quote:Wie niet
Op woensdag 26 februari 2003 16:57 schreef Ripley het volgende:[..]
Coco's, dat ken ik alleen nog vanuit een vaag brugklasverleden toen het happy hour van 5 tot 6 was op vrijdagmiddag
.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 16:55 schreef HeatWave het volgende:[..]
Mr Coco's
quote:Da's idd een herinnering die velen in AMsterdam eraan hebben
Op woensdag 26 februari 2003 16:57 schreef Ripley het volgende:[..]
Coco's, dat ken ik alleen nog vanuit een vaag brugklasverleden toen het happy hour van 5 tot 6 was op vrijdagmiddag
.
Wij: "Goedenavond, we willen voor veertig man spareribs !"
Portier: "Optiefuh "
quote:Kweetniet? Ik zat heel even rond eh, wat zal het geweest zijn uur of half 11 achteraan de grote tafel in het midden met een knappe gozer
Op woensdag 26 februari 2003 17:02 schreef Ripley het volgende:
Manono! Ik word nu toch wel behoorlijk nieuwsgierig. Heb ik zonder het te weten de beroemde manono gezien?.
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 17:11 schreef Manono het volgende:
Eten id buurt van het Schuim, Spuistraat:
- Pizzeria id Paleisstraat,
- Thai in de Spuistraat
- Burger King & Mc Donalds Nieuwendijk
- Haasje Claes, oudhollands restaurant id Spuistraat
- Alles op de Damstraat Zeedijk en Nieuwmarkt en dat is nogal wat
- Shoarma Rozengracht (en al het andere op de Rozengracht)
saturnino in de reguliersdwars en de garlic queen vind ik zelf wel okay, maar die zijn een beetje klein
Misschien is het handig als yvonne binnenkort een indicatie van het aantal mensen geeft
Is nomads leuk, manono?
quote:Ik zat aan de andere kant van de tafel toen
Op woensdag 26 februari 2003 17:14 schreef Manono het volgende:[..]
Kweetniet? Ik zat heel even rond eh, wat zal het geweest zijn uur of half 11 achteraan de grote tafel in het midden met een knappe gozer
Maar ik was denk ik afgeleid door de knappe gozer
quote:Ben Cohen ?
Op woensdag 26 februari 2003 17:11 schreef Manono het volgende:
- Shoarma Rozengracht (en al het andere op de Rozengracht)
Wat dacht je anders van Humprey's op de NZ Kolk.
Ik denk dat er trouwens wel iets geregeld moet gaan worden qua reserveren.
ANders wordt dat helemaal niets met dat eten.
De MacD of de BK kan je wel overvallen met een mannetje of 40, maar dat kan je niet maken bij een echt restaurant.
quote:Ik: zilveren oorringen, zwart coltruitje, rechte zwarte broek, leren puntlaarzen met hoge hakken
Op woensdag 26 februari 2003 17:14 schreef Manono het volgende:
Kweetniet? Ik zat heel even rond eh, wat zal het geweest zijn uur of half 11 achteraan de grote tafel in het midden met een knappe gozer
quote:Godverdorie, ik weet het niet meer. Shit!
Op woensdag 26 februari 2003 17:18 schreef Manono het volgende:[..]
Ik: zilveren oorringen, zwart coltruitje, rechte zwarte broek, leren puntlaarzen met hoge hakken
Ik had een laag uitgesneden zwart truitje en een zwarte broek aan. En ik heb tegenwoordig half lang krullend blond haar. En ik zat naast wat meiden die een Thee-feest vierden of zo .
En naast een witte jongen met donker haar, mijn homootje dus
Klinkt dat bekend?
quote:Nomads is wel leuk, maar vrij duur en hautain. Ze hebben er liever geen jolige luidruchtige groepen en soms zeggen ze dat zelfs bij de reservering, dusseh, als jullie van plan zijn je keurig te gedragen..!
Op woensdag 26 februari 2003 17:15 schreef Ripley het volgende:[..]
Subtiel
saturnino in de reguliersdwars en de garlic queen vind ik zelf wel okay, maar die zijn een beetje klein
Misschien is het handig als yvonne binnenkort een indicatie van het aantal mensen geeft
Is nomads leuk, manono?
Zou dan eerder kiezen voor Marrakech op de NZ Kolk naast ploitiebureau. Kun je lekker betaalbaar Marokkaans eten in zo'n Marokkaanse zithoek, maar dat moet je dan wel ff aangeven bij de reservering.
Andere optie is de Bedoeïnentent in het Krasnapolsky. Ook wel aan de prijzige kant.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 26-02-2003 17:32]
quote:Ja, dat bedoeineneten in het Kras heb ik ook wel goede dingen over gehoord. Maar ik denk dat de meeste meeters bij het woord prijzig afhaken. Inclusief mijzelf, na barcelona. Vermoed ik
Op woensdag 26 februari 2003 17:27 schreef Manono het volgende:[..]
Nomads is wel leuk, maar vrij duur en hautain. Ze hebben er liever geen jolige luidruchtige groepen en soms zeggen ze dat zelfs bij de reservering, dusseh, als jullie van plan zijn je keurig te gedragen..!
Zou dan eerder kiezen voor Marrakech op de NZ Kolk naast ploitiebureau. Kun je lekker betaalbaarMarrokaans eten in zo'n Marrokaanse zithoek, maar dat moet je dan wel ff aangeven bij de reservering.
Andere optie is de Bedoeïnentent in het Krasnapolsky. Ook wel aan de prijzige kant.
quote:Ik heb er persoonlijk geen moeite mee om wat geld uit te geven, maar het moet natuurlijk niet te gek worden.
Op woensdag 26 februari 2003 17:29 schreef Ripley het volgende:[..]
Ja, dat bedoeineneten in het Kras heb ik ook wel goede dingen over gehoord. Maar ik denk dat de meeste meeters bij het woord prijzig afhaken. Inclusief mijzelf, na barcelona. Vermoed ik
Wat kost een couvertje bij die bedoiene-toko eigenlijk ?
quote:Hello! Ik was 'in diep gesprek verwikkeld'. Met een knappe gozer. Denk je dat mijn belangstelling dan uitgaat naar een paar theeleutende tantes gggggg
Op woensdag 26 februari 2003 17:21 schreef Ripley het volgende:[..]
Godverdorie, ik weet het niet meer. Shit!
Ik had een laag uitgesneden zwart truitje en een zwarte broek aan. En ik heb tegenwoordig half lang krullend blond haar. En ik zat naast wat meiden die een Thee-feest vierden of zo
.
En naast een witte jongen met donker haar, mijn homootje dus
Klinkt dat bekend?
quote:Hoe zag ie eruit? Was het een halfbloedje?
Op woensdag 26 februari 2003 17:31 schreef Manono het volgende:[..]
Hello! Ik was 'in diep gesprek verwikkeld'. Met een knappe gozer. Denk je dat mijn belangstelling dan uitgaat naar een paar theeleutende tantes gggggg
quote:Neuuuuuuuh.
Op woensdag 26 februari 2003 17:32 schreef Ripley het volgende:
Hoe zag ie eruit? Was het een halfbloedje?
quote:Ow, okay. Volgende keer zal ik beter opletten
Op woensdag 26 februari 2003 17:34 schreef Manono het volgende:[..]
Neuuuuuuuh.
En als ik je vind krijg je een drankje
quote:Daar houd ik je aan!
Op woensdag 26 februari 2003 17:36 schreef Ripley het volgende:
Ow, okay. Volgende keer zal ik beter opletten.
En als ik je vind krijg je een drankje
quote:Ik dacht al, wanneer zegt er iemand iets.
Op woensdag 26 februari 2003 17:37 schreef static het volgende:
Bevalt het theekransje, dames?
quote:Gewoon ff post 1 in de gaten houden. Zodra Yvonne ff tijd heeft, zal ze deze updaten.. Toch?
Op woensdag 26 februari 2003 17:51 schreef Maanvis het volgende:
Wie komen er allemaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |