abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220936585
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 14:10 schreef MisterFox het volgende:

[..]
[..]
Ik blijf trouw aan Thunderbird. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad en zie niet de meerwaarde om na 10 jaar over te stappen. :)
Ik heb tot nu toe ook nog geen problemen met Thunderbird gehad, en ik heb qua andere clients wel redelijk wat rondgekeken op zowel Windows als Linux. Maar het kan nooit kwaad om rond te blijven kijken wat er op de markt is. Dat gezegd hebbende, is er ook geen noodzaak om over te stappen, misschien een keer proberen als ik deze pc een keer opnieuw installeer.
Powered by JanetjeŽ
pi_220942434
De zoekfunctie is voor mij de grootste ergernis. Die werkt gewoon niet naar behoren.
-nee-
  dinsdag 2 juni 2026 @ 15:24:38 #28
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220943517
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:02 schreef Marsenal het volgende:
De zoekfunctie is voor mij de grootste ergernis. Die werkt gewoon niet naar behoren.
Ook zoiets ja. Het lijkt wel alsof mensen Outlook gebruiken omdat.... het Outlook is.

Volgens mij mis je qua Exchange features niks met Thunderbird.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220943524
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:02 schreef Marsenal het volgende:
De zoekfunctie is voor mij de grootste ergernis. Die werkt gewoon niet naar behoren.
Microsoft en zoekfuncties hebben nooit goed gewerkt helaas.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_220945153
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:02 schreef Marsenal het volgende:
De zoekfunctie is voor mij de grootste ergernis. Die werkt gewoon niet naar behoren.
niet?

hij zoekt soms wat breed maar hij werkt wel (i.t.t. vroeger) en makkelijk een reeks woorden zoeken is een crime (want hij zoekt per woord en niet een zin, en met quotes ofzo is dat niet te fixen) maar het is echt veel slechter geweest
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
  woensdag 3 juni 2026 @ 07:28:57 #31
483584 incel
they/them
pi_220947398
Die outlook van een jaar of 2 geleden was beter
  woensdag 3 juni 2026 @ 08:20:31 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_220947573
Qua zoekfunctie zit er een enorm verschil in of je Outlook Classic of Outlook (New) gebruikt. New is met zoeken echt een drama. Binnen New kan je ook geen mails tussen mailboxen verplaatsen. In New kan je wel weer heel makkelijk agenda-afspraken dupliceren en dat kan in Classic weer niet.

Ik heb op de desktop New en op de laptop Classic staan. Voor de ene functie gebruik ik New en voor de andere functie Classic. Te idioot voor woorden. Ik kan niet wachten tot dit spul hier is uitgefaseerd.
Spoilers!
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:17:08 #33
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220948078
Gelukkig heb ik Office 2024 LTSC, dus die kan niet downgraden naar de New versie.

Ik ben er nog steeds niet achter wat ze voor meerwaarde zagen in het slopen van de normale Outlook versie...

Maargoed is ben helemaal over naar Linux dus ik betwijfel of ik 2024 LTSC aan de praat ga krijgen.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220949665
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:17 schreef MisterFox het volgende:

Maargoed is ben helemaal over naar Linux dus ik betwijfel of ik 2024 LTSC aan de praat ga krijgen.
Op Linux kun je misschien beter LibreOffice gebruiken. En iets anders dan Outlook voor je mail :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_220949806
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 12:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Op Linux kun je misschien beter LibreOffice gebruiken. En iets anders dan Outlook voor je mail :)
Dat kan je trouwens ook op Mac en Windows gebruiken. Werkt perfect, maar wel anders dan MS Office.

Heeft iemand hier gehoord van Betterbird? Het is in wezen Thunderbird, maar dan met een stapel fixes en features die ze bij Mozilla niet willen inbouwen.
pi_220950135
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 19:28 schreef mschol het volgende:

[..]
niet?

hij zoekt soms wat breed maar hij werkt wel (i.t.t. vroeger) en makkelijk een reeks woorden zoeken is een crime (want hij zoekt per woord en niet een zin, en met quotes ofzo is dat niet te fixen) maar het is echt veel slechter geweest
Ik kan een oude mail erbij pakken, woorden er uit knippen, in de zoekbalk zetten en dan durft ie gewoon nul resultaten te geven.
-nee-
pi_220950153
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:00 schreef Telefoonvork het volgende:

Heeft iemand hier gehoord van Betterbird? Het is in wezen Thunderbird, maar dan met een stapel fixes en features die ze bij Mozilla niet willen inbouwen.
Ik ben helemaal voor verbetering, maar als ik zie waarom Mozilla die ontwikkelaar eruit gegooid heeft heb ik in die toekomst ook niet het volste vertrouwen op dit moment. Niet dat Linus Torvalds himself zo stressbestendig is overigens..
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_220950160
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:00 schreef Telefoonvork het volgende:

[..]
Dat kan je trouwens ook op Mac en Windows gebruiken. Werkt perfect, maar wel anders dan MS Office.

