Je loopt iemand zijn meisje omver en als diegene aanspreekt sla je hem direct een gebroken kaak.quote:Man knock-out en gebroken kaak geslagen op Koningsdag, politie deelt beelden
De politie heeft beelden gedeeld van twee mannen die op Koningsdag iemand zwaar hebben mishandeld. Dat gebeurde op de Spuistraat in het centrum. Een van de twee mannen staat het slachtoffer zo hard dat hij bewusteloos raakt, later bleek dat hij zijn kaak op drie plekken had gebroken. Door de beelden te publiceren hoopt de politie te achterhalen wie die twee agressieve mannen zijn.
De mishandeling gebeurde op 27 april, rond 20.30 uur. De vriendin van het slachtoffer werd geduwd waarna ze ten val kwam. Toen hij de man die haar had geduwd aansprak, kreeg hij een vuistslag tegen zijn kaak. Na een paar minuten kwam hij bij, waarna hij erachter kwam dat er bloed uit zijn mond kwam en dat zijn kaak scheef stond.
Naast deze man, is de politie ook nog op zoek naar een andere verdachte. Hij deelde ook klappen uit aan een ander slachtoffer. De politie hoopt dat mensen die getuige waren of weten wie de mannen zijn contact opnemen.
https://www.at5.nl/artike(...)olitie-deelt-beelden
https://www.instagram.com/p/DZE3hcFmJ49/
Moeten we nu maar raden welk nieuwsmedium schrijft alsof zij het centrum van het universum zijn?quote:Dat gebeurde op de Spuistraat in het centrum
De vrouw die hem een duw gaf is nu hoer.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:14 schreef Elan het volgende:
Wel netjes dat die medestanderparel gelijk ingrijpt
Gooi jezelf ook in de afvalbakquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:28 schreef PurifieR het volgende:
Precies het soort afval wat liefst direct eruit gekieperd moet worden. En dat zeg ik enkel omdat ik waarschijnlijk een ban krijg als ik zeg wat er werkelijk met dit bruine (hoe kan het ook anders) vuilnis moet gebeuren.
Men weigert toch ook om aan bedreigden wapens te geven, zodat gewelddadige mannen geen kans meer zouden hebben.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:25 schreef Koortsdroom het volgende:
Op welke partij zou het slachtoffer voortaan stemmen?
Zelfs de meest verstokte linkiewinkie zal toch op een keer doorhebben dat het niet zo'n goed idee is om Nederland vol te pompen met dit soort lui.
Als hij tot nu toe pro-immigratie stemde was het wel een boomering tik in eigen gezicht.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:25 schreef Koortsdroom het volgende:
Op welke partij zou het slachtoffer voortaan stemmen?
Zelfs de meest verstokte linkiewinkie zal toch op een keer doorhebben dat het niet zo'n goed idee is om Nederland vol te pompen met dit soort lui.
Ik zou zelfs zeggen dat het de schuld van het slachtoffer is, want ik kom nou nooit in situaties waarbij mijn kaak met 1 klap op drie plekken breekt. Als ik klappen krijg dan blijf ik gewoon staan en gaan. Dat hem dit wel overkomt zegt wel iets.quote:
Ja klopt, AT5. Een Amsterdams regionaal mediumquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Moeten we nu maar raden welk nieuwsmedium schrijft alsof zij het centrum van het universum zijn?
Oh wacht, ik denk dat ik het wel weet.
Geen idee, zo goed ben ik nou ook weer niet tuis in deze materie.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:50 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou zelfs zeggen dat het de schuld van het slachtoffer is, want ik kom nou nooit in situaties waarbij mijn kaak met 1 klap op drie plekken breekt. Als ik klappen krijg dan blijf ik gewoon staan en gaan. Dat hem dit wel overkomt zegt wel iets.
Denk niet dat ze over geloof nadenken maar “ons” gewoonweg als zwakke k*anker kaaskop zien. Ze houden doorgaans van een goede joint en een hoer (altijd druk met dat soort in de rosse buurten), staat allemaal niet in het boek van Allah naar mijn weten.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 17:09 schreef Koortsdroom het volgende:
Wel weer een goede reminder voor blanken dat je altijd wat bij je moet hebben wanneer je de stad in gaat.
Vergeet niet, het zijn niet alleen steeds dezelfde daders in Opsporing Verzocht, maar ook dezelfde slachtoffers.
Wij als 'ongelovige varkens' zijn vogelvrij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |