Poep in het frituurvet! En dan niet Belgisch poepen natuurlijkquote:Op zondag 31 mei 2026 17:50 schreef Marsenal het volgende:
Een euro voor een toiletbezoek, terwijl ik godnondjenu ook al eten heb besteld.
Smerige vette snacks, maar ik maakte me al geen illusies. Maar dat ik dan ook nog moet betalen om door dat kutpoortje te moeten, nou zak maar in de stront. En dan probeert ie me tot tweemaal toe ook nog die perlut-snack aan te smeren waar de kinderen bij zijn, de meest homoseksuele snack ooit. Komt er waarschijnlijk gewoon niet van af, dus probeert het gewoon bij een domme ollander.
Ballentent, zou niet meer komen.
[ afbeelding ]
(Ik ben niet de man op de foto)
Nou ik vind je best een stoere man aldaar. Een man die weet waarvoor ie staat en dat in de praktijk brengt. Hoef je je niet voor te schamen.quote:
Is Trucker Jelle. Geen idee of dat TS is maar ik denk het wel hoor.quote:
Is dat trucker Jelle?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:54 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Is Trucker Jelle. Geen idee of dat TS is maar ik denk het wel hoor.
Trucker Jelle Giesing. Stoere trucker die graag de E17 aandoet. Geen idee of dat ook de TS is. Maar binnenkort kan dat niet meer.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb die perlutsnack even gegoogled en ben ervan overtuigd dat het een subtiele stille flirtpoging was.
[..]
Is dat trucker Jelle?
Dus ook binnenkort dat niet meer. Waar moet het heen met deze wereld.quote:De Perlut is niet alleen lekker, maar ook een gespreksonderwerp op zich ...
Gaat E17 stoppen? Ben benieuwd waar trucker Jelle dan zijn snacks vandaan gaat halen.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Trucker Jelle Giesing. Stoere trucker die graag de E17 aandoet. Geen idee of dat ook de TS is. Maar binnenkort kan dat niet meer.
Zij komen natuurlijk altijd wel weer aan de kost. Die truckers redden zich wel. Maar voor nu even een hard gelag voor de boys.quote:Op zondag 31 mei 2026 19:00 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Gaat E17 stoppen? Ben benieuwd waar trucker Jelle dan zijn snacks vandaan gaat halen.
Eeks, dat is inderdaad Jelle Giesing.quote:Op zondag 31 mei 2026 18:58 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Trucker Jelle Giesing. Stoere trucker die graag de E17 aandoet. Geen idee of dat ook de TS is. Maar binnenkort kan dat niet meer.
Als dat geen trauma's gaat opleveren.... Lijkt wel het wilde westen daar in Belgique.quote:Op zondag 31 mei 2026 17:50 schreef Marsenal het volgende:
En dan probeert ie me tot tweemaal toe ook nog die perlut-snack aan te smeren waar de kinderen bij zijn
Ik reed eerlijk gezegd de andere kant op, richting Nederland, en ik tankte in belgique inderdaad onder de 2 euro. Maar als je een euro vraagt om te pissen terwijl ik ook al eten en drinken bij je bestel, dan lijkt me dat gewoon schofterig.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:04 schreef -Sigaartje het volgende:
Zeiken over een euro. Terwijl je in de auto stapt vanuit midden Nederland om met die hoge brandstofprijzen naar België te rijden. En dan lopen klagen over een euro. Tjonge jonge jonge.
Volgens mij is het die gast van Lucky Letters?quote:Op zondag 31 mei 2026 18:56 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik heb die perlutsnack even gegoogled en ben ervan overtuigd dat het een subtiele stille flirtpoging was.
[..]
Is dat trucker Jelle?
Ik vind het schofterig dat je erover klaagt. Ga dan niet pissen daar. Jeetje man, wat is nou een euro. Gun die man dat, het zijn al zulke moeilijke tijden.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:10 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik reed eerlijk gezegd de andere kant op, richting Nederland, en ik tankte in belgique inderdaad onder de 2 euro. Maar als je een euro vraagt om te pissen terwijl ik ook al eten en drinken bij je bestel, dan lijkt me dat gewoon schofterig.
En dan ook nog een handendroger die naast je handen blaast en als je dan je handen onder de warme lucht houdt schakelt de sensor van de blazer uit waardoor je steeds heen en weer vam sensor naar luchtstroom moet. Dat is toch een schande.
2,70 voor een raketje, ik gun die man geen kloot.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:12 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Ik vind het schofterig dat je erover klaagt. Ga dan niet pissen daar. Jeetje man, wat is nou een euro. Gun die man dat, het zijn al zulke moeilijke tijden.
Die is door zijn zoon doodgeslagen dus dat lijkt me stug.quote:Op zondag 31 mei 2026 20:11 schreef knoopie het volgende:
[..]
Volgens mij is het die gast van Lucky Letters?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |