abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220924029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:44 schreef incel het volgende:
Ligt er aan wat voor seks. Als een zwangere vrouw een blowjob geeft of zo prima. Als je haar vaginaal sekst dan ben je met je eikel dat ongeboren kind aan het porren en dat is dan een soort van pedofilie dus dat moet je niet doen.
Wist nooit zeker of je een troll was, maar dit bevestigd het wel :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220924440
God, lekker doen zolang het lichaam het toelaat.

w/
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220925846
quote:
82s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 21:11 schreef Chandler het volgende:
God, lekker doen zolang het lichaam het toelaat.

w/
Wordt pas echt kinky wanneer het lichaam het niet meer toelaat.
...hier om je mars te breken.
  Moderator / Colorchick zondag 31 mei 2026 @ 06:45:47 #79
382129 crew  Donna
pi_220926257
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 20:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ook jij lesje anatomie volgen ^O^
In theorie zou het kunnen. Tis tenslotte hetzelfde kanaal. _O-
pi_220926757
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 06:45 schreef Donna het volgende:

[..]
In theorie zou het kunnen. Tis tenslotte hetzelfde kanaal. _O-
Ik denk dat het heel zeldzaam is om nog vaginale seks te hebben nadat de vliezen gebroken zijn (wordt ook afgeraden logischerwijs)…

Dus eigenlijk: nope.
pi_220926773
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:58 schreef Spring_Sale het volgende:
@:Maanvis

[ x ]

En je hoort ook overal vrouwen die van mening zijn dat een abortus zelfs geoorloofd is tot na de bevalling. Dit is wat 125 jaar 2e golf feminisme heeft bereikt.
Na de bevalling abortus kan natuurlijk niet.

Waar het vandaan komt is dat in de VS in sommige staten geen beperkingen zijn zoals in NL (24 weken). Je kan dus in theorie tot de dag voor de bevalling nog een abortus laten plegen.

Nou vind ik dat ook idioot, maar in de praktijk gebeurt dat natuurlijk niet.
pi_220928029
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 13:59 schreef incel het volgende:

[..]
"Sorry agent, dat meisje in de speeltuin had niks te klagen, mijn stijve piemel was er slechts 5cm vandaan"
Je doet je gebruikersnaam weer eer aan.
pi_220928040
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 18:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Narrowed it down to 1,758 men… ;)
Teruggebracht tot 1.758 mannen... ;)
Even in het Nederlands vertaald.
pi_220928089
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:21 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Na de bevalling abortus kan natuurlijk niet.

Waar het vandaan komt is dat in de VS in sommige staten geen beperkingen zijn zoals in NL (24 weken). Je kan dus in theorie tot de dag voor de bevalling nog een abortus laten plegen.

Nou vind ik dat ook idioot, maar in de praktijk gebeurt dat natuurlijk niet.
Er was een item bij ongehoord nederland over abortusrecht waar ze mensen op straat interviewden. Een buitenlandse vrouw in nederland zei "voorbij de bevalling". Reken maar dit is hoe ziek die feministen zijn.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 11:39:28 #85
5428 crew  miss_sly
pi_220928122
quote:
1s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:32 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Er was een item bij ongehoord nederland over abortusrecht waar ze mensen op straat interviewden. Een buitenlandse vrouw in nederland zei "voorbij de bevalling". Reken maar dit is hoe ziek die feministen zijn.
Een vrouw is niet die feministen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220928178
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een vrouw is niet die feministen.
Maar die vrouw die dat zei is een feministe 🤷‍♂️.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 11:59:45 #87
5428 crew  miss_sly
pi_220928238
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Maar die vrouw die dat zei is een feministe 🤷‍♂️.
Dus een vrouw die zichzelf feministe noemt is niet ‘die feministen’.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_220928263
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Een vrouw is niet die feministen.
Feministen zijn ook vaak niet voor gelijke rechten tussen man en vrouw, anyhow, het is gewoon een zielig clubje tegenwoordig met overschot aan group-think.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928283
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:02 schreef ludovico het volgende:

[..]
Feministen zijn ook vaak niet voor gelijke rechten tussen man en vrouw
Bron?
quote:
, anyhowin ieder geval: het is gewoon een zielig clubje tegenwoordig met overschot aan group-think.
group-think :?
pi_220928284
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:07 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Bron?
[..]
group-think :?
Groepsdenken.

