Nu AI nog.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ten tijde van corona, en vlak ervoor, ging het als een speer. Maar nu is het meer een lekke fietsband idd....
Wij hebben een bosbrandradarquote:
Dat mag wat mij betreft helemaal deaud.quote:
Die toont wanneer defensie aan het oefenen is?quote:
Gaat even hard hier en nu is het al weer rustiger.quote:
Buutn'landerquote:
Nat of heet?quote:
Nee, wanneer mensen het een goed idee vinden om te bbq-en in een bos en er daardoor 250+ brandweerlui en 2 blusvliegtuigen uit mogen rukkenquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die toont wanneer defensie aan het oefenen is?
Jebentzellufquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gaat even hard hier en nu is het al weer rustiger.
[..]
Buutn'lander
PROUD TO BE WHITE.quote:
In de gezondheidszorg kan het nuttig zijn, maar de rest is het complete slop.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag wat mij betreft helemaal deaud.
quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die toont wanneer defensie aan het oefenen is?
Opbokken met die hittequote:
KILL SKYNETquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat mag wat mij betreft helemaal deaud.
quote:
Ja niet zoals hijquote:
Ik heb geen jas, paraplu of waterdichte schoenen bij me. Ga ik verdrinken?quote:
Wel aardig van die mensen dat ze de lokale hulpverleners ook uitnodigen op de barbecuequote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, wanneer mensen het een goed idee vinden om te bbq-en in een bos en er daardoor 250+ brandweerlui en 2 blusvliegtuigen uit mogen rukken
Niet vandaag, misschien later.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen jas, paraplu of waterdichte schoenen bij me. Ga ik verdrinken?
Kan deze niet effe in een spoilerquote:
verdrinken? neequote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb geen jas, paraplu of waterdichte schoenen bij me. Ga ik verdrinken?
Oke oke. Gelukkig maar.quote:
huehuequote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
verdrinken? nee
ongeloofelijk nat worden? dat wel
Buienradar zegt dat het gaat regenen als ik binnen ben dus vandaag inderdaad geen probleemquote:Op dinsdag 2 juni 2026 09:28 schreef mschol het volgende:
[..]
verdrinken? nee
ongeloofelijk nat worden? dat wel
quote:
DEUS VULT! The bourbon barrel wills itquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |