in verwachtingen ipv realiteit?
pi_220981520
Allemaal goede tips en leuke reacties!

Maar heeft iemand er misschien nog aan gedacht wat de eigenaar van de wagen wil?

Het zou wat zijn zeg, er staat hier net twee weken een wagen van 60K voor de deur, iemand sloopt het raam en krijgt ook nog eens praatjes over hoe één en ander gemaakt zou moeten worden?

In mijn geval is slopen ook kopen, dus mijn auto gaat naar mijn vaste dealer/garage voor reparatie en die rekening zal links/rechtsom toch echt betaald moeten worden…
  dinsdag 23 juni 2026 @ 09:29:02 #36
443733 Pajanus
grgr pajanus
pi_221124359
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Echt triest dat dealers ook zo zijn.
Van de garage op de hoek kan ik het nog verwachten, maar een dealer zou je toch andere service van verwachten. Gewoonlijk eerlijk, zoals het hoort en andersom ook wordt verwacht.
Tja, je moet ook vragen hoe m.i.

Als de ene het onderdeel vervangt en de ander repareert, daar zit ook verschil in.

Ik ben het overigens compleet met je eens, dealers zijn vreselijk.
Lachen joh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')