Bron? De bron van mijn mening? Wat dacht je van mezelf?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928294
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Groepsdenken.
Schrijf dat dan i.p.v. die Engelstalige-kul.
quote:
Bron? De bron van mijn mening? Wat dacht je van mezelf?
Je schreef er niet bij dat het slechts jou mening betrof.
pi_220928298
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:09 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Je schreef er niet bij dat het slechts jou mening betrof.
Het is en blijft een mening, of dat onderbouwd zou zijn in een artikel door een journalist of in een wetenschappelijk paper. Het blijven subjectieve parameters die dan worden toegelicht.

Is het dan "slechts" een mening? Dat is jouw conclusie, wat er onder zit om zo te denken kan best overtuigend zijn.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928301
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is en blijft een mening, of dat onderbouwd zou zijn in een artikel door een journalist of in een wetenschappelijk paper. Het blijven subjectieve parameters die dan worden toegelicht.

Is het dan "slechts" een mening?
Je weet niet wat goed wetenschappelijk onderzoek is.
pi_220928303
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:09 schreef CarbonC het volgende:
Schrijf dat dan i.p.v. die Engelstalige-kul.
Ik heb niet zo een hekel aan de Engelse taal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928305
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:11 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Je weet niet wat goed wetenschappelijk onderzoek is.
Ik denk dat de kans dat jij niet weet wat wetenschappelijk onderzoek is nogal wat groter is, ben je universitair afgestudeerd?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928306
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ik heb niet zo'n hekel aan de Engelse taal.
Wel aan de Nederlandse, kennelijk.
pi_220928310
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:12 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Wel aan de Nederlandse, kennelijk.
Ik ben niet goed in grammatica maar ik heb geen hekel aan Nederlands.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_220928319
quote:
7s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dus een vrouw die zichzelf feministe noemt is niet ‘die feministen’.
Maar een bezorgde burger in Loosdrecht is ineens wél 'die fascisten', en iemand die kritiek levert op zionisme is ineens wél die antisemiet.

En als het je zelf uitkomt kun je ineens wél alle mensen van groepen en labels splitsen 😭.

Ja, alle vrouwen doen dit, elke keer 🤷‍♂️
  Moderator / Colorchick zondag 31 mei 2026 @ 14:30:54 #99
382129 crew  Donna
pi_220929005
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 08:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik denk dat het heel zeldzaam is om nog vaginale seks te hebben nadat de vliezen gebroken zijn (wordt ook afgeraden logischerwijs)…

Dus eigenlijk: nope.
Seks vlak voordat de vliezen breken en dan geen stortvloed aan vruchtwater hebben, maar enkel wat gedruppel. Dan zou het, in theorie, kunnen. Maar goed, die kans is nogal klein dat de omstandigheden precies zo zijn.
Dan heeft de verloskundige het kwakje eerst aan de vingers.
Dus idd, nope.
  Moderator zondag 31 mei 2026 @ 17:02:21 #100
441859 crew  Lenny77
pi_220930217
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 11:50 schreef Spring_Sale het volgende:

[..]
Maar die vrouw die dat zei is een feministe 🤷‍♂️.
Er zijn mensen die zeggen dat ze een pandabeer zijn 🤷🏼‍♀️

Ik ben het oneens met heeeeeeeeeel veel feministen. En toch sta ik achter het feminisme, maar dan wel het feminisme uit de eerste en tweede golf, niet het hedendaagse feminisme. Dat is compleet doorgedraaid.

Abortus tot 24 weken vind ik persoonlijk al veel te ver. Alleen in geval van een zware afwijking of levensbedreigende omstandigheden zou dit moeten kunnen.
Ik vind 12 weken al behoorlijk ver zelfs.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')