Heeft iemand hier gehoord van Betterbird? Het is in wezen Thunderbird, maar dan met een stapel fixes en features die ze bij Mozilla niet willen inbouwen.
Als je een stukje omhoog zou scrollen... :P
Powered by JanetjeŽ
pi_220958195
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:16 schreef cinderloom het volgende:
Ok programma.
Thunderbird mailbox vond ik minder goed.
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 07:46 schreef Chandler het volgende:
Idem! daarom gebruik ik Thunderbird, is ook niet perfect maar doe iig niets meer met microschoft clients waar steeds meer reclame in komt..

Zie ik ook als onze leerlingen nu inloggen in hun office365 omgeving, eerste wat ze nu voor de neus krijgen is AI AI AI... en zoeken naar 'apps' is even een werkje... :r
Ik ben nu bezig met het verbinden/synchroniseren van Thunderbird pc en Thunderbird mobiel en dat gaat wel.
Wat wel een groot probleem is, is de Thunderbird agenda tussen die twee te synchroniseren, maar daar hoop ik vanmiddag uit te komen. mompelt iets van CalDev :P
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:38:33 #40
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220958332
OUTLOOK IS EEN ZAADPROGRAMMA

OUDE VASTGEKOEKTE SPERMA OP DE HDD.
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220958338
quote:
82s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:38 schreef MisterFox het volgende:
OUTLOOK IS EEN ZAADPROGRAMMA

OUDE VASTGEKOEKTE SPERMA OP DE HDD.
Vastgekoekte sperma/smegma aan de binnenkant van de vagina waar het ongeboren kind nog doorheen moet komen.

SEX / Porno maken tijdens de zwangerschap? Is dat nou wel zo verstandig?

[ Bericht 6% gewijzigd door Spring_Sale op 04-06-2026 13:55:42 ]
  donderdag 4 juni 2026 @ 13:43:38 #42
505678 MisterFox
declare(strict_types=1);
pi_220958355
quote:
1s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:40 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Vastgekoekte sperma/smegma aan de binnenkant van de vagina waar het ingeboren kind nog doorheen moet komen.

SEX / Porno maken tijdens de zwangerschap? Is dat nou wel zo verstandig?
Outlook is de vastgekoekte sperma dat gevestigd zit aan de smegma (Windows) binnen de vagina.

Een héél vieze vagina, dan wel.

[ Bericht 2% gewijzigd door MisterFox op 04-06-2026 14:01:04 ]
MNy paws caiuse aaS ;lotr of typo'zx 🦊
pi_220958896
quote:
14s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:35 schreef Dubbeldrank het volgende:

[..]
Als je een stukje omhoog zou scrollen... :P
Ehhh... Ik lijd aan geheugenverlies.
pi_220958905
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Ik ben helemaal voor verbetering, maar als ik zie waarom Mozilla die ontwikkelaar eruit gegooid heeft heb ik in die toekomst ook niet het volste vertrouwen op dit moment. Niet dat Linus Torvalds himself zo stressbestendig is overigens..
Ik heb dat gelezen. Helaas wordt er geen bewijs geleverd voor de vermeende misdragingen, dus geen manier om dat te controleren.
pi_220959705
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 13:34 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Ik ben helemaal voor verbetering, maar als ik zie waarom Mozilla die ontwikkelaar eruit gegooid heeft heb ik in die toekomst ook niet het volste vertrouwen op dit moment. Niet dat Linus Torvalds himself zo stressbestendig is overigens..
Dat is ondertussen zes jaar geleden en het is er nog steeds. Dan kan je beter je computer uitzetten en hem niet meer gebruiken, elk bedrijf heeft wel iets waar je wat op kan aanmerken. :D
Powered by JanetjeŽ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')