Een dag geloof je het zelf? Dit zou max 2 uurtjes moeten durenquote:Op woensdag 3 juni 2026 18:58 schreef gianni61 het volgende:
Een paar tientjes materiaal en een dag werkloon voor een monteur, dan zit je al makkelijk al 500 euro
Echt triest dat dealers ook zo zijn.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:14 schreef Sport_Life het volgende:
Ik had eens een gordel die stuk was (kinderen hadden er troep in gestopt).
De Ford dealer gebeld en die konden het voor 450 euro repareren. Volgens hen moest de hele achterbank eruit en daarna weer worden teruggezet wat een dag werk zou zijn.
Toch maar een andere Ford dealer gebeld, die gaf aan dat materiaal + arbeid 110 euro was. Bank hoefde helemaal niet los, konden ze zo bij. De dealer
Dusssss altijd ff rond bellen
Ja ik werd later nog teruggebeld door de regio directeur dat het een vergissing was van die medewerker en zijn grote bek had ie ook een reden voor enz . Of ik de negatieve reactie op Google aub weg wilde halen. Nee dus.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Echt triest dat dealers ook zo zijn.
Van de garage op de hoek kan ik het nog verwachten, maar een dealer zou je toch andere service van verwachten. Gewoonlijk eerlijk, zoals het hoort en andersom ook wordt verwacht.
Goed gedaan om te laten staan.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:18 schreef Sport_Life het volgende:
Of ik de negatieve reactie op Google aub weg wilde halen
Of onvoldoende kennis. Systemen en onderdelen worden steeds complexer. Pas als je iets een paar keer gedaan hebt weet je hoe het moet en hoe je het sneller kan doen. De ene garage heeft met probleem x al vaker te maken gehad dan een andere garage. Heb je als klant niks aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Echt triest dat dealers ook zo zijn.
Van de garage op de hoek kan ik het nog verwachten, maar een dealer zou je toch andere service van verwachten. Gewoonlijk eerlijk, zoals het hoort en andersom ook wordt verwacht.
Maar juist bij een merkdealer zou je daar goede handleidingen verwachten van je merk, zodat iedere werkplaats het hetzelfde doet... of denk ik teveel in verwachtingen ipv realiteit?quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of onvoldoende kennis. Systemen en onderdelen worden steeds complexer. Pas als je iets een paar keer gedaan hebt weet je hoe het moet en hoe je het sneller kan doen. De ene garage heeft met probleem x al vaker te maken gehad dan een andere garage. Heb je als klant niks aan natuurlijk.
Tja, je moet ook vragen hoe m.i.quote:Op zaterdag 6 juni 2026 21:16 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Echt triest dat dealers ook zo zijn.
Van de garage op de hoek kan ik het nog verwachten, maar een dealer zou je toch andere service van verwachten. Gewoonlijk eerlijk, zoals het hoort en andersom ook wordt verwacht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |