Tenzij het misluktquote:Op maandag 1 juni 2026 10:17 schreef Bargehassus het volgende:
Zelfmoord. Dat is wel het laatste wat ik zou doen.
Benieuwd hoeveel air miles ie nu heeft.quote:Op maandag 1 juni 2026 09:52 schreef BeriBeri het volgende:
Heeft die z'n laatste vlucht nog gefilmd?
Aantal jaar terug nog een vent die van een flat van 30+ meter afsprong. Maar die belandde op een auto.. Dat gaf net even teveel mee dus die leeft nog.quote:
Dan heeft die pech gehad.quote:Op maandag 1 juni 2026 10:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Aantal jaar terug nog een vent die van een flat van 30+ meter afsprong. Maar die belandde op een auto.. Dat gaf net even teveel mee dus die leeft nog.
Ik heb een paar momenten gehad waarbij ik bijv voor een trein wilde springen en dat besef van wat het met anderen doet echt wel weg is.quote:Op zondag 31 mei 2026 08:03 schreef de_boswachter het volgende:
Wat een vreselijke debiel.
‘Ja maar als je in zo’n staat verkeerd weet je niet meer wat je doet en wat je je omgeving en anderen aan doet’
Flikker op zeg, wat een malloot. Dit doen met tig getuigen of een pak pillen vreten en niemand die je ziet. Waardeloos, bah. Ook lekker als je hem in de tuin krijgt.
———-
Heb je zelfmoordneigingen? Bel 113.
———-
quote:Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik heb een paar momenten gehad waarbij ik bijv voor een trein wilde springen en dat besef van wat het met anderen doet echt wel weg is.
Maar dit is me te showachtig. Die wilde eruit stappen met een knaller...
Uh ik hoop dat je een dolletje maakt maat.quote:Op maandag 1 juni 2026 19:24 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Ik heb een paar momenten gehad waarbij ik bijv voor een trein wilde springen en dat besef van wat het met anderen doet echt wel weg is.
Maar dit is me te showachtig. Die wilde eruit stappen met een knaller...
Nope, maar is allemaal goedgekomen.quote:Op maandag 1 juni 2026 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uh ik hoop dat je een dolletje maakt maat.
Ik ken vaag iemand die mist twee benen. Lag op het verkeerde spoor. Nek op de rails maar trein kwam van andere kant. Ipv de nek werden de benen eraf geredenquote:Op maandag 1 juni 2026 10:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Aantal jaar terug nog een vent die van een flat van 30+ meter afsprong. Maar die belandde op een auto.. Dat gaf net even teveel mee dus die leeft nog.
Bij parasailen was een vrouw die in paniek raakte en zichzelf losmaakte.quote:Op zondag 31 mei 2026 03:21 schreef 111210 het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat je (als je zelf al instapt) een paniekaanval krijgt. Een ballonvaart is onder het algemeen vrij rustgevend
Een van de comments eronder:quote:Op dinsdag 2 juni 2026 14:55 schreef junkiesietze het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik zag laatst dit filmpje van een skydiver die uit een luchtballon wilde springen, maar werd tegengehouden door de ballonvaarder. Die zei dat als hij was gesprongen de rest van de ballonvaarders ook waren omgekomen, er werd niet uitgelegd waarom. Weet iemand dit? want hier is ook niet iedereen omgekomen oid.
Makes sense, maar waarom gebeurde dit dan niet deze keer?quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Een van de comments eronder:
So if people don't know, the balloon losing that weight causes it to accelerate upwards faster than it should. The flap at the top that lets heat out suddenly has a lot of downward force on it from the vertical movement. It can cause it to aet stuck open. Now the balloon looses too much air and plummets. The canopy collapses into a thin balloon, the heat from the thrust now burns the fabric and it's a death sentence
The normal procedure is the balloon starts a specific controlled descent, the person then jumps and the buoyancy then becomes neutral with the lost weight and the balloon levels off.
Geen idee, was er niet bijquote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:13 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Makes sense, maar waarom gebeurde dit dan niet deze keer?
Er schijnen best veel overlevers te zijn bij de treinspringers.. Ben je mentaal al helemaal kapot, is je fysiek ook naar de tering.quote:Op maandag 1 juni 2026 23:01 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik ken vaag iemand die mist twee benen. Lag op het verkeerde spoor. Nek op de rails maar trein kwam van andere kant. Ipv de nek werden de benen eraf gereden
Is ook eens een docu over geweest bij BNNVara volgens mij. Meisje die nu zonder benen in een rolstoel zat...quote:Op maandag 1 juni 2026 23:01 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Ik ken vaag iemand die mist twee benen. Lag op het verkeerde spoor. Nek op de rails maar trein kwam van andere kant. Ipv de nek werden de benen eraf gereden
1 keer de gevolgen van een voor de trein zelfmoord gezien, dat was niet best.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 15:47 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Er schijnen best veel overlevers te zijn bij de treinspringers.. Ben je mentaal al helemaal kapot, is je fysiek ook naar de tering.
Same. En een oom was bij de brandweer, die mocht ze altijd bij elkaar rapen.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 keer de gevolgen van een voor de trein zelfmoord gezien, dat was niet best.
Eer dat je die vlekken van de trein krijgtquote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:27 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
1 keer de gevolgen van een voor de trein zelfmoord gezien, dat was niet best.
We mochten toendertijd stapvoets erlangs rijden (was bij een tegemoetkomende trein gebeurd), de voorkant van de 1600 Loc zat inderdaad onder de spetters. En een stuk verderop wat stukjes plastic waar een hand en een schoen onderuit staken.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eer dat je die vlekken van de trein krijgt
Deze man waren ze ook bijeen aan het zoeken was niet heel veel herkenbaars meer aan. Bizar.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:31 schreef PurifieR het volgende:
[..]
Same. En een oom was bij de brandweer, die mocht ze altijd bij elkaar rapen.
Ging ie daarna babi pangang halen omdat ie honger had gekregen
Brandweerslang denk ik dat weet ik niet trein stond een stukje verderop ik weet wel dat zijn schoen bij de melkboer op het erf lag en dat ze overal in de sloten weiland gedeeltes weghaalden en de machinist helemaal aangeslagen was.quote:Op dinsdag 2 juni 2026 16:38 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Eer dat je die vlekken van de trein krijgt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |