abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 12:41:52 #126
5428 crew  miss_sly
pi_220957938
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:40 schreef incel het volgende:

[..]
Nee grapje natuurlijk, maar het is wel vaak zo dat voor een man hun zoon echt hun grootste trots is.
Dat zit in jouw hoofd, dat is geen feit.

Leer toch eens feiten te scheiden van jouw (rare, afwijkende) mening.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 4 juni 2026 @ 12:43:18 #127
483584 incel
they/them
pi_220957952
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:41 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat zit in jouw hoofd, dat is geen feit.

Leer toch eens feiten te scheiden van jouw (rare, afwijkende) mening.
Nee hoor een andere vrouw zei net dat ze ook een hoop mannen kent die na dat de buik dik wordt ze geen normale vaginale seks meer willen dus ik ben echt niet de enige en heb gewoon gelijk.
pi_220958060
-nee.. troep wordt verwijderd omdat het troep is, niet uit softpower-

[ Bericht 46% gewijzigd door Lenny77 op 04-06-2026 18:33:25 ]
  Moderator donderdag 4 juni 2026 @ 13:15:55 #129
5428 crew  miss_sly
pi_220958211
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:43 schreef incel het volgende:

[..]
Nee hoor een andere vrouw zei net dat ze ook een hoop mannen kent die na dat de buik dik wordt ze geen normale vaginale seks meer willen dus ik ben echt niet de enige.
Niemand zegt dat je de enige bent. Het is alleen niet zo dat alle mannen dat zo ervaren, dus het is geen feit, maar een voorkeur.

Maar je verzet weer wat doelpalen, want daar ging het nu niet over.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220958316
quote:
7s.gif Op donderdag 4 juni 2026 13:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Niemand zegt dat je de enige bent. Het is alleen niet zo dat alle mannen dat zo ervaren, dus het is geen feit, maar een voorkeur.

Maar je verzet weer wat doelpalen, want daar ging het nu niet over.
Normale mensen begrijpen heus wel dat wanneer er in algemene zin gesproken wordt dat hier niet iedereen mee wordt bedoelt. Dat je bij elke commentaar verontschuldigende ontsnappingsclausules moet toevoegen praat gewoon heel erg vervelend. Het lijkt erop dat de verwachting ervan enkelt wordt gebruikt om discussies te kunnen frustreren.
pi_220958674
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 12:40 schreef incel het volgende:

[..]
Nee grapje natuurlijk, maar het is wel vaak zo dat voor een man hun zoon echt hun grootste trots is.
Wat een onzin weer…
pi_220958725
Persoonlijk vind ik alles wat deze "dame" allemaal doet walgelijk. Vind het in dit specifieke geval ook moreel verwerpelijk. Een ongeboren kind inzetten voor geldelijk gewin. Ik snap hoe vrouwen anatomisch in elkaar zitten en weet dat de baby hier geen directe schade van zal ondervinden, daar ben ik blij mee. Maar het laat mij wel duidelijk zien hoe psychisch gestoord deze "dame" is. En de mensen die meegaan in haar bizarre wereld (zowel dus deelnemers aan wat ze allemaal bedenkt als de kijkers) zijn minstens zo gestoord.

Heb geen enkele manier verder problemen met porno en wat mensen allemaal uitvreten. Maar voor mij geldt dat iedereen die dit doet én meerderjarig dient te zien én vrijwillig deelneemt. In geval van een ongeboren kind tik je beide boxen niet aan en is het voor mij onacceptabel.

Dat mannen en vrouwen die een kind verwachten seksueel actief zijn lijkt mij ook normaal. In de privacy van de eigen slaapkamer kan dat allemaal prima, het ongeboren kind wordt niet ingezet en ondervind ook dan geen schade. Ik durf wel te beweren dat het zelfs beter is voor het ongeboren kind dat de aankomende ouders elkaar nog opzoeken in bed om op deze manier aan hun band te werken (die al voldoende onder druk staat bij een zwangerschap) en bijvoorbeeld stress te verlagen.
pi_220958736
Waarom mogen mensen als incel trouwens blijven posten in sex met hun onzin?
pi_220958973
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:43 schreef GereDathan het volgende:
Persoonlijk vind ik alles wat deze "dame" allemaal doet walgelijk. Vind het in dit specifieke geval ook moreel verwerpelijk. Een ongeboren kind inzetten voor geldelijk gewin. Ik snap hoe vrouwen anatomisch in elkaar zitten en weet dat de baby hier geen directe schade van zal ondervinden, daar ben ik blij mee. Maar het laat mij wel duidelijk zien hoe psychisch gestoord deze "dame" is. En de mensen die meegaan in haar bizarre wereld (zowel dus deelnemers aan wat ze allemaal bedenkt als de kijkers) zijn minstens zo gestoord.

Heb geen enkele manier verder problemen met porno en wat mensen allemaal uitvreten. Maar voor mij geldt dat iedereen die dit doet én meerderjarig dient te zien én vrijwillig deelneemt. In geval van een ongeboren kind tik je beide boxen niet aan en is het voor mij onacceptabel.

Dat mannen en vrouwen die een kind verwachten seksueel actief zijn lijkt mij ook normaal. In de privacy van de eigen slaapkamer kan dat allemaal prima, het ongeboren kind wordt niet ingezet en ondervind ook dan geen schade. Ik durf wel te beweren dat het zelfs beter is voor het ongeboren kind dat de aankomende ouders elkaar nog opzoeken in bed om op deze manier aan hun band te werken (die al voldoende onder druk staat bij een zwangerschap) en bijvoorbeeld stress te verlagen.
Ze doet toch gewoon nog het 'werk' dat ze altijd deed? Ik ken best wat pornoactrices die tijdens hun zwangerschap gewoon zijn blijven filmen. Ze zullen ook vast niet zwanger zijn geworden als beoogd verdienmodel maar gewoon omdat ze een kind wilden. De vraag is ook maar of ze er daadwerkelijk van profiteren financieel. Er zullen bepaalde mannen zijn een buik geil vinden of bepaalde fantasieën/kinks hebben rondom dat thema maar er zullen waarschijnlijk net zoveel mannen zijn die het helemaal niks vinden en vanaf moment dat haar buikje zichtbaar is naar andere adultcontentmakers gaan kijken.
quote:
een ongeboren kind tik je beide boxen niet aan en is het voor mij onacceptabel.
Wat voor last heeft dat kind er van als haar moeder sekswerk doet? Zolang de gezondheid van het kind niet in gevaar komt is ze vrij om te doen en laten wat ze wil.
blablablabla
pi_220965452
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 15:31 schreef Elan het volgende:

[..]
Ze doet toch gewoon nog het 'werk' dat ze altijd deed? Ik ken best wat pornoactrices die tijdens hun zwangerschap gewoon zijn blijven filmen. Ze zullen ook vast niet zwanger zijn geworden als beoogd verdienmodel maar gewoon omdat ze een kind wilden. De vraag is ook maar of ze er daadwerkelijk van profiteren financieel. Er zullen bepaalde mannen zijn een buik geil vinden of bepaalde fantasieën/kinks hebben rondom dat thema maar er zullen waarschijnlijk net zoveel mannen zijn die het helemaal niks vinden en vanaf moment dat haar buikje zichtbaar is naar andere adultcontentmakers gaan kijken.
Alleen al het feit dat er een Babyshower genoemd en omgedoopt wordt tot... Dat maakt het een verdienmodel, en dat is walgelijk in mijn ogen.

quote:
Wat voor last heeft dat kind er van als haar moeder sekswerk doet? Zolang de gezondheid van het kind niet in gevaar komt is ze vrij om te doen en laten wat ze wil.
Omdat je dat nooit kan weten. In een "normale" (reguliere) relatie met een zwangere vrouw en een enkele heer gaat het er toch echt wel anders aan toe in de slaapkamer. In een setting van sekswerk kan er van alles gebeuren, van besmet raken met een ziekte tot handelingen die te hardhandig zijn of onverhoopt mis gaan. Om maar 2 voorbeelden te noemen.

Los van het ethische stuk, straks is het kind 13 en komen klasgenoten naar hem/haar toe met filmpjes van zijn moeder (wat al vervelend genoeg zal zijn) waarbij ze hem/haar dan nog even extra aanpakken met het feit dat hij/zij in de buik zat.

Ik vind, en ik weet dat dat persoonlijk is, dat sekswerk ongepast is als er kinderen betrokken zijn. In elke en welke vorm dan ook. Je gaat als je zwanger bent ook niet roken, rood vlees eten of bungeejumpen toch? En in andere vakgebieden is het ook doodnormaal om je werk anders in te vullen als je zwanger bent.
  vrijdag 5 juni 2026 @ 14:58:10 #136
483584 incel
they/them
pi_220965895
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juni 2026 14:45 schreef GereDathan het volgende:
Waarom mogen mensen als incel trouwens blijven posten in sex met hun onzin?
Waarom niet? Ik heb gewoon het recht om mijn mening te verkondigen. En volgens een andere user op dit forum (eentje met een kleurtje dus die mening is nog belangrijker) zijn er een hoop mannen het met mij eens.

Dus zij verkondigd ook onzin of die mannen die zij kent of zo?

Of is iedereen waar jij het niet mee eens bent iemand die onzin verkondigd?

Kan jij mij even uitleggen hoe deze gedachtengang werkt bij jou? Als je het er niet mee eens bent is het onzin en eis je censuur of zo?
pi_220966881
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 14:58 schreef incel het volgende:

[..]
Waarom niet? Ik heb gewoon het recht om mijn mening te verkondigen. En volgens een andere user op dit forum (eentje met een kleurtje dus die mening is nog belangrijker) zijn er een hoop mannen het met mij eens.

Dus zij verkondigd ook onzin of die mannen die zij kent of zo?

Of is iedereen waar jij het niet mee eens bent iemand die onzin verkondigd?

Kan jij mij even uitleggen hoe deze gedachtengang werkt bij jou? Als je het er niet mee eens bent is het onzin en eis je censuur of zo?
Vervelend hoe feministen elke openbare space vergiftigen en lopen bepalen wat er wel of niet gezegd mag worden, vind je ook niet?
  Moderator vrijdag 5 juni 2026 @ 18:49:21 #138
5428 crew  miss_sly
pi_220967062
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:05 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Vervelend hoe feministen elke openbare space vergiftigen en lopen bepalen wat er wel of niet gezegd mag worden, vind je ook niet?
@GereDathan ben jij een feminist?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220972580
quote:
7s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]
@:GereDathan ben jij een feminist?
Zal het vanavond aan je moeke vragen O+
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:43:16 #140
483584 incel
they/them
pi_220994733
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:05 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Vervelend hoe feministen elke openbare space vergiftigen en lopen bepalen wat er wel of niet gezegd mag worden, vind je ook niet?
Precies dit ja. Wanneer ze niks te zeggen hebben of het niet kunnen winnen schakelen ze over naar censuur
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:34:41 #141
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221021063
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:58 schreef Spring_Sale het volgende:

En je hoort ook overal vrouwen die van mening zijn dat een abortus zelfs geoorloofd is tot na de bevalling. Dit is wat 125 jaar 2e golf feminisme heeft bereikt.

Wacht even ik heb het fout. De 2e golf is vanaf de jaren '60. Het feminisme is als politieke beweging 178 jaar oud en startte in 1848. Datzelfde jaar waarin het Marxisme werd geboren. Hm 🤔.
Dat heb je op facebook gelezen?

Nee. Jouw bewering dat je' overal vrouwen hoort' die van mening zijn dat abortus geoorloofd is tot na de bevalling, klopt niet. Dit is een valse overtuiging ( oftewel een fabel).
De overgrote meerderheid van de vrouwen (en de maatschappij in het algemeen) vindt dit niet geoorloofd.
Een abortus is per definitie de medische afbreking van een zwangerschap vóór de geboorte.
Na de bevalling is er juridisch en ethisch gezien geen sprake meer van abortus, maar van levensbeëindiging of kindermoord.

Wat is abortus? Abortus is een veilige, op bewijs gebaseerde ingreep die een zwangerschap beëindigt.
Omdat abortus een zwangerschap beëindigt, kan het alleen tijdens de zwangerschap worden uitgevoerd.
Abortus kan niet worden uitgevoerd nadat een zwangerschap is beëindigd. Het idee dat abortus na de geboorte wordt uitgevoerd, wordt soms gebruikt om abortuszorg later in de zwangerschap te stigmatiseren.
Triest eigenlijk wel: Verstrikt in je eigen fabeltjesfuik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 juni 2026 18:05 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Vervelend hoe feministen elke openbare space vergiftigen en lopen bepalen wat er wel of niet gezegd mag worden, vind je ook niet?
Typisch dat het toch bepaalde mensen zijn die zich helemaal verliezen in die welbekende fabelfuik.

Ik hoop voor jou dat je je niet nog verder laat vergiftigen door die hardnekkige denkbeelden en negatieve overtuigingen .
Het in stand houden van belemmerende gedachten kost je bakken vol energie, levensvreugde
en hebben een directe impact op de mentale processen in je hersenen zoals o.a logisch denken en relativeren.
Dus tijd voor meer bewustwording over je eigen gedachten.
Hopelijk is het nog niet te laat. Sterkte man!
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 12 juni 2026 @ 19:58:40 #142
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_221021289
Persoonlijk vind ik Bonnie Blue volkomen walgelijk, bah.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_221021620
Nu de postnatale abortus over het algemeen volledig geaccepteerd en zelfs aangemoedigd wordt vrees ik voor de mensheid.
-nee-
pi_221026499
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 juni 2026 20:29 schreef Marsenal het volgende:
Nu de postnatale abortus over het algemeen volledig geaccepteerd en zelfs aangemoedigd wordt vrees ik voor de mensheid.
Dit is klinklare onzin. Dat is in de post van Puzzie m.i. goed uitgelegd.
pi_221026648
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juni 2026 10:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Dit is klinklare onzin. Dat is in de post van Puzzie m.i. goed uitgelegd.
Is een grapje.
-nee-
pi_221137617
https://thetab.com/2026/0(...)-shower-with-112-men

Golden Baby Shower B-)

En nu Milk Me event volgende week

https://thetab.com/2026/0(...)ifyingly-baby-themed

Ze weet in elk geval goed hoe ze mensen over de zeik kan krijgen, letterlijk o|O
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:19:28 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_221138613
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 01:15 schreef Maanvis het volgende:
Ik weet dat het niet schadelijk is voor de baby , maar ethisch?
Met ethische dilemma's veeg ik mijn billetjes af.
Het is niet schadelijk voor de baby, dus gewoon doen als ze dat wil.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_221155858
Een soa is wel een risico voor een ongeboren baby. In de weer met pis en poep al helemaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')