Noorwegen speelt ook prima iddquote:Op zondag 7 juni 2026 21:49 schreef Badada het volgende:
[..]
Ik vind dat de Noren zich goed houden hoor, 31ste in de fifa ranking. Ze spelen best oké.